Gå til innhold

Oslo BDSM/ Nonna


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 09/05/2018 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Hva med lesbiske? Har de også en egen klubb? Vet ikke om jeg hadde hatt noen problemer med å bli bundet eller binde en mann, når det er sagt, men da kunne det nok ikke ha vært noe sex involvert. 

Anonymkode: ba46b...555

SLM er dessverre kun for menn. Kjenner ikke til noen klubb for kun jenter med egne lokaler ol. Finnes grupper på Fetlife :) 

Anonymkode: 48491...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 9.5.2018 den 16.48, AnonymBruker skrev:

Takk for et spennende svar. Når det er sagt, er både jeg og min kjæreste kvinner. Du skrev at det i din klubb finnes egne klubber for kvinner? Kan jeg spørre hvilken klubb dette er? -Ts

 

Anonymkode: ba46b...555

PS: Egne kvinne kvelder, mente en å skrive ... Så de vet  mye mindre om, annet enn at damene går dit og koser seg ;-) Tror nok det er mer prat, og sosialt samvær for kvinnene...som grunnlaget for kvinne kveldens eksistens... 

- En ville ikke blitt værende anonym, hvis en avslørte klubbens navn ;-)  så du får søke rundt, og som flere her inne bekrefter, består klubbene som oftest av helt normale mennesker - så der er også sikkert noe for dere som er to jenter, da det øyensynlig ikke vil være så intressant for dere å skulle ut å leke på "hetero/stright" kvelder - eller hva vet jeg?? Her er jo hver sine lyster ;-)

...so put the gameface on ;-)

Mvh MJ....

Anonymkode: c20a5...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

PS: Egne kvinne kvelder, mente en å skrive ... Så de vet  mye mindre om, annet enn at damene går dit og koser seg ;-) Tror nok det er mer prat, og sosialt samvær for kvinnene...som grunnlaget for kvinne kveldens eksistens... 

- En ville ikke blitt værende anonym, hvis en avslørte klubbens navn ;-)  så du får søke rundt, og som flere her inne bekrefter, består klubbene som oftest av helt normale mennesker - så der er også sikkert noe for dere som er to jenter, da det øyensynlig ikke vil være så intressant for dere å skulle ut å leke på "hetero/stright" kvelder - eller hva vet jeg?? Her er jo hver sine lyster ;-)

...so put the gameface on ;-)

Mvh MJ....

Anonymkode: c20a5...9f6

Nettverket "Wish Oslo" arrangerer treff og fester for kvinner av alle kjønn som liker kvinner av alle kjønn. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2018 den 17.58, Katten.2.0 skrev:

 

 

Det er dessverre ingen nyhet at BDSM-miljøet har mange raringer. For å sikre seg best mulig opplevelser i det organiserte miljøet må man både være bevisst på dette samt et par hakk kynisk.

Det er overraskende hvor stor din innsikt er i et miljø du heldigvis ikke deltar i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Fjompen said:

Det er overraskende hvor stor din innsikt er i et miljø du heldigvis ikke deltar i. 

Det er en grunn til at jeg ikke deltar. Nå lengre. Jeg har vært aktiv, men valgte å trekke meg ut grunnet alt for mange merkelige folk. I de miljøene jeg var aktiv i var det voldtekter, brudd på avtalte grenser og alt for mange wannabe-doms helt uten sosiale antenner og kotyme.

Det kan selvfølgelig være annerledes i Oslo, men seksuelle miljøer har en tendens til å tiltrekke seg mennesker som er litt off og det er naivt å tro noe annet.

Det er ikke min intensjon å svartmale miljøet - det har mye godt ved seg - men man må også la nykommere vite at de må selv tørre å sette tydelige grenser samt ikke la seg blende av hva folk sier.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det er en grunn til at jeg ikke deltar. Nå lengre. Jeg har vært aktiv, men valgte å trekke meg ut grunnet alt for mange merkelige folk. I de miljøene jeg var aktiv i var det voldtekter, brudd på avtalte grenser og alt for mange wannabe-doms helt uten sosiale antenner og kotyme.

 

Sa du i fra til de som drev stedet, om dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, SlemUlv said:

Sa du i fra til de som drev stedet, om dette? 

Det ble tatt hånd om, og de byttet visstnok ledelse etterpå.

Ellers har jeg stort sett håndtert de negative hendelsene selv. Blir dog overveldende når man er et seksuelt åpent par.

Endret av Katten.2.0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer i denne gruppa/klubben? Dere avtaler bare treff videre eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Hva skjer i denne gruppa/klubben? Dere avtaler bare treff videre eller?

Det er litt opp til dem som er det. Det foregår lek i lekeområder, og noen ganger sex. 

Det er mye prating, og mye sosialt :)
Det er en sosial arena, for å møte likesinnede. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av grunnene til at jeg er skeptisk er at jeg risikerer å møte kjentfolk fra hjembygda mi.

Jeg føler det er utleverende for min del og vil ikke risikere å måtte forholde meg til feks en arbeidskollega eller mor i klassen...

Anonymkode: d8f06...46c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det ble tatt hånd om, og de byttet visstnok ledelse etterpå.

Ellers har jeg stort sett håndtert de negative hendelsene selv. Blir dog overveldende når man er et seksuelt åpent par.

Er dette i Trondheim, eller?

Anonymkode: 48491...63f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En av grunnene til at jeg er skeptisk er at jeg risikerer å møte kjentfolk fra hjembygda mi.

Jeg føler det er utleverende for min del og vil ikke risikere å måtte forholde meg til feks en arbeidskollega eller mor i klassen...

Anonymkode: d8f06...46c

De er der av samme grunn som deg, og er like opptatt av diskresjon som deg :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 9.5.2018 den 3.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har så lyst å prøve ut bondage. Tror jeg. Har fantasert mye om å bli bundet og dominert av en fremmed. Men jeg har kjæreste, og fordi kjæresten min ikke liker det like godt som meg, føler jeg ikke at jeg kan leve ut fantasiene mine helt der. Har tent på bondage helt siden jeg var liten og ikke visste hva det innebar. Går fra å skyve der litt unna, for det er fortsatt en del skam som sitter i, til at det kommer tilbake og jeg ser på bilder og filmer. Føler meg muligens litt brydd da også, og sitter med en bismak, men blir alltid kåt av det. Blir ikke det av noe annet. Fantaserer om å være kun i rollespill, uten å slippe alle de maskene og anspentheten forbundet med fasade og overfladiskhet i hverdagen. Jeg har nok litt sosial angst, og tenker mye på hvordan jeg fremstår. Ønsker å gi slipp på de tankene, det er som om jeg får litt mer kontakt med meg selv når jeg tenker på bondage. Bli bundet og slippe all kontroll er det jeg tenner på - til vanlig er jeg opptatt av kontroll - men å ikke kunne kontrollere hva slags kroppsstilling jeg har, å ikke ta meg bra ut, men bare være, uten kontroll, det virker til å være fri for meg. I første omgang bare det å bli bundet, ikke sex og andre ting. Må være en slags enighet før man setter i gang, for at grenser ikke overskrides... Tror nok dette innerst inne alltid bare vil være i fantasien min. 

Anonymkode: ba46b...555

Det du beskriver over her var akkurat de samme tankene jeg gikk med for noen år siden. Spesielt ønskene om å slippe å holde fasaden, og å gi slipp på all kontroll. For meg var ikke det seksuelle viktig, selv om jeg hadde en følelse av at jeg også ville kunne like det på en sensuell og erotisk måte. Det var trangen til en følelse av frihet som var viktigst, og det var helt nødvendig at det skjedde i trygge former. Partneren min var ikke interessert i å utforske det, og han oppmuntret meg til å sjekke det ut på egen hånd.

Gjennom en venninne kom jeg i kontakt med Oslo Shibari Dojo, og sammen med henne reiste jeg på et åpent arrangement en kveld. Der fikk jeg se utrolig mye fint, og jeg traff en annen kvinne som bandt meg litt med bare armene fast. Det var en så sterk følelse at jeg måtte gå ut og få meg litt luft etterpå, og jeg ble helt satt ut. Vi avtalte å treffes igjen, først for å prate. Etter en hyggelig prat på kafé der vi snakket om grenser og ønsker reiste vi hjem til henne. Der bandt hun meg rolig og mykt, men slik at jeg satt helt fast omtrent fra første sekund. Det var den sterkeste følelsen av frihet jeg noensinne hadde kjent. Det var så mange følelser at det fortsatt er vanskelig å beskrive, men det var bare positivt, og helt fantastisk etterpå. Og jeg ble veldig overrasket over hvordan det satte igang tanker og følelser jeg hadde gått med i årevis uten å kunne slippe dem løs.

Vi har fortsatt å binde sammen etter dette. Mest privat, men det hender jeg får vært med henne når hun deltar på undervisning i shibaridojoen også.

Jeg vil anbefale deg å sjekke det ut. Etter det jeg har hørt er det mer seksuelt preg på bondage i Oslo BDSM. I shibaridojoen er det ikke noe sex, og alle har klær på. Det kan absolutt være erotisk og sensuelt, men det er noe man kun deler med den man binder med, eller holder for seg selv.

Lykke til!

Anonymkode: a7eaa...88c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/9/2018 at 1:59 PM, SlemUlv said:

Så greit at det ikke er det da. Men én sosial arena, hvor folk kan finne venner med samme interesse. 

BDSM klubber er ikke sex klubber, ingen av dem  lover lek eller sex, men de lover en sosial arena, hvor man finner likesinnede mennesker. 

Nåh... Har vært med som gjest engang. (Ikke Nonna) Og der var det fingring av kvinnelige medlemmer ved matbordet og på kjøkkenet der de laget mat. (fysj for griseri ...knulling i gangene mens partnere var i et annet rom. Fristet ikke til gjentakelse for å si det sånn. 

Anonymkode: dbc70...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nåh... Har vært med som gjest engang. (Ikke Nonna) Og der var det fingring av kvinnelige medlemmer ved matbordet og på kjøkkenet der de laget mat. (fysj for griseri ...knulling i gangene mens partnere var i et annet rom. Fristet ikke til gjentakelse for å si det sånn. 

Anonymkode: dbc70...cec

Jeg håper du sa fra om fingring på kjøkkenet, til de i døren eller noen i styret. Da dette faktisk ikke er lov. 

Ellers har jeg vært aktiv der i flere år, og aldri sett dette (utenom fingring i sofaen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, SlemUlv said:

Jeg håper du sa fra om fingring på kjøkkenet, til de i døren eller noen i styret. Da dette faktisk ikke er lov. 

Ellers har jeg vært aktiv der i flere år, og aldri sett dette (utenom fingring i sofaen)

Sa ifra til noen i styret. Vet ikke hvordan det gikk siden dette ikke frister til gjentakelse som sagt. 

Anonymkode: dbc70...cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sa ifra til noen i styret. Vet ikke hvordan det gikk siden dette ikke frister til gjentakelse som sagt. 

Anonymkode: dbc70...cec

Så bra. da ble det nok tatt tak i :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.5.2018 den 0.25, AnonymBruker skrev:

PS: Egne kvinne kvelder, mente en å skrive ... Så de vet  mye mindre om, annet enn at damene går dit og koser seg 😉 Tror nok det er mer prat, og sosialt samvær for kvinnene...som grunnlaget for kvinne kveldens eksistens... 

- En ville ikke blitt værende anonym, hvis en avslørte klubbens navn ;-)  så du får søke rundt, og som flere her inne bekrefter, består klubbene som oftest av helt normale mennesker - så der er også sikkert noe for dere som er to jenter, da det øyensynlig ikke vil være så intressant for dere å skulle ut å leke på "hetero/stright" kvelder - eller hva vet jeg?? Her er jo hver sine lyster 😉

...so put the gameface on ;-)

Mvh MJ....

Anonymkode: c20a5...9f6

Michael?

Anonymkode: 2ae5f...e29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/9/2018 at 3:52 AM, AnonymBruker said:

Jeg har så lyst å prøve ut bondage. Tror jeg. Har fantasert mye om å bli bundet og dominert av en fremmed. Men jeg har kjæreste, og fordi kjæresten min ikke liker det like godt som meg, føler jeg ikke at jeg kan leve ut fantasiene mine helt der. Har tent på bondage helt siden jeg var liten og ikke visste hva det innebar. Går fra å skyve der litt unna, for det er fortsatt en del skam som sitter i, til at det kommer tilbake og jeg ser på bilder og filmer. Føler meg muligens litt brydd da også, og sitter med en bismak, men blir alltid kåt av det. Blir ikke det av noe annet. Fantaserer om å være kun i rollespill, uten å slippe alle de maskene og anspentheten forbundet med fasade og overfladiskhet i hverdagen. Jeg har nok litt sosial angst, og tenker mye på hvordan jeg fremstår. Ønsker å gi slipp på de tankene, det er som om jeg får litt mer kontakt med meg selv når jeg tenker på bondage. Bli bundet og slippe all kontroll er det jeg tenner på - til vanlig er jeg opptatt av kontroll - men å ikke kunne kontrollere hva slags kroppsstilling jeg har, å ikke ta meg bra ut, men bare være, uten kontroll, det virker til å være fri for meg. I første omgang bare det å bli bundet, ikke sex og andre ting. Må være en slags enighet før man setter i gang, for at grenser ikke overskrides... Tror nok dette innerst inne alltid bare vil være i fantasien min. 

Så søkte jeg litt på Oslo BDSM. Men står ikke så mye om sånt på siden der. Det jeg lurer på, er hvem er der? Er det en gjeng med weirdoes, for å si det litt på kanten? Er det mest menn i 50 års alderen? Flest homofile? Jenter/gutter? 

 

 

Anonymkode: ba46b...555

Hvorfor er du kjæreste med noen du ikke deler samme kinks med? eller ihvertfall noen? 

For menn er det meget dyrt å leve ut den type fetisher ihvertfall. Så man er avhengig av å ha en partner som deler samme kinks med.  Ellers fungerer det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
On 5/9/2018 at 7:42 AM, Alterego666 said:

Opprett en profil på fetlife.com. Meld deg inn i grupper og delta i diskusjoner. Bli kjemt med folk på den måten. Da kan du også lese om og se på bilder fra events i din nærhet.

Jeg forsøkte å lage konto på dette stedeet, men så fikk jeg beskjed om å legge inn tlf nummer -- da blir jeg skeptisk til både dyre SMSer og personvern -- noe erfaring?

Anonymkode: eb3c5...47f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...