Gå til innhold

Noen som vet hvordan der er å bo i Vikersund, Horten, Halden,Fredrikstad,eller Halden med barn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Anbefaler sterk Fredrikstad. 

Har kun ei datter akkurat nå og vi stortrives her (alene far), flyttet fra Drammen. Bor ganske sentralt (seiersten) og får tak i alt jeg vil innom en gå tur. 

Er i samme situasjon som deg, hjemme kontor, så jeg kunne velge hvor som helst å bo.

Nå er min kun 4 år og ikke startet på skole enda. Barnehagen er jeg veldig fornøyd med.

Kommet godt overens med 2 familier som vi er mye med på fritiden.

Har båten min kun ca 800-1000meter unna og dette er hovedgrunnen for at jeg flyttet hit. Jeg er lykkelig ved vannet og vi koser oss masse med båt, bading, grilling om sommeren. 

Har en utledning/innvandrings butikk (UMS) kun 1min unna der jeg får billige og ferske frukt og grønnsaker + masse annet.

Coop prix er kun 300meter unna, rema 1000 2min unna og kiwi ca 5min unna :) 

Liker at vinteren ikke er så lang her. Lite snø og den varer ikke lenge. Når vi vil ha snø, så reiser vi bare bort en weekend. Da snøen var tom her var det forsatt 1-1.5m snø i Drammen!!!

Fint med Sverige kun 20-25min med bil unna.

Oslo kun 1t og 10min med buss, og det går mange busser dit.

Flybuss rett til gardemoen går hele døgnet, viktig siden jeg reiser en del.

 

Dog må jeg si, her jeg bor er det en del utledninger. Har ikke opplevd noe negativt, ungene er vennlige og er bare dem selv.

Jeg går mye turer og føler Kråkerøy, Gressvik og gamlebyen området har mindre utledninger. Både Kråkerøy og Gressvik har mange fine badeplasser.

Elsker også hvor flat Fredrikstad er, bor du her er sykkel en must!

 

Anonymkode: 80591...8c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...