Gå til innhold

Tarot 14.05.18 - test min intuisjon del 2


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så gøy! Svaret var katten min, det første dyret jeg har hatt ("førstefødte") og hun er min øyensten! Jeg vier henne mye tid og oppmerksomhet. Kan det stemme med kortene? :)

Anonymkode: 13d24...c43

Ja det kan stemme. Jeg så en forelder som holdt oppe sin øyesten Løvenes Konge-style.  Mye beundring og kjærlighet, holde masse i armene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, brokkolikarusell skrev:

Veldig rett i første avsnitt. Savnet går både på venner, familie og kjæledyr.

Andre avsnitt forsto jeg ikke helt, vil du utdype eller forklare litt rundt det?

Andre avsnitt:

Edruelighet og "alt med måte" tyder på at du ikke er fæl med å skeie ut verken med alkohol, pengebruk eller andre ting. Du er ganske balansert på forbruk av det meste. Det andre gir meg assosiasjoner til personer jeg har møtt i forskjellige situasjoner, f.eks den som er så glad i å synge, men nekter seg selv å gå på scenen på karaokekvelder. Hun som elsker å danse men ikke tør å gå på dansegulvet. Hun som vil stupe fra kaien men vannet er sikkert for kaldt. Det er noe du nekter deg selv som hadde gjort deg så glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Det kommer inn en mannlig figur. Han er/var alkoholiker, eller så hadde han en far som var det. Det er en engel som kommer inn og prøver å ta flasken fra han. Den mannlige figuren har det så vondt.

Det er også et lite barn her. Få venner, ofte alene. Barnet plukker opp en gjenstand fra bakken og studerer den. H*n liker å stirre på vakre ting, og distansierer seg fra omverdenen ved å bli helt fortapt i fargene og sensasjonen ved å ta på de. Barnet syns det er skummelt om nettene. H*n skulle ønske pappa kom inn. og leste bøker eller gav små gaver

Dette er en av de mest detaljerte lesningene jeg har gjort, men kortene sa kjempemye her. Ser frem til tilbakemelding

Jeg er litt intuitiv og åpen selv, så kanskje det hjelper :) Får ikke opp ting som du gjør da.

synes du treffer bra :) 

Likte å stirre på vakre ting er helt korrekt. Var blant annet helt fortapt i pappas vakre øyne, ringer osv.. og kunne stirre i timesvis. Jeg var redd om nettene som barn og hadde et bilde av en engel jeg trøstet meg med. Passet på meg når jeg var redd. Leste masse bøker og fikk mange gaver. Var nok en liten drømmer og opptatt av farger.. distanserte meg til en del. Det med alkoholproblem er jeg usikker på. Det kan være far til tidligere kjæreste som er død eller min nåværende mann som har et begynnende problem som ikke er oppdaget? 

Anonymkode: 3cb42...195

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Andre avsnitt:

Edruelighet og "alt med måte" tyder på at du ikke er fæl med å skeie ut verken med alkohol, pengebruk eller andre ting. Du er ganske balansert på forbruk av det meste. Det andre gir meg assosiasjoner til personer jeg har møtt i forskjellige situasjoner, f.eks den som er så glad i å synge, men nekter seg selv å gå på scenen på karaokekvelder. Hun som elsker å danse men ikke tør å gå på dansegulvet. Hun som vil stupe fra kaien men vannet er sikkert for kaldt. Det er noe du nekter deg selv som hadde gjort deg så glad.

Sånn ca rett :) Skeier noen ganger ut både med alkohol og pengebruk, men passer litt ekstra på etter disse hendelsene, så det stemmer vel at jeg er balansert. 

Er nok litt som du beskriver, men jeg vet ikke hva jeg nekter meg selv akkurat nå. Vet jeg i alle fall har gjort det tidligere.

Bra jobbet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som ikke har gitt tilbakemelding på sin spådom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, SpåKonemateriale skrev:

Hun klarer ikke å konsentrere seg - bli overveldet - vet aldri hva hun skal velge - velger ofte det feile valget - overfladisk - opptatt av hvordan andre oppfatter henne 

Det kommer opp en figur som er verdensvant, intelligent, filosofisk, nysgjerrig. Figuren har lyst å utforske, oppdage og vite. En annen figur ser skeptisk på han, den skeptiske synes den andre er dum og kaster bort tiden sin. 

Forvaltning av penger og det å ta valg kommer opp på yrke.

Takk. Jeg leser hva andre svarer til deg, og du bommer noen ganger. Men du treffer også bra på enkelte ting ang meg i hvertfal. Men enkelte svar er ganske generelle. Svaret på det med ang mamma var at hun har overbeskyttet meg, vil ta valg for meg når hun er redd for at jeg tar et skikkelig feil valg. Det stemmer at hun ofte ikke vet hva hun skal velge. Veldig opptatt av hva andre mener. Er ikke en dårlig person, men hun er redd for "janteloven" . Tør ikke å gjøre eller kjøpe ting som er sett på som status.

delvis riktig asså.

Svar 2. Verdensvant ja. Ganske filosofisk. Jeg vil utforske og oppdage, få svar og se ting med egne øyne. 

Siden du treffer såpass bra, så vil jeg stille deg følgende spørsmål :) hvis du vil svare på de.

 

Kan du få opp hvem jeg bør høre på? Den skeptiske eller den som har lyst til og få svar? Jeg føler skeptikeren er mer en brems enn livsgleder. Mamma har vært med å skape skeptikeren mer enn nødvendig tror jeg. 

Jeg sliter med å gi slipp på tanken om oss, selv om jeg lever greit uten at vi er sammen. Jeg føler at vi er nær, selv om vi ikke er nær fysisk. Jeg klarer bare ikke og finne forklaringen på hvorfor det ble slik for meg. 

Har vi kjent hverandre i tidligere liv? Hva slags personlighet er han? Hvorfor hadde han så lyst til å bli kjent? Jeg angrer virkelig på at jeg ikke åpnet meg mer da jeg kunne. Kommer han til og ta kontakt igjen? Evt. Kommer jeg til å møte på han?

Anonymkode: 2db5a...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, SpåKonemateriale skrev:

Hun har ryggen til, hun hører ikke etter. Du må plukke opp bitene hver gang - du må alltid ta ansvaret. Det er også noe helserelatert her, en av dere er svekket pga det. Kortene sier du har tatt rett valg og at du trenger en pause.

Både og. Hun har absolutt ryggen til, og har aldri noensinne hørt etter. Jeg sliter psykisk på grunn av overgrep i barndommen, noe hun aldri har annerkjent.

Anonymkode: 58056...e3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ilsep skrev:

Nei han jobber ikke med fysisk krevende jobber. Og så har han mave. Glad i mat.

Ja, sant. Her la jeg merke til at jeg brøt min egen regel også - du spurte et spørsmål om noen andre enn deg selv, og det har jeg merket går ofte dårlig. Jeg blir så revet med av tråden at jeg glemmer mine egne regler. Det er også vanskelig å spå faktaer, følelser går ofte bedre. Som du merket på ditt første spørsmål:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg likt i bygda jeg bor i?

 

L

Anonymkode: 2455a...8a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deltok i forrige tråden din også og spurte om middag, men nå skal jeg prøve igjen med et mer egnet spørsmål for tarotlegg: Jeg har en stor drøm som jeg tenker mye på for tiden, hva er det?

Det blir spennende å se om du klarer å sirkle deg inn på noe riktig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ikke flere kort i dag. Kikker innom får å se på tilbakemeldinger. Takk for interessen, da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mangler  fremdeles noen tilbakemeldinger fra folk som ble spådd i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, SpåKonemateriale said:

Oida. Du vil så mye men får det ikke til. Mange gode ideer for å gjøre huset til ditt. Er det en andre part som står i veien for dette? Det dukker opp noe/noen som gjør det så vanskelig hver gang du vil prøve.

Stemmer dette. Veldig, veldig godt. Lurer veldig på hvordan ting vil gå fremover, det aner meg at jeg vil være "stuck" en stund til på grunn av det/de noe/noen som du sier, selv om det bare må komme frihet til slutt, noe annet går jo bare ikke. Jeg lo litt da du skrev "oida" for det er en typisk reaksjon på det jeg kunne fortalt om situasjonen akkurat nå. 

Takk :)

 

 

Anonymkode: 4f763...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste påminning om å gi tilbakemelding hvis du har fått spådom i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg spurte om du kan se om jeg får igjennom noe jeg har ventet på i 8 mnd snart. Og om svaret blir positivt. I såfall, ser du hva det kan gjelde? 

Anonymkode: 99d14...3b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...