Gå til innhold

Isabell Eriksen..


terteskjell

Anbefalte innlegg

Hva skjer med disse bloggerene om dagen? Dette svarte hun en leser på bloggen sin.Hørte de tok opp dette på Radio Norge i dag og på Tv2 å det er på tide at dette blir satt søkelys på. 

Er det mulig å ta silikon når puppene er under utvikling? Altså hvis man har tatt implantater og puppene vokser. Har det noe å si?
Ja det er fullt mulig. Det er ikke farlig! Det kan godt hende mine egen pupper har vokst etter at jeg tok silikon. Det er ikke noe problem. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempegod rollemodell det der! Skal sies at jeg ikke har peiling på hvem hun er og har ikke lest noen blogg fra henne. 

Men hallo? Oppfordre til silikon på småjenter som fortsatt er i puberteten? Jeg vil egentlig skrive mer, men blir egentlig helt målløs. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er heldigvis 18 år for å kjøpe silikon, øk den gjerne til 20 år. Så skada jentene blir av disse bloggerene. Dette må slås hardt ned på slike farlige utalelser.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg begrenset kunnskap på området, men hennes påstand høres jo vanvittig ut! Litt av et forbilde :vetikke:

Navnet hennes skrives forresten Isabelle. Her er lenke til kilden:

http://isabelleeriksen.blogg.no/1525545268_ukens_sprsml_paradise_hotel_vrt_utro_har_jeg_kjreste_nakenbilder_kjendis_i_la_.html#comment

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var med på PH i fjor. Irriterende dame. Lager nesten alltid trutmunn på alle bilder og nesten alltid oversminket 

Finnes det en toppblogger som er 100% naturlig uten Botox, fillers (restylane lepper er det verste) vippe extenions osv?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hun var med på PH i fjor. Irriterende dame. Lager nesten alltid trutmunn på alle bilder og nesten alltid oversminket 

Finnes det en toppblogger som er 100% naturlig uten Botox, fillers (restylane lepper er det verste) vippe extenions osv?

Det tviler jeg på 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

47 minutter siden, Lord Friendzone skrev:

Nå har jeg begrenset kunnskap på området, men hennes påstand høres jo vanvittig ut! Litt av et forbilde :vetikke:

Navnet hennes skrives forresten Isabelle. Her er lenke til kilden:

http://isabelleeriksen.blogg.no/1525545268_ukens_sprsml_paradise_hotel_vrt_utro_har_jeg_kjreste_nakenbilder_kjendis_i_la_.html#comment

Beklager at jeg skrev navnet feil å takk for at du la ut lenke.. Jeg er lite flink til dette.

Programlederen på radio Norge var rimelig oppgitt og lurte på om disse bloggere kan legge ut det som passer de uten og tenke på konsekvensene.. Å ja det kan de tydeligvis

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Hun var med på PH i fjor. Irriterende dame. Lager nesten alltid trutmunn på alle bilder og nesten alltid oversminket 

Finnes det en toppblogger som er 100% naturlig uten Botox, fillers (restylane lepper er det verste) vippe extenions osv?

 skjønner bare ikke at de synes dette er pent? Hvorfor kan de ikke være naturlige og seg selv. 

Jeg snakket litt med min datter på 14 år om dette i går og hun synes det er så utrolig stygt når de sprøyter inn botox og restylan. Hun mente også at gutta synes kke dette er noe fint. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabelle får (ikke overraskende) kraftig kritikk fra fagmiljøet:

Toppblogger får refs etter at hun ga råd om silikonbryster til leser

 

Uttalelsen fra Isabelle Eriksen får også spesialist i plastikkirurgi ved Akademikliniken, Bjørn Tvedt, til å reagere kraftig.

– Det er absolutt et problem!, konstaterer Tvedt overfor TV 2.

Kirurgen lister opp flere årsaker til at et slikt inngrep overhodet ikke burde utføres på noen med bryster i utvikling.

– Det ene er at når man setter inn et implantat, så skapes det et trykk mot eget brystvev. Eget brystvev får da en motstand som hemmer normal utvikling.

– Det andre er at dersom brystet fortsetter å vokse, kan det blir betydelig større enn man ønsker når de er utvokste. Da vil de jo måtte fjerne det igjen for å bli fornøyde med seg selv. Det er ikke god medisin å legge implantater i bryster under utvikling, konstaterer Tvedt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dikteren

Uff, synes det er tragisk at Isabelle i det hele tatt tørr å uttale seg så bastant, uten å ha kompetanse innenfor feltet. Jeg hadde ikke stolt et øyeblikk på hennes svar, men jeg vet at unge jenter har ikke evnen til å være kritisk, så de velger heller å stole på henne og hennes uttalser. Det skremmer meg.

Hun har så vidt jeg vet ingen medisinsk utdanning, og er dermed ikke i en posisjon til å gi råd om slike ting. Hun vet at hun har stor påvirkningskraft, og jeg opplever at mange bloggere og influencere prøver å lure seg unna det ansvaret så fort det blir ubehagelig. Å gi slike medisinske råd – for dette er medisinske uttalelser – uten å ha grunnlag for det, er ikke greit, konstaterer hun til TV 2.

https://www.tv2.no/underholdning/9845705/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud. Jeg har aldri hørt om henne og skal ikke gi henne klikk, men hun høres ikke ut som den skarpeste kniven i skuffen. Dårlig forbilde som oppfordrer småjenter til å ta silikon. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes er det mulig? :hakeslepp: Skjønner godt hun får hard kritikk, det er på sin plass

Vippeexetenions ser ikke bra ut på de fleste. AB sine er helt krise 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Snuppah00 skrev:

Hun var med på PH i fjor. Irriterende dame. Lager nesten alltid trutmunn på alle bilder og nesten alltid oversminket 

Finnes det en toppblogger som er 100% naturlig uten Botox, fillers (restylane lepper er det verste) vippe extenions osv?

Hva er gale med vippe exstentions? Er jo chill å ha slepper man å ta på maskara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har sikkert tenkt at siden det er 18 grense(selv om brystene ikke er utviklet) så er det trygt siden det har gått fint med hun og venninner. Allikavel skummelt og svare så bastant, og trist og se så unge jenter tar operasjoner. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke PH deltagere kjent for å være Mensa medlemmer, så akkurat dette overrasker meg ikke

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten aldri sett på Paradise Hotel, til tross for at er midt i målgruppa, da det er noe jeg slettes ikke har behov for å se på. Hvordan denne Isabelle Eriksen er og fremstår har jeg ikke peiling på, men dette var en svært uheldig og fullstendig meningsløs kommentar å komme med. Skulle jo tro at man hadde evnen til å tenke litt kritisk, med tanke på hvor mye fokus det har vært på bloggere og deres innflytelseskraft når det kommer til plastisk kirurgi. 

Heldigvis er det 18-årsgrense på å ta silikon, selv om jeg helst skulle sett at det hadde vært 20. Minst.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, Elevbruker skrev:

Hva er gale med vippe exstentions? Er jo chill å ha slepper man å ta på maskara.

Dine egne vipper brekker av tilslutt. Og nei det er ikke fint med stylet felger på en fiat. Det er akkurat det samme. Heia Lindmo som sa det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at Isabelle har slettet alle kommentarene til det omtalte innlegget i løpet av dagen. Jeg leste dem tidligere, og hun fikk (heldigvis) endel kritikk fra leserne sine. På forsiden står det fortsatt en link merket «39 kommentarer» under innlegget, men når man trykker på den så kommer man bare inn på selve innlegget, og alle kommentarene er borte. Virker som at hun har feiget ut...

Når hun først var i gang med «ryddejobben» kunne hun jo ha lagt seg langflat og istedet advart sine unge, lettpåvirkelige lesere mot de vanvittige rådene hun nylig har gitt dem... :vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fatter ikke at det er mulig å være så blåst?? Har ikke ord. Så tar hun den feige utveien (som mange bloggere gjør) og sletter alle kritiske kommentarer og venter på det skal roe seg :plystre:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lord Friendzone skrev:

Det ser ut til at Isabelle har slettet alle kommentarene til det omtalte innlegget i løpet av dagen. Jeg leste dem tidligere, og hun fikk (heldigvis) endel kritikk fra leserne sine. På forsiden står det fortsatt en link merket «39 kommentarer» under innlegget, men når man trykker på den så kommer man bare inn på selve innlegget, og alle kommentarene er borte. Virker som at hun har feiget ut...

Når hun først var i gang med «ryddejobben» kunne hun jo ha lagt seg langflat og istedet advart sine unge, lettpåvirkelige lesere mot de vanvittige rådene hun nylig har gitt dem... :vetikke:

Hun kommer aldri til å legge seg langflat å beklage dette. Er det noen bloggere som innrømmer feil?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...