Gå til innhold

Ser dere ikke hva som skjer med Norge?!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

De eneste barna som blir igjen på skolen mine barn har gått på, når det er skolegudstjeneste, er barn av ateister. De muslimske barna er med i kirken. 

Joda, den kristne kulturen er på vei til å oppløses her i Norge. Det er få som kaller seg kristne nå. Jeg er selv en del av denne oppløsningen. Jeg sender barna på skolegudstjeneste, men eneste gangene jeg går i kirken er i dåp, konfirmasjon, bryllup og begravelse. Jeg jobber gjerne søndager, selv om jeg passer litt på å ikke bråke, av hensyn til de få som ennå tror. 

Tror du at vi hadde vendt tilbake til kirkebenken dersom det ikke var muslimer her i Norge? Jeg tviler på det. Samfunnet vi lever i er ikke det samme som våre besteforeldre levde i. Vi har rikdom, omfattende tv tilbud, Internett, raskt tilgang til hele verden, om vi vil reise eller se. 

Ja, vi mister vår gamle kultur. Det er ingenting å gjøre med det, for det er langt mer enn innvandring som medfører disse endringene. Ikke vil vi gå baklengs heller. Vi ønsker friheten og valgmulighetene vi nå har. VI nordmenn velger bort den gamle norske kulturen! Og slik er det bare. Verden endres, ikke bare Norge. 

Anonymkode: 73b6c...be8

Frihet og valgmuligheter, er det det du tror vi får? Hvor himla naiv er det mulig å bli egentlig? Det du ønsker velkommen, står for alt det motsatte av det du ønsker deg. Av med skylappene!

Anonymkode: 50ef2...f53

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker folk på Kvinneguiden rundt dette? Rundt fremtiden til landet vårt? Vi er i ferd med å bli invadert, om vi ikke allerede har blitt det uten at vi merker det. Bit for bit kaster vi vekk vår kristne kultur, og vår kultur generelt. Flere og flere barnehager/skoler "forbyr" julefeiring. Aldri mer å gå til skolegudstjeneste for våre barn, nei. Det begynte jo i det små da vi byttet ut KRL til RLE. Ikke et stort problem, på mange måter bra, men, se hva som skjer nå. Sylvi Listhaug blir hetset for å gå med kors. Vi nordmenn blir sett på som kveg for slaktebenken, og livmorer for Islam. Vantro, det er visst det vi er. Ute i gatene jaller det med ekko, på arabisk. Når jeg går fra jobb på kvelden er det ofte at jeg ikke ser en eneste nordmann. Bare innvandrere og flyktninger. De få av oss som har begynt å våkne opp og ser hva som er i ferd med å skje, vi blir kalt rasister. Norske verdier er jo religionsfrihet blant annet! Men SE hva som er i ferd med å skje! Nordmenn får skreket etter seg at de er "white trash"  når de prøver å ha en hyggelig dag i storbyen Oslo. Er det DETTE dere kaller norske verdier?!

Ett eksempel: https://theoldcontinent.eu/fckswds/

Og ett til: https://nyheteridag.se/video-har-slass-pensionarer-med-ungdomsgang-i-lysekil/

http://www.gp.se/av/Joakim Lamotte Joakim Lamotte har mye som er verdt å lese. 

Vi må begynne å se hva som skjer i Sverige. Hvor ekstremt trangsynte folk er. Mange av oss nekter jo blankt å se sannheten. Men til dere andre kvinner.. Det er VI som kommer til å måtte brukes som avlsdyr om ting skulle eskalere. Og det er bare et tidsspørsmål før dette faktisk skjer. 

Jeg velger å ikke få barn for eksempel, fordi jeg er redd ting ikke er som vi er vant til om 20 år. Jeg blir ikke sjokkert om jeg må gå i niqab om få år. Og det er bare én av få ting som kommer til å skje. Ektemenn, fedre, kjærester? Gled dere til at de blir drept og torturert, med deres blod på hendene. Imens dere (og jeg) blir voldtatt og prevensjon forbys  (Jeg snakker til de som ikke ønsker å åpne øynene og se sannheten, ikke alle andre selv om jeg virker krass nå - men folk MÅ begynne å åpne øynene snart, før det er alt for sent. Hvis det ikke allerede er det). Vet dere feks. at IS sender med terrorister blant flyktingstrømmene? Hvis dere vet, men fortsatt velger å beholde skylappene på.. Ja, da fortjener dere alt som kan måtte skje med dere. 

Våre forfedre fra motstandsbevegelsen mot tyskerne, vil jeg tro snur seg i graven nå. For hva har de kjempet for? Ingenting!! DETTE ER TAKKA DE FÅR!! De kunne like gjerne latt være. Da hadde kanskje Tyskland vunnet, og vi kunne i det minste beholdt vår frihet til å gå i de klærne vi selv ønsker, uten å bli steinet til døde. 

For alt vi elsker og alt vi er.. Hele frasen begynner å bli komisk med tanke på hvor lite alvor nordmenn flest legger i dette uttrykket. 

Jeg er lei meg for å si det, og det gjør vondt langt inn i hjerterota, men dette er sannheten. Jeg SKAMMER meg over å være norsk. Så naive vi VELGER å være, fortjener vi å bli både voldtatt, steinet og torturert. Ikke mye stolthet og patriotisme igjen i dette landet, desverre. 

Anonymkode: ffeb1...b04

Uff. Jeg synes synd på deg som tror dette er virkeligheten.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal vi "elske" muslimene, når de hater oss? Det beviser de med steinkasting, gruppevoldtekter, bilbranner, knivstikking, ran osv. osv

Anonymkode: 6c091...42d

Tror du alle muslimer er like? Tror du alle voldtar, dreper, raner og kaster steiner?? De aller aller fleste muslimer er som deg og meg - bortsett fra at vi nordmenn stort sett slipper å bli utsatt for den rasismen du sprer med sånne påstander. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Frihet og valgmuligheter, er det det du tror vi får? Hvor himla naiv er det mulig å bli egentlig? Det du ønsker velkommen, står for alt det motsatte av det du ønsker deg. Av med skylappene!

Anonymkode: 50ef2...f53

Hvor himla paranoid er det mulig å bli egentlig? 

Dere har så forutsigbare og svært få «argumenter» angående dette her. Det er alltid:

- Åpne øynene!

- Dere er naive!

- Vestrevridde Aper!

- Av med skylappene!

- Bare vent! (på hva liksom..)

- Våre nye landsmenn

- Rasist-kortet

- Snillister, do-gooders

Og de går på rundgang. Finn på noe annet please? 

Anonymkode: 93126...4c9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal vi "elske" muslimene, når de hater oss? Det beviser de med steinkasting, gruppevoldtekter, bilbranner, knivstikking, ran osv. osv

Anonymkode: 6c091...42d

Igjen. Hva er muslim for deg da??? Jeg blir ikke hatet av de jeg omgås ihvertfall. 

Dette blir like dumt dom å mene at alle norske kvinner sprer beina (i fylla). 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal vi "elske" muslimene, når de hater oss? Det beviser de med steinkasting, gruppevoldtekter, bilbranner, knivstikking, ran osv. osv

Anonymkode: 6c091...42d

Jeg bor i Groruddalen. Det er fint lite steinkasting, gruppevoldtekter, bilbranner osv osv her altså. Det var da liksom ikke måte på overdrivelser heller?

Anonymkode: 30967...d4e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 hours ago, Newroz said:

Voldt løsninger ingenting. Hvis du tenker på at russiske kvinner kan forsvare seg, så er det åpenbart svært mange som ikke kan det - med tanke på artikkelen jeg lenket til. Hverken fra politiet eller fra kvinner selv vil løse det problemet. Må kvinner ty til vold for å forsvare seg, så har vi større problemer enn at kvinner ikke er gode nok til å slåss. 

Mitt inntrykk er at de som står for "avkristningen" i Norge hovedsakelig er ateister, og ikke feks muslimer. Merk også at det går ikke til forbud, men til frivillig, og mange etnisk norske mener at det er viktig: De ønsker selv å bestemme om deres barn skal delta på religiøse aktiviteter i skolens regi. 

Nå er det jo ikke avkristiningen av Norge som er det skremmende, men heller hvordan Islam prøver å ta over på alle baner som politikk, religion, lover og regler osv. Islam er ikke bare en religion slik som kristendommen, men også et komplett system. Derfor er det også svært farlig å lukke øynene til hva som kan skje med Norge hvis den får for mye innpass.

Anonymkode: 86c11...cc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i Groruddalen. Det er fint lite steinkasting, gruppevoldtekter, bilbranner osv osv her altså. Det var da liksom ikke måte på overdrivelser heller?

Anonymkode: 30967...d4e

https://www.nrk.no/norge/oslopolitiet-forsokt-hindret-av-tenaringer-33-ganger-pa-under-ett-ar-1.14035915

https://www.aftenposten.no/osloby/i/6nKnqo/Nye-bilbranner-pa-Oppsal-og-i-Groruddalen

Gidder ikke lete frem gruppevoldtekter spesifikt for Groruddalen altså, men å si at det er fint lite av det der du bor, når du bor på den plassen i Norge med mest av det, da blir det litt for dumt altså.

 

Anonymkode: 796cf...bdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

...

Våre forfedre fra motstandsbevegelsen mot tyskerne, vil jeg tro snur seg i graven nå. For hva har de kjempet for? Ingenting!! DETTE ER TAKKA DE FÅR!! De kunne like gjerne latt være. Da hadde kanskje Tyskland vunnet, og vi kunne i det minste beholdt vår frihet til å gå i de klærne vi selv ønsker, uten å bli steinet til døde. 

For alt vi elsker og alt vi er.. Hele frasen begynner å bli komisk med tanke på hvor lite alvor nordmenn flest legger i dette uttrykket. 

...

Anonymkode: ffeb1...b04

Vettu hva, våre forfedre som kjempet mot tyskerne kjempet ikke for at vi snart 80 år senere skal iverksette Festung Norwegen. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Agathe skrev:

Vettu hva, våre forfedre som kjempet mot tyskerne kjempet ikke for at vi snart 80 år senere skal iverksette Festung Norwegen. 

De kjempet for Norge, for vårt fedreland og for vårt folk!

Anonymkode: 796cf...bdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så muslimer feirer jul sier du? 

Anonymkode: ffeb1...b04

Ja, det gjør de. I Iran har de tilogmed juletrær... :sjokk:

Endret av Tøytigern
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kjempet for Norge, for vårt fedreland og for vårt folk!

Anonymkode: 796cf...bdd

Det sa Hitler at han gjorde, også. Vi ser hvordan det gikk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, princeofithilien said:

Tror du alle muslimer er like? Tror du alle voldtar, dreper, raner og kaster steiner?? De aller aller fleste muslimer er som deg og meg - bortsett fra at vi nordmenn stort sett slipper å bli utsatt for den rasismen du sprer med sånne påstander. 

åh, the obvious.. selvsagt er ikke alle muslimer sånn. Hvorfor drar alltid noen frem dette som om det blir sagt at ALLE er sånn. Dette handler om at det er et problem i samfunnet, i så stor grad at noe må gjøres.

Anonymkode: 86c11...cc6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor i Groruddalen. Det er fint lite steinkasting, gruppevoldtekter, bilbranner osv osv her altså. Det var da liksom ikke måte på overdrivelser heller?

Anonymkode: 30967...d4e

De som ikke bor på Oslo Øst elsker å hevde at det tar seg sånn ut på østkanten... 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

åh, the obvious.. selvsagt er ikke alle muslimer sånn. Hvorfor drar alltid noen frem dette som om det blir sagt at ALLE er sånn. Dette handler om at det er et problem i samfunnet, i så stor grad at noe må gjøres.

Anonymkode: 86c11...cc6

Er det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det jo ikke avkristiningen av Norge som er det skremmende, men heller hvordan Islam prøver å ta over på alle baner som politikk, religion, lover og regler osv. Islam er ikke bare en religion slik som kristendommen, men også et komplett system. Derfor er det også svært farlig å lukke øynene til hva som kan skje med Norge hvis den får for mye innpass.

Anonymkode: 86c11...cc6

Kristendommen er et komplett system. Det er derfor det funket som en samfunnsordning slik at myten om Jesus Kristus har overlevd. Ellers ville den religionen gått i glemmeboka med de første kristenforfølgelsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Er det?

Neida, vi har ikke noen problemer. Ikke i det hele tatt. Alt er bare fint. Det er deilig å ha hodet i sanden som en struts, er det ikke?

Anonymkode: 796cf...bdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neida, vi har ikke noen problemer. Ikke i det hele tatt. Alt er bare fint. Det er deilig å ha hodet i sanden som en struts, er det ikke?

Anonymkode: 796cf...bdd

Vi har faktisk ikke problemer. De problemene vi ser kommer av fattigdom og arbeidsledighet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Tøytigern skrev:

Vi har faktisk ikke problemer. De problemene vi ser kommer av fattigdom og arbeidsledighet.

Nå må du bestemme deg, har vi problemer eller ikke?

Anonymkode: 796cf...bdd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste de første svarene her, og de er bevis nok: NEI, folk ser ikke hva som skjer :( Det er viktigere å henge seg opp i detaljer, enn å faktisk gjøre seg opp en mening om TS kan være inne på noe.

Anonymkode: 6a36e...1fc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...