Gå til innhold

Beste måten å finne kjæreste for godt voksne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hmmm... jeg tror dessverre det kan bli utfallet ja siden du tydeligvis allerede mener det er lite sannsynlig at du møter noen på nett.

Anonymkode: 3aa3b...5f3

 

neida, jeg mener at det ikke er helt usannsynlig, men at mange som møter noen på nett sliter med å bli sammen. Forholdene blir liksom så korte og flyktige. Men jeg har blitt kjent med noen som har vart lengre og vært mer seriøst, så jeg tror og vet at det går an.

ts

Anonymkode: cb144...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.5.2018 den 22.32, AnonymBruker skrev:

Hvis du er ufrivillig singel så kan det være et tips å ikke være fordomsfull, kan være mange fine menn som kjører trailer og er interessert i bil og motor. 

Anonymkode: 620ae...e49

Jeg er frivillig sìngel. Og jeg er ikke interessert i en som kun er opptatt av bil og motor, drikker og røyker, og bruker mange uker på langtransport. Det er sjelden de har noe mer å snakke om også.

Anonymkode: 0f05c...dff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2018 den 22.04, Egenskap skrev:

hvorfor ikke pakke ryggsekken, ta med kano, og dra på langtur langt inn i skogen.

Ja, for der er det ekstra mange å velge mellom :fnise:

Anonymkode: e45b5...c5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er frivillig sìngel. Og jeg er ikke interessert i en som kun er opptatt av bil og motor, drikker og røyker, og bruker mange uker på langtransport. Det er sjelden de har noe mer å snakke om også.

Anonymkode: 0f05c...dff

Fint at det er frivillig. 

Og en som kjører langtransport kan være røykfri og drikke moderat eller ingen alkohol og ellers være interessert i andre ting enn bil og motor. 

Siden du holder deg unna de som kjører trailer så visste du kanskje ikke det, men det finnes garantert like forskjellige folk som kjører trailer som de som har andre typer jobb. 

 

Anonymkode: 620ae...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...