Gå til innhold

Ser dere ikke hva som skjer med Norge?!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS skriver at alle naive fortjener bli voldtatt, steinet og torturert. Er dette noe du stiller deg bak? La oss si at en ung jente blir med en kamerat hjem for å se film, men han hadde onde hensikter og voldtok henne. Burde hun steines fordi hun var naiv og ble med han hjem?

Hvordan skal man ta noen seriøst som kommer med denne type tåpelige og absurde kommentarer. Det er bare en av mange kommentarer som viser meg at dette ikke kan tas seriøst. Dømmekraften til en person som kan si slike ting uten å tenke over hva det faktisk innebærer er dårlig

Anonymkode: 2272d...8d5

Nei, jeg stiller meg ikke bak at dette er noe man fortjener. 

Men mange i Norge våkner, og blir av den grunn kalt rasister. TS har et godt poeng som jeg er sterkt enig i. Og du henger deg opp i ordbruken, fremfor å se poenget. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jul er ingen kristen feiring. De har bare tatt over den. Akkurat som de har gjort med påsken.

 

Anonymkode: 796cf...bdd

Og poenget ditt er...?

Anonymkode: ffeb1...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva tenker folk på Kvinneguiden rundt dette? Rundt fremtiden til landet vårt? Vi er i ferd med å bli invadert, om vi ikke allerede har blitt det uten at vi merker det. Bit for bit kaster vi vekk vår kristne kultur, og vår kultur generelt. Flere og flere barnehager/skoler "forbyr" julefeiring. Aldri mer å gå til skolegudstjeneste for våre barn, nei. Det begynte jo i det små da vi byttet ut KRL til RLE. Ikke et stort problem, på mange måter bra, men, se hva som skjer nå. Sylvi Listhaug blir hetset for å gå med kors. Vi nordmenn blir sett på som kveg for slaktebenken, og livmorer for Islam. Vantro, det er visst det vi er. Ute i gatene jaller det med ekko, på arabisk. Når jeg går fra jobb på kvelden er det ofte at jeg ikke ser en eneste nordmann. Bare innvandrere og flyktninger. De få av oss som har begynt å våkne opp og ser hva som er i ferd med å skje, vi blir kalt rasister. Norske verdier er jo religionsfrihet blant annet! Men SE hva som er i ferd med å skje! Nordmenn får skreket etter seg at de er "white trash"  når de prøver å ha en hyggelig dag i storbyen Oslo. Er det DETTE dere kaller norske verdier?!

Ett eksempel: https://theoldcontinent.eu/fckswds/

Og ett til: https://nyheteridag.se/video-har-slass-pensionarer-med-ungdomsgang-i-lysekil/

http://www.gp.se/av/Joakim Lamotte Joakim Lamotte har mye som er verdt å lese. 

Vi må begynne å se hva som skjer i Sverige. Hvor ekstremt trangsynte folk er. Mange av oss nekter jo blankt å se sannheten. Men til dere andre kvinner.. Det er VI som kommer til å måtte brukes som avlsdyr om ting skulle eskalere. Og det er bare et tidsspørsmål før dette faktisk skjer. 

Jeg velger å ikke få barn for eksempel, fordi jeg er redd ting ikke er som vi er vant til om 20 år. Jeg blir ikke sjokkert om jeg må gå i niqab om få år. Og det er bare én av få ting som kommer til å skje. Ektemenn, fedre, kjærester? Gled dere til at de blir drept og torturert, med deres blod på hendene. Imens dere (og jeg) blir voldtatt og prevensjon forbys  (Jeg snakker til de som ikke ønsker å åpne øynene og se sannheten, ikke alle andre selv om jeg virker krass nå - men folk MÅ begynne å åpne øynene snart, før det er alt for sent. Hvis det ikke allerede er det). Vet dere feks. at IS sender med terrorister blant flyktingstrømmene? Hvis dere vet, men fortsatt velger å beholde skylappene på.. Ja, da fortjener dere alt som kan måtte skje med dere. 

Våre forfedre fra motstandsbevegelsen mot tyskerne, vil jeg tro snur seg i graven nå. For hva har de kjempet for? Ingenting!! DETTE ER TAKKA DE FÅR!! De kunne like gjerne latt være. Da hadde kanskje Tyskland vunnet, og vi kunne i det minste beholdt vår frihet til å gå i de klærne vi selv ønsker, uten å bli steinet til døde. 

For alt vi elsker og alt vi er.. Hele frasen begynner å bli komisk med tanke på hvor lite alvor nordmenn flest legger i dette uttrykket. 

Jeg er lei meg for å si det, og det gjør vondt langt inn i hjerterota, men dette er sannheten. Jeg SKAMMER meg over å være norsk. Så naive vi VELGER å være, fortjener vi å bli både voldtatt, steinet og torturert. Ikke mye stolthet og patriotisme igjen i dette landet, desverre. 

Anonymkode: ffeb1...b04

Det er jo ingen som nekter Ola Nordmann å beholde "ekte"kristne verdier,allikavel er det de færreste nordmenn som går i kirka. Menigheter legges ned,er det pga islam?sier muslimer til norske at de ikke skal gå i kirka?Eller er det norske som ikke gidder å vedlikeholde kristne verdier?

Hvilken gater i Oslo driver de med bønnerop?Det har jeg aldri hørt.

Uansett. Jeg vil ikke at vi skal bli Sverige nr 2,men da faen meg nordmenn være nordmenn og slutte å legge skylda på andre fordi at de selv ikke gidder å opprettholde kristendommen.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jul er heller ingen kristen feiring. Den er da fra lenge før kristendommen....

Anonymkode: f973a...ad9

 

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så muslimer feirer jul sier du? 

Anonymkode: ffeb1...b04

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og poenget ditt er...?

Anonymkode: ffeb1...b04

Du valgte å svare svada på at jul ikke er en kristen feiring, og at vi har feiret jul lenge før kristendommen kom. Poenget mitt var at jul ikke er en kristen feiring, og har ingenting med at muslimer ikke feirer det eller ikke.

Anonymkode: 796cf...bdd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hind
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Forbyr og "forbyr" betyr ikke det samme. Er nok av skoler og barnehager hvor det ikke feires jul lenger. Julegavekalender som (hvertfall jeg) vi hadde da VI var små, kan dagens barn bare drømme om. Et kjapt google-søk gir deg informasjonen du trenger. 

Anonymkode: ffeb1...b04

Jeg vet ikke hvordan det er i barnehagene for tida, men på barneskolen og ungdomsskolen er det fortsatt vanlig både med gavekalender og skolegudstjeneste, i alle fall utenfor de innvandrertette bydelene i storbyene. Du svartmaler fælt her, synes jeg. 

Kan være enig i at det til tider ser ut som det er flere innvandrere enn nordmenn i Norge. De dominerer bybildet i sentrum av storbyene. Jeg gikk rundt i Oslo med en senil gammel slektning for ikke så lenge siden, og jeg måtte omtrent hvert tiende minutt forsikre fortelle henne at vi var i Norge. Hun trodde at hun hadde havnet i utlandet og fikk panikk. Innvandrerne er jo mer sosiale enn oss og dras derfor mot sentrumsgatene, så det kan lett se ut som det er enda flere enn det er. Ikke for det, det er jo veldig mange av dem i hovedstaden nå, og i Norge totalt nærmer det selv vel en million med innvandrerbakgrunn? Det er mange i et så lite land.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Du valgte å svare svada på at jul ikke er en kristen feiring, og at vi har feiret jul lenge før kristendommen kom. Poenget mitt var at jul ikke er en kristen feiring, og har ingenting med at muslimer ikke feirer det eller ikke.

Anonymkode: 796cf...bdd

Og jeg har heller aldri sagt at jul er en ren kristen feiring. Jeg har til din informasjon ikke skrevet noen av innleggene du siterer over her. 

Anonymkode: ffeb1...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, hind skrev:

Jeg vet ikke hvordan det er i barnehagene for tida, men på barneskolen og ungdomsskolen er det fortsatt vanlig både med gavekalender og skolegudstjeneste, i alle fall utenfor de innvandrertette bydelene i storbyene. Du svartmaler fælt her, synes jeg. 

Kan være enig i at det til tider ser ut som det er flere innvandrere enn nordmenn i Norge. De dominerer bybildet i sentrum av storbyene. Jeg gikk rundt i Oslo med en senil gammel slektning for ikke så lenge siden, og jeg måtte omtrent hvert tiende minutt forsikre fortelle henne at vi var i Norge. Hun trodde at hun hadde havnet i utlandet og fikk panikk. Innvandrerne er jo mer sosiale enn oss og dras derfor mot sentrumsgatene, så det kan lett se ut som det er enda flere enn det er. Ikke for det, det er jo veldig mange av dem i hovedstaden nå, og i Norge totalt nærmer det selv vel en million med innvandrerbakgrunn? Det er mange i et så lite land.

Mulig jeg svartmaler, men noen må gjøre det også. For det er det som kan bli realiteten. 

Anonymkode: ffeb1...b04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jeg har heller aldri sagt at jul er en ren kristen feiring. Jeg har til din informasjon ikke skrevet noen av innleggene du siterer over her. 

Anonymkode: ffeb1...b04

Selvfølgelig har du det. De har den samme anonymkoden som du har :fnise:

Anonymkode: 796cf...bdd

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorvidt noen ikke spiser svin eller går med hijab er i den store sammenhengen helt bagatellmessig. Det virkelige sviket er at politikere og andre myndighetspersoner legger stadig mer til rette for et forskjellsamfunn der noen få rike skal tjene mye, mens resten av oss, sauflokken, er bruk og kast. Det som burde opprøre folk er kameraderi, korrupsjon og saker som dette: https://www.vg.no/spesial/2016/bistandsprofitorene/ Det er provoserende og et ran av folks skattepenger.

vg.thumb.png.6da4a997e1d34efca9212520bf9db705.png

Anonymkode: bb75f...5bd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De regner at når ca 10% av befolkningen av et land er muslimer, så er det tilnærmet umulig å reversere utviklingen. Da vokser islam eksepsjonelt og kan ikke stoppes. 

Det sykeste er at det er den mest ondskapsfulle dødskulten som noen gang har blitt laget, og vi bare inviterer det rett inn i Norge.  Venstresiden/feministene klapper i hendene og synes tydeligvis dette er helt topp, men islam kunne ikke vært mer invertert mot liberale og sosialistiske verdier. Det er noe av det mest bisarre jeg noen gang har sett.

Anonymkode: 19002...29a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forbyr og "forbyr" betyr ikke det samme. Er nok av skoler og barnehager hvor det ikke feires jul lenger. Julegavekalender som (hvertfall jeg) vi hadde da VI var små, kan dagens barn bare drømme om. Et kjapt google-søk gir deg informasjonen du trenger. 

Anonymkode: ffeb1...b04

Skrekk og gru, verden går nok under om barna ikke får julekalender på skolen. Makan til vås. 

Anonymkode: 1d9d5...425

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De regner at når ca 10% av befolkningen av et land er muslimer, så er det tilnærmet umulig å reversere utviklingen. Da vokser islam eksepsjonelt og kan ikke stoppes. 

Det sykeste er at det er den mest ondskapsfulle dødskulten som noen gang har blitt laget, og vi bare inviterer det rett inn i Norge.  Venstresiden/feministene klapper i hendene og synes tydeligvis dette er helt topp, men islam kunne ikke vært mer invertert mot liberale og sosialistiske verdier. Det er noe av det mest bisarre jeg noen gang har sett.

Anonymkode: 19002...29a

Jeg er helt enig med deg i alt du har skrevet her.

Anonymkode: c14ce...2a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Forbyr og "forbyr" betyr ikke det samme. Er nok av skoler og barnehager hvor det ikke feires jul lenger. Julegavekalender som (hvertfall jeg) vi hadde da VI var små, kan dagens barn bare drømme om. Et kjapt google-søk gir deg informasjonen du trenger. 

Anonymkode: ffeb1...b04

Og du vet HVORFOR (Hint, det har ingenting med religion å gjøre, og alt om økonomi)

Anonymkode: 547b2...b61

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Har jeg nevnt Dagbladet? Nei, det har jeg ikke, men fint om en deler linker til nøytrale kilder og ikke til kjente rasister.

Anonymkode: f973a...ad9

Og der kom ordet.  Det tok ikke lang tid.

Anonymkode: 2733d...ef6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Leiadenrare skrev:

går helt fint dette :P

Ja, rett i dass :P

Anonymkode: 50ef2...f53

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig har du det. De har den samme anonymkoden som du har :fnise:

Anonymkode: 796cf...bdd

Ok, jeg ser at jeg var litt rask der. De to siste ja, men jeg har ikke sagt noe mer utover julefeiring enn det. Og at du velger å henge deg opp i hva julefeiringen egentlig stammer fra. Jada, kristendommen kommer fra det gamle testamentet, og det gjør islam også.. Vi vet det alle sammen. Men hvorfor henger du deg opp i det? Hvorfor velger du å være blind? 

Jeg er ikke sjokkert da, dette er jo kvinneguiden. Folk som ikke vil åpne øya gjør ikke det. Men noen er nødt til å snakke. 

Anonymkode: ffeb1...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så muslimer feirer jul sier du? 

Anonymkode: ffeb1...b04

Hva var det jeg sa? Har jeg nevnt muslimer med ett ord??? Nei, det har jeg ikke. Men du bør sette deg inn i hva jul er for en feiring før du slenger ut av deg i hytt og pine....

Anonymkode: f973a...ad9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste barna som blir igjen på skolen mine barn har gått på, når det er skolegudstjeneste, er barn av ateister. De muslimske barna er med i kirken. 

Joda, den kristne kulturen er på vei til å oppløses her i Norge. Det er få som kaller seg kristne nå. Jeg er selv en del av denne oppløsningen. Jeg sender barna på skolegudstjeneste, men eneste gangene jeg går i kirken er i dåp, konfirmasjon, bryllup og begravelse. Jeg jobber gjerne søndager, selv om jeg passer litt på å ikke bråke, av hensyn til de få som ennå tror. 

Tror du at vi hadde vendt tilbake til kirkebenken dersom det ikke var muslimer her i Norge? Jeg tviler på det. Samfunnet vi lever i er ikke det samme som våre besteforeldre levde i. Vi har rikdom, omfattende tv tilbud, Internett, raskt tilgang til hele verden, om vi vil reise eller se. 

Ja, vi mister vår gamle kultur. Det er ingenting å gjøre med det, for det er langt mer enn innvandring som medfører disse endringene. Ikke vil vi gå baklengs heller. Vi ønsker friheten og valgmulighetene vi nå har. VI nordmenn velger bort den gamle norske kulturen! Og slik er det bare. Verden endres, ikke bare Norge. 

Anonymkode: 73b6c...be8

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De eneste barna som blir igjen på skolen mine barn har gått på, når det er skolegudstjeneste, er barn av ateister. De muslimske barna er med i kirken. 

Joda, den kristne kulturen er på vei til å oppløses her i Norge. Det er få som kaller seg kristne nå. Jeg er selv en del av denne oppløsningen. Jeg sender barna på skolegudstjeneste, men eneste gangene jeg går i kirken er i dåp, konfirmasjon, bryllup og begravelse. Jeg jobber gjerne søndager, selv om jeg passer litt på å ikke bråke, av hensyn til de få som ennå tror. 

Tror du at vi hadde vendt tilbake til kirkebenken dersom det ikke var muslimer her i Norge? Jeg tviler på det. Samfunnet vi lever i er ikke det samme som våre besteforeldre levde i. Vi har rikdom, omfattende tv tilbud, Internett, raskt tilgang til hele verden, om vi vil reise eller se. 

Ja, vi mister vår gamle kultur. Det er ingenting å gjøre med det, for det er langt mer enn innvandring som medfører disse endringene. Ikke vil vi gå baklengs heller. Vi ønsker friheten og valgmulighetene vi nå har. VI nordmenn velger bort den gamle norske kulturen! Og slik er det bare. Verden endres, ikke bare Norge. 

Anonymkode: 73b6c...be8

Og det har ikke falt deg inn at muslimske barn blir med i gudstjeneste fordi foreldrene ber de om det? For å ikke vekke oppsikt? De får det åpenbart til da, takket være sånne som deg. 

Og kjære deg. Jeg snakker ikke om internett, instagram, netflix og andre strømmetjenester. Jeg snakker om at vi kommer til å leve med verdier som var utdatert for over 200 år siden i vesten. At vi risikerer å måtte gå i niqab, gå i moske hver dag, ingen kan dra ut på byen lenger (for alkohol blir forbudt vel og merke). Det er DETTE jeg snakker om. FÅ OPP ØYA DINE!!!!!

Anonymkode: ffeb1...b04

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orket ikke å lese hele innlegget ditt ts. Men spørsmålet er hvorfor nordmenn bøyer seg så lett. Nå kjenner jeg både norske og mange utenlandske folk, og folk er forskjellige uansett hvor de kommer fra. Men selvfølgelig preges man av stedet man er oppvokst og kulturen der. Det er stor forskjell på Oslo- kultur og kulturen langt ute på bygda og.

og til syvende og sist handler det ikke om Norge. Men om verden/jordkloden. Landegrensene er menneskeskapt, og dette er et bevis på at menneskeskapte regler ikke nødvendigvis vinner. De såkalte utneldningene som kommer for å ta over, tør ikke å oppføre seg like ens i Russland...hvorfor det da? Fordi russerne ikke godtar like mye. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...