Gå til innhold

Pynter du deg på 17. mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pynter meg med fin kjole selv om jeg bare skal være hjemme. Ridebukse på dagen da siden jeg rir en tur på dagen, men kjole etter dusj på ettermiddagen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er flere hvert år som ikke bryr seg om å pynte seg og styre på. Det viktigste er å ha det kjekt med familie og venner, eller alene for de som liker det. Så lenge det er fint vær og ikke regn kan man ikke klage :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis har jeg på bunad, men i år er formen litt så der, så jeg tror kanskje ikke jeg orker å stryke skjorte, pusse av sølvet og dra på meg alt bare for noen timer ute. Jeg skal uansett pynte meg, så det blir nok en fin kjole.

Anonymkode: fae87...3e4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For første gang skal jeg ikke pynte meg på 17.mai! Vi reiser bort , det skal bli rart,men godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal jobbe på 17. mai, så blir hvit helsevesenuniform på meg.. Orker ikke finne på noe etter jobb, så da blir det hjem og slappe av i vanlige klær for min del etterpå. 

Anonymkode: 6e705...1e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig pynter jeg meg. Jeg skal ha rød kjole og hvit jakke (hvis det ikke blir for varmt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On ‎12‎.‎05‎.‎2018 at 2:05 PM, AnonymBruker said:

Bunad? Dress? Eller går du i hverdagsklær?

Anonymkode: 565db...5bd

Bunad - hvis detn passer - hvis ikke blå kjole med blomster elle bomber på. Selvsagt pyntet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Måbarefåsiat... skrev:

Bunad - hvis detn passer - hvis ikke blå kjole med blomster elle bomber på. Selvsagt pyntet!

Bomber??? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Honey Dew said:

Bomber??? :sjokkert:

Svære prikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.5.2018 den 14.05, AnonymBruker skrev:

Bunad? Dress? Eller går du i hverdagsklær?

Anonymkode: 565db...5bd

Joggebukse og T-skjorte :)

Anonymkode: 997a3...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ha på en hvit kjole i morgen. :) Skal bli spennende å se om den "overlever" dagen uten sennep og ketchup flekker i år, men jeg tviler. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å være hjemme i joggebukse men i morgen må jeg ut og skal ha bunaden på meg for første gang på 20 år :fnise:

Anonymkode: 41420...601

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 5/12/2018 at 2:05 PM, AnonymBruker said:

Bunad? Dress? Eller går du i hverdagsklær?

Anonymkode: 565db...5bd

Bunad hvis den passer og hvis jeg i det hele tatt skal ut på noe "stort". Passer ikke bunaden blir det annet pentøy. Men som regel så gjør jeg så lite ut av den dagen at jeg klarer meg fint med hverdagsklær jeg også ja :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe, så det blir uniform på meg.

Om jeg ikke jobbet hadde jeg kost meg hjemme med behagelige kose klær.

Flagger alltid 17 mai, men orker ikke ut for å se tog og tilstelninger,  da er det mye bedre å følge det på tv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynter meg alltid! Først på jobb i uniform så skifte til mørk blå kjole, røde pumps og minstemann i hvitt sjal på ryggen. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...