Gå til innhold

Ser dere ikke hva som skjer med Norge?!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva tenker folk på Kvinneguiden rundt dette? Rundt fremtiden til landet vårt? Vi er i ferd med å bli invadert, om vi ikke allerede har blitt det uten at vi merker det. Bit for bit kaster vi vekk vår kristne kultur, og vår kultur generelt. Flere og flere barnehager/skoler "forbyr" julefeiring. Aldri mer å gå til skolegudstjeneste for våre barn, nei. Det begynte jo i det små da vi byttet ut KRL til RLE. Ikke et stort problem, på mange måter bra, men, se hva som skjer nå. Sylvi Listhaug blir hetset for å gå med kors. Vi nordmenn blir sett på som kveg for slaktebenken, og livmorer for Islam. Vantro, det er visst det vi er. Ute i gatene jaller det med ekko, på arabisk. Når jeg går fra jobb på kvelden er det ofte at jeg ikke ser en eneste nordmann. Bare innvandrere og flyktninger. De få av oss som har begynt å våkne opp og ser hva som er i ferd med å skje, vi blir kalt rasister. Norske verdier er jo religionsfrihet blant annet! Men SE hva som er i ferd med å skje! Nordmenn får skreket etter seg at de er "white trash"  når de prøver å ha en hyggelig dag i storbyen Oslo. Er det DETTE dere kaller norske verdier?!

Ett eksempel: https://theoldcontinent.eu/fckswds/

Og ett til: https://nyheteridag.se/video-har-slass-pensionarer-med-ungdomsgang-i-lysekil/

http://www.gp.se/av/Joakim Lamotte Joakim Lamotte har mye som er verdt å lese. 

Vi må begynne å se hva som skjer i Sverige. Hvor ekstremt trangsynte folk er. Mange av oss nekter jo blankt å se sannheten. Men til dere andre kvinner.. Det er VI som kommer til å måtte brukes som avlsdyr om ting skulle eskalere. Og det er bare et tidsspørsmål før dette faktisk skjer. 

Jeg velger å ikke få barn for eksempel, fordi jeg er redd ting ikke er som vi er vant til om 20 år. Jeg blir ikke sjokkert om jeg må gå i niqab om få år. Og det er bare én av få ting som kommer til å skje. Ektemenn, fedre, kjærester? Gled dere til at de blir drept og torturert, med deres blod på hendene. Imens dere (og jeg) blir voldtatt og prevensjon forbys  (Jeg snakker til de som ikke ønsker å åpne øynene og se sannheten, ikke alle andre selv om jeg virker krass nå - men folk MÅ begynne å åpne øynene snart, før det er alt for sent. Hvis det ikke allerede er det). Vet dere feks. at IS sender med terrorister blant flyktingstrømmene? Hvis dere vet, men fortsatt velger å beholde skylappene på.. Ja, da fortjener dere alt som kan måtte skje med dere. 

Våre forfedre fra motstandsbevegelsen mot tyskerne, vil jeg tro snur seg i graven nå. For hva har de kjempet for? Ingenting!! DETTE ER TAKKA DE FÅR!! De kunne like gjerne latt være. Da hadde kanskje Tyskland vunnet, og vi kunne i det minste beholdt vår frihet til å gå i de klærne vi selv ønsker, uten å bli steinet til døde. 

For alt vi elsker og alt vi er.. Hele frasen begynner å bli komisk med tanke på hvor lite alvor nordmenn flest legger i dette uttrykket. 

Jeg er lei meg for å si det, og det gjør vondt langt inn i hjerterota, men dette er sannheten. Jeg SKAMMER meg over å være norsk. Så naive vi VELGER å være, fortjener vi å bli både voldtatt, steinet og torturert. Ikke mye stolthet og patriotisme igjen i dette landet, desverre. 

Anonymkode: ffeb1...b04

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh, om gode, gamle kristne verdier handler om at mennesker med andre meninger enn deg selv fortjener å bli voldtatt, steinet og torturert er jeg ikke overbevist om at utviklingen går bakover slik du hevder....

Anonymkode: 2272d...8d5

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo tydelig at du ikke forstår poenget, anonym 8d5. 

Endret av hypes
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får for det første komme med noen linker som er faktabaserte, og ikke bare svada!

Anonymkode: f973a...ad9

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får for det første komme med noen linker som er faktabaserte, og ikke bare svada!

Anonymkode: f973a...ad9

Eneste gyldige er Dagbladet?

Anonymkode: e15f7...40c

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du nevne en skole i Norge som forbyr julefeiring? 

Anonymkode: 86b7d...575

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du får for det første komme med noen linker som er faktabaserte, og ikke bare svada!

Anonymkode: f973a...ad9

Trenger du seriøst kilder på dette??

Anonymkode: ffeb1...b04

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du nevne en skole i Norge som forbyr julefeiring? 

Anonymkode: 86b7d...575

Forbyr og "forbyr" betyr ikke det samme. Er nok av skoler og barnehager hvor det ikke feires jul lenger. Julegavekalender som (hvertfall jeg) vi hadde da VI var små, kan dagens barn bare drømme om. Et kjapt google-søk gir deg informasjonen du trenger. 

Anonymkode: ffeb1...b04

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste gyldige er Dagbladet?

Anonymkode: e15f7...40c

Har jeg nevnt Dagbladet? Nei, det har jeg ikke, men fint om en deler linker til nøytrale kilder og ikke til kjente rasister.

Anonymkode: f973a...ad9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Forbyr og "forbyr" betyr ikke det samme. Er nok av skoler og barnehager hvor det ikke feires jul lenger. Julegavekalender som (hvertfall jeg) vi hadde da VI var små, kan dagens barn bare drømme om. Et kjapt google-søk gir deg informasjonen du trenger. 

Anonymkode: ffeb1...b04

Jeg har googlet i 10 minutter nå, finner ingenting. 

Kan du ikke bare nevne en skole eller en barnehage hvor det ikke feires jul lenger? Eller bare føler du at det er sånn? 

Anonymkode: 86b7d...575

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svada og skremselspropaganda. Jordkloden er ubeboelig og menneskeheten dør ut innen 100 år ifølge Hawkings. 

Kristne verdier er ikke verdt papiret det er skrevet på. Ei heller andre religioner. 

Anonymkode: 2b3c2...92f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

landssvikere

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Svada og skremselspropaganda. Jordkloden er ubeboelig og menneskeheten dør ut innen 100 år ifølge Hawkings. 

Kristne verdier er ikke verdt papiret det er skrevet på. Ei heller andre religioner. 

Anonymkode: 2b3c2...92f

Så da går jeg ut ifra at du har sluttet med å feire jul? Da gleder du deg nok til fremtiden :) 

Anonymkode: ffeb1...b04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Øøøhh?? God bedring!

Anonymkode: 25a30...e48

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

landssvikere

Så da går jeg ut ifra at du har sluttet med å feire jul? Da gleder du deg nok til fremtiden :) 

Anonymkode: ffeb1...b04

Jul er heller ingen kristen feiring. Den er da fra lenge før kristendommen....

Anonymkode: f973a...ad9

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, hypes said:

Er jo tydelig at du ikke forstår poenget, anonym 8d5. 

TS skriver at alle naive fortjener bli voldtatt, steinet og torturert. Er dette noe du stiller deg bak? La oss si at en ung jente blir med en kamerat hjem for å se film, men han hadde onde hensikter og voldtok henne. Burde hun steines fordi hun var naiv og ble med han hjem?

Hvordan skal man ta noen seriøst som kommer med denne type tåpelige og absurde kommentarer. Det er bare en av mange kommentarer som viser meg at dette ikke kan tas seriøst. Dømmekraften til en person som kan si slike ting uten å tenke over hva det faktisk innebærer er dårlig

Anonymkode: 2272d...8d5

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har googlet i 10 minutter nå, finner ingenting. 

Kan du ikke bare nevne en skole eller en barnehage hvor det ikke feires jul lenger? Eller bare føler du at det er sånn? 

Anonymkode: 86b7d...575

https://www.nrk.no/hordaland/skolene-pa-voss-vil-ikke-delta-pa-julegudstjeneste-i-kirken-1.13216237 

https://www.nrk.no/telemark/ma-ha-underskrift-for-a-ga-pa-skolegudstjeneste-1.12658963

Og HER har du vår yngre generasjon: https://www.nrk.no/ostlandssendingen/unge-sier-nei-til-gudstjenester-i-skolen-1.12102607

Du får lære deg å google. Eller bare føler du at det er vanskelig?

Anonymkode: ffeb1...b04

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jul er heller ingen kristen feiring. Den er da fra lenge før kristendommen....

Anonymkode: f973a...ad9

Så muslimer feirer jul sier du? 

Anonymkode: ffeb1...b04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

landssvikere

Så da går jeg ut ifra at du har sluttet med å feire jul? Da gleder du deg nok til fremtiden :) 

Anonymkode: ffeb1...b04

Jeg er ateist, feirer ikke jul eller bursdager. Jobber med forskning innen felt som kommer andre mennesker til gode, og som bidrar til teknologisk utvikling. For min del er det den fremtiden jeg ser frem til, en som er bedre for flere mennesker å leve i. Det sier ganske mye om en person om det han gleder seg til i fremtiden er å feire jul og få masse presanger og ting han ikke trenger slik at han kan forsøple jorden vi lever på. Selvsentrert

Anonymkode: 2272d...8d5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Så muslimer feirer jul sier du? 

Anonymkode: ffeb1...b04

Nei, men jul er ingen kristen feiring. De har bare tatt over den. Akkurat som de har gjort med påsken.

 

Anonymkode: 796cf...bdd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...