Gå til innhold

Noen klarsynte som kan se hvor katten min er?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Katten min har vært borte i flere dager og jeg er kjempe bekymret.

Kan noen hjelpe meg med å ?«se» hvor den er?

 

Anonymkode: 4815a...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror kanskje briller er mer hjelpsomme hvis du skal se.

Anonymkode: 151d3...ca0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror kanskje briller er mer hjelpsomme hvis du skal se.

Anonymkode: 151d3...ca0

Det er helt unødvendig å melde noe i tråden hvis du bare har tenkt å drite ut. Jeg spør her fordi jeg har forsøkt absolutt alt for å finne den og er bunn fortvilet. Katten min betyr så mye for meg. :(

 

Anonymkode: 4815a...431

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager at katten din ikke har funnet veien hjem. Men.... Det finnes ingen "klarsynte" som kan hjelpe deg. Sånn er det bare med den saken. 

Anonymkode: 71420...4cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta konakt med dyretolk! Koster en del penger.....

Ellers så er det tid for pus å være ute på lengre turer nå. Krysser fingrene for at pus kommer hjem igjen snart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager at katten din ikke har funnet veien hjem. Men.... Det finnes ingen "klarsynte" som kan hjelpe deg. Sånn er det bare med den saken. 

Anonymkode: 71420...4cf

Herre Gud jeg skjønner at mange mener det, men hvorfor komme her og mase om det? Respekter at jeg har tro på det, ok? Hvis du ikke kan hjelpe meg med det jeg splr om, så la være å svare! Ingen tvinger deg inn i tråden, og du har ingen plikt til å svare her.

Anonymkode: 4815a...431

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Thildamor skrev:

Ta konakt med dyretolk! Koster en del penger.....

Ellers så er det tid for pus å være ute på lengre turer nå. Krysser fingrene for at pus kommer hjem igjen snart!

Takk for tipset men jeg har ikke råd til dyretolk, dessverre.

Jeg har hatt katten i flere år, og den har aldri forsvunnet før. :(

 

Anonymkode: 4815a...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herre Gud jeg skjønner at mange mener det, men hvorfor komme her og mase om det? Respekter at jeg har tro på det, ok? Hvis du ikke kan hjelpe meg med det jeg splr om, så la være å svare! Ingen tvinger deg inn i tråden, og du har ingen plikt til å svare her.

Anonymkode: 4815a...431

Naboen ringer klarsynte hvert år for å vite hvor sauene hennes har blitt av. Hvert år sier de klarsynte, det er ingen ting å bekymre seg over, sauene står på den eller den fjellhyllen, og kommer snart hjem... År etter år betaler hun hundrevis av kroner for å få bekreftet at alt er bra med sauene, og hun krysser fingrene for at sauene finner veien hjem. 

Det har enda ikke kommet en eneste sau hjem. Men troa på at de klarsynte vet hvor de er, den har hun fortsatt. 

Tror du jeg skriver det for få være ondskapsfull? Nei, jeg gjør det for at du skal slippe å betale i dyre dommer for en tjeneste som bare er hum-bug…. 

Anonymkode: 71420...4cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset men jeg har ikke råd til dyretolk, dessverre.

Jeg har hatt katten i flere år, og den har aldri forsvunnet før. :(

 

Anonymkode: 4815a...431

Det sies at alle katter tar en lang tur i løpet av livet, er ikke sikker på at det stemmer.

sist sommer var den ene min borte i 14 dager, den kom hjem til slutt, men guuuud som jeg lette.

Har du lagt ut det i i grupper på FB? For savnet/funnet katter? Heng opp plakater på postkassestativ, annonser i avisa (det er gratis når det gjelder dyr), gå ut å let på kvelden og ta med lommelykt, lys opp i trær og rop høyt! Gjør alle naboer oppmerksom på at den er borte, kanskje den er innestengt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset men jeg har ikke råd til dyretolk, dessverre.

Jeg har hatt katten i flere år, og den har aldri forsvunnet før. :(

 

Anonymkode: 4815a...431

Ikke bruk opp pengene på dyretolk, det er vill gjetning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Naboen ringer klarsynte hvert år for å vite hvor sauene hennes har blitt av. Hvert år sier de klarsynte, det er ingen ting å bekymre seg over, sauene står på den eller den fjellhyllen, og kommer snart hjem... År etter år betaler hun hundrevis av kroner for å få bekreftet at alt er bra med sauene, og hun krysser fingrene for at sauene finner veien hjem. 

Det har enda ikke kommet en eneste sau hjem. Men troa på at de klarsynte vet hvor de er, den har hun fortsatt. 

Tror du jeg skriver det for få være ondskapsfull? Nei, jeg gjør det for at du skal slippe å betale i dyre dommer for en tjeneste som bare er hum-bug…. 

Anonymkode: 71420...4cf

Men herre Gud, jeg spør om noen her er klarsynte og kan hjelpe meg og se hvor katten er,  ingen har nevnt noe om å betale for det! Kan du være så snill å passe dine egne saker og dra deg ut av tråden min? Fader, så irriterende!

Anonymkode: 4815a...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Katter vandre ofte, min katt var borte i nesten, 14 dager, før han kom tilbake. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Thildamor skrev:

Det sies at alle katter tar en lang tur i løpet av livet, er ikke sikker på at det stemmer.

sist sommer var den ene min borte i 14 dager, den kom hjem til slutt, men guuuud som jeg lette.

Har du lagt ut det i i grupper på FB? For savnet/funnet katter? Heng opp plakater på postkassestativ, annonser i avisa (det er gratis når det gjelder dyr), gå ut å let på kvelden og ta med lommelykt, lys opp i trær og rop høyt! Gjør alle naboer oppmerksom på at den er borte, kanskje den er innestengt? 

 

1 minutt siden, PussLe skrev:

Har du forsøkt å riste på maten utenfor? Hvor mange timer har den vært ute?

Har delt på flere grupper på facebook og på dyrebar.no. snakket med naboer. Vært ute og lett og ropt, på kvelden igså, med lykt. Satt ut mat og dokasse.

Den har vært borte i nesten en uke.

Anonymkode: 4815a...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som har et ved-skjul der dere bor?

Anonymkode: d7bd5...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Har delt på flere grupper på facebook og på dyrebar.no. snakket med naboer. Vært ute og lett og ropt, på kvelden igså, med lykt. Satt ut mat og dokasse.

Den har vært borte i nesten en uke.

Anonymkode: 4815a...431

Er han ellers mye ute? For det kan hende at katten bare har tatt seg en uke ferie, jeg vet om en del katter i området jeg bor hvor de er borte i nesten 2 uker før de kommer hjem igjen. Jeg ville anbefalt deg å henge opp plakater, og oppdatere opplysningen din på facebook og eventuelt vente ut uka.

Ønsker deg lykke til :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det noen som har et ved-skjul der dere bor?

Anonymkode: d7bd5...b22

Ja, flere, og det er lett der.

2 minutter siden, PussLe skrev:

Er han ellers mye ute? For det kan hende at katten bare har tatt seg en uke ferie, jeg vet om en del katter i området jeg bor hvor de er borte i nesten 2 uker før de kommer hjem igjen. Jeg ville anbefalt deg å henge opp plakater, og oppdatere opplysningen din på facebook og eventuelt vente ut uka.

Ønsker deg lykke til :) 

Den er mye ute, men har aldri vært borte over natten før. Det er en kastrert ho-katt som er veldig rolig.

Har tenkt på å lage plakater å henge opp. Jeg får gjøre det.

Takk.

Anonymkode: 4815a...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Har delt på flere grupper på facebook og på dyrebar.no. snakket med naboer. Vært ute og lett og ropt, på kvelden igså, med lykt. Satt ut mat og dokasse.

Den har vært borte i nesten en uke.

Anonymkode: 4815a...431

Bra!

jeg tror nok pus kommer hjem ganske snart! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om noen av vedskjulene er stengt.

Anonymkode: d7bd5...b22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om katten din er orange vet jeg hvor den er

Anonymkode: 1da9c...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...