Gå til innhold

Dobbeltdrapet i Kristiansand til Høyesterett: – Drapsmannen fortjener ikke å bli ferdig med saken, sier enkemannen til drepte Tone (48)


Martin13

Anbefalte innlegg

På 14.5.2018 den 10.28, Skribent09 skrev:

Hunden overlevde. Gjerningsmannen har sagt at han ikke hadde hjerte til å drepe han. Du finner artikkelen på VG tror jeg.

Men han hadde hjerte til å drepe en helt uskyldig forbipasserende og gutten? Det er ingen godhet i ham.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Drizzt skrev:

Men han hadde hjerte til å drepe en helt uskyldig forbipasserende og gutten? Det er ingen godhet i ham.

Jeg mente ikke det at det finnes noe godhet i han. Jeg bare skrev det som han hadde sagt. Han burde aldri mer være fri igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke helt kjenne sympati for gutten. Dvs situasjonen med at en 15 åring dreper er veldig trist. Men dette tror jeg er en farlig person.

I første rettsak angret han vel fordi dette ville ødelegge -hans- liv. I rettsak nr 2 virket det som forsvarer hadde forberedt han litt mer, for da angret han og tenkte på de etterlatte.

Om han har mulighet til å betale erstatning, det tviler jeg på. Tror fengsel kommer til å følge han gjennom livet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Aubree skrev:

Jeg klarer ikke helt kjenne sympati for gutten. Dvs situasjonen med at en 15 åring dreper er veldig trist. Men dette tror jeg er en farlig person.

I første rettsak angret han vel fordi dette ville ødelegge -hans- liv. I rettsak nr 2 virket det som forsvarer hadde forberedt han litt mer, for da angret han og tenkte på de etterlatte.

Om han har mulighet til å betale erstatning, det tviler jeg på. Tror fengsel kommer til å følge han gjennom livet. 

Enig med deg. Når det gjelder det siste, så kan han betale erstatning ved å jobbe i fengsel og det han tjener går til de etterlatte. Da får han jobbe i mange år og riktig nok bli ikke ferdig med saken, men det bør han heller ikke bli noensinne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...