Gjest lillemy36 Skrevet 8. mai 2018 #1 Skrevet 8. mai 2018 Er det flere her som sliter med traumer av sinnsykt vonde utroskap? var sammen med en i over et tiår, han betydde alt for meg ... helt til han var utro og ble sammen med min søster bak min rygg... sviket fra dem begge og ødeleggelsen av familie og slekt er ikke til og komme over .... jeg klarer ikke tenke på mye annet når jeg legger meg enn alt det vonde jeg opplevde de siste Mnd med han... dette er nå 3 år siden. vurderer nå psykolog. Dere som har gått til psykolog med slike traumer hvordan gikk det ?
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #2 Skrevet 8. mai 2018 Å fyfaen.. skjønner godt du er traumatisert. Det der en min største frykt! Anonymkode: 9169c...004 3 1
Gjest lillemy36 Skrevet 8. mai 2018 #3 Skrevet 8. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å fyfaen.. skjønner godt du er traumatisert. Det der en min største frykt! Anonymkode: 9169c...004 Det er helt JÆVLIG!! 😪😪 Redd jeg aldri kommer til og stole på noen igjen... jeg drømmer om dem nesten hver natt og jeg tenker ofte på dem og har så mye sinne i meg og ikke minst spørsmål... lurer på hva jeg gjorde så galt til og «fortjene» dette
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #4 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, Alina82 skrev: Det er helt JÆVLIG!! 😪😪 Redd jeg aldri kommer til og stole på noen igjen... jeg drømmer om dem nesten hver natt og jeg tenker ofte på dem og har så mye sinne i meg og ikke minst spørsmål... lurer på hva jeg gjorde så galt til og «fortjene» dette Du gjorde ingenting for å fortjene dette, de ble vel bare glad i hverandre og selv om det er stygt gjort imot deg, så er det ikke lett å styre følelsene. Anonymkode: 5dbca...8e4
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #5 Skrevet 9. mai 2018 Dette skjønner jeg er helt forferdelig grusomt og tragisk for deg. Får helt vondt. Men drit i søstra di og eksen din, det blir nok slutt en gang og da kan du more deg over det også kan søstra de være muggen over at hun mistet deg. Og inntil det har nok du funnet deg en ny mann, hvis ikke du har det alerede, men regner ikke med det siden det ikke står noe om det. Dette er ikke din feil i det heletatt. Du var bare skikkelig uheldig. Dette ordner seg <3 jeg har gått til psykolog for mye rart ang forhold og andre ting i livet, syntes ikke det hjelper egentlig, men hørt mye bra om life coatch og healing og diverse sånne ting. Anonymkode: e75ff...fa9 2
Serafin Skrevet 9. mai 2018 #6 Skrevet 9. mai 2018 26 minutter siden, Alina82 skrev: Er det flere her som sliter med traumer av sinnsykt vonde utroskap? var sammen med en i over et tiår, han betydde alt for meg ... helt til han var utro og ble sammen med min søster bak min rygg... sviket fra dem begge og ødeleggelsen av familie og slekt er ikke til og komme over .... jeg klarer ikke tenke på mye annet når jeg legger meg enn alt det vonde jeg opplevde de siste Mnd med han... dette er nå 3 år siden. vurderer nå psykolog. Dere som har gått til psykolog med slike traumer hvordan gikk det ? Jeg synes ikke at du skal bruke masde tid på om du vurderer å oppsøke en psykolog. Du bør komme deg dit sporenstreks 5
Gjest lillemy36 Skrevet 9. mai 2018 #7 Skrevet 9. mai 2018 Tusen takk for svar. nei jeg tør ikke og få ny kjæreste, syntes det er altfor mye utroskap der ute😪 jeg sliter med ME oppå det hele derfor dårlig selvtilitt i samme slengen . savner og ha en kjæreste, og jeg både tror og hører at det er lettere og komme seg videre når man blir forelsket på nytt... men når skal jeg tørre å satse?
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #8 Skrevet 9. mai 2018 19 minutter siden, Alina82 skrev: Det er helt JÆVLIG!! 😪😪 Redd jeg aldri kommer til og stole på noen igjen... jeg drømmer om dem nesten hver natt og jeg tenker ofte på dem og har så mye sinne i meg og ikke minst spørsmål... lurer på hva jeg gjorde så galt til og «fortjene» dette Det er absolutt helt jævlig! Jeg ville kanskje snakket med en psykolog, å virkelig å bearbeidet følelsene og tankene du har. Men vit dette, du har absolutt ikke gjort noe galt, og du fortjener det så absolutt ikke.. det sier mye mer om de som personer, og du skal være glad du ikke er sammen med fyren lenger, for han er pil rotten rett igjennom som klarer å gjøre noe sånt. Skjønner det kan bli vanskelig å stole på noen igjen, men tenk at de aller aller fleste mennesker går ikke etter søsteren til dama si, og kanskje ikke det er rett å finne noen ny akkurat nå, men den gangen du gjør det og er klar for det, så kan jeg garantere deg at det kommer til å bli mye bedre enn den dusten der! Anonymkode: 9169c...004 2
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #9 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, Alina82 skrev: Tusen takk for svar. nei jeg tør ikke og få ny kjæreste, syntes det er altfor mye utroskap der ute😪 jeg sliter med ME oppå det hele derfor dårlig selvtilitt i samme slengen . savner og ha en kjæreste, og jeg både tror og hører at det er lettere og komme seg videre når man blir forelsket på nytt... men når skal jeg tørre å satse? Jeg sliter selv med å komme over min eks, det går liksom aldri og jeg klarer ikke å se noe i noen andre menn heller. Samtidig som jeg også har så sinnsykt lyst på ny kjæreste. Ja, man kommer deg over eksen når man blir forelsket i en annen, derfor syntes jeg du skal komme deg ut på "markedet" og bare satse, utroskap kan man aldri forutse og det er likt for alle... selvtillitten din kan du få hjelp til å jobbe med, den vil dessuten bli bedre når du blir forelska på nytt og det er gjensidig Anonymkode: e75ff...fa9
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #10 Skrevet 9. mai 2018 Ja sliter også vldig med traumer etter utroskap.. Gåttned i vekt, mistet masse hår, har puls på 130 når jeg legger meg og når jeg våner. Gruer meg til å legge meg for da vet jeg minneneog tankene kommer. Har ofte mareritt der jge enten ser han gjemme segunna for å snakke i telefonen med henne, finner melding fra henne på hans skjerm, eller at han fremprovoserer en krangel og stikker av og jeg står febrilsk og desperat igjen. Kjenner hele følelsen av fortvilelse langt gjennom hele kroppen når jeg drømmer det og våkner av at jeg hulker og hylgråter som jeg gjorde alle de gangene det skjedde Å lese andres spekulasjoner om utroskap fra sin mann her inne er ikke bra for meg, da kommer marerittene og angsten oftere på besøk så jeg har helt kuttet ut å gå i de fleste utroskaptrådene her selvom jeg fikk mye hjelp her selv da det stod på i mitt forhold. Det er en traumetrigger for meg, og også å se det på tv (f.eks gikk filmen Chloe på tv her forleden) gjør meg fysisk dårlig der jeg får høyere puls, blir kvalm og får angstanfall og går med vond følelse i meg lenge etterpå og opplever flashbacks. Skulle gjerne ha gått til psykolog jeg også, men har bare dårlig erfaring med psykologer for andre områder så har ikke turt i frykt for å bli dømt og få beskjed om å bare komme meg over det eller høre at jeg var dum som ikke gikk med en gang jeg merket det i stedet for å utsette meg for den torturen det til slutt ble, og har forblitt... Skal sies at det er littegrann bedre nå etter 2 år enn det var, men marerittene og angsten kommer fortsatt innimellom, men fra nesten hver natt til bare ukentlig eller bestefall 10 dager i mellom. Sinnet er ekstremt stort, selvfølelsen ekstrem lav, men han har tatt opp så mye av mine tanker og mitt liv at jeg prøver å ikke la han få styre følelsene mine lenger. Jeg kommer nok ikke til å være klar for ny dating på mange mange år, om i det hele tatt. Redd det vil bli veldig destruktivt for meg selv, og muligens en partner, at jeg jages av disse flashbacksene og marerittene og kan våkne opp skrikende, tror nesten jeg ville slått og slått personen om det lå en mann i sengen min da, og at jeg finner mistenkeligheter i alt og krever at partner skal begrense sitt liv for meg (ikke være med venner uten meg, ikke drikke alkohol osv måtte vært tiltak for at jeg skulle kunne klart å være rolig med han og kanskje klare å stole på han, og det blir destruktivt for oss begge) Det er helt ok å være alene resten av livet tenker jeg, mye bedre enn å være med en utro mann i allefall. Anonymkode: 13816...92f 1
Gjest lillemy36 Skrevet 9. mai 2018 #11 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er absolutt helt jævlig! Jeg ville kanskje snakket med en psykolog, å virkelig å bearbeidet følelsene og tankene du har. Men vit dette, du har absolutt ikke gjort noe galt, og du fortjener det så absolutt ikke.. det sier mye mer om de som personer, og du skal være glad du ikke er sammen med fyren lenger, for han er pil rotten rett igjennom som klarer å gjøre noe sånt. Skjønner det kan bli vanskelig å stole på noen igjen, men tenk at de aller aller fleste mennesker går ikke etter søsteren til dama si, og kanskje ikke det er rett å finne noen ny akkurat nå, men den gangen du gjør det og er klar for det, så kan jeg garantere deg at det kommer til å bli mye bedre enn den dusten der! Anonymkode: 9169c...004 Åååå jeg håper du har rett! Savner kjærligheten og leve livet med en, med sorger og gleder ... føle seg hel igjen... nå føler jeg meg bare dritt, selvtilitten min finnes ikke mer og jeg tenker bare vondt om meg selv . Det er ikke godt og ha det sånn. takk for varmende ord ! Det er sant som du sier , han/de er pil råtne mennesker... håper det blir slutt engang med utroskap.... bare synd for barnet dem har fått sammen.
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #12 Skrevet 9. mai 2018 Hvordan kan sex ødelegge livet til både deg og familien? Du må ganske enkelt ta deg sammen. Anonymkode: 26c4a...183
Gjest lillemy36 Skrevet 9. mai 2018 #13 Skrevet 9. mai 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg sliter selv med å komme over min eks, det går liksom aldri og jeg klarer ikke å se noe i noen andre menn heller. Samtidig som jeg også har så sinnsykt lyst på ny kjæreste. Ja, man kommer deg over eksen når man blir forelsket i en annen, derfor syntes jeg du skal komme deg ut på "markedet" og bare satse, utroskap kan man aldri forutse og det er likt for alle... selvtillitten din kan du få hjelp til å jobbe med, den vil dessuten bli bedre når du blir forelska på nytt og det er gjensidig Anonymkode: e75ff...fa9 Var han utro? Jeg klarer ikke se meg selv med noen andre enn han... idiotisk. Men han var liksom drømme mannen på alle måter bortsett fra utroskapen (og hans mor) Værste svigemora man kan få omtrent😂
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #14 Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvordan kan sex ødelegge livet til både deg og familien? Du må ganske enkelt ta deg sammen. Anonymkode: 26c4a...183 Dette handler vel ikke om bare sex ? Syntes du skal ta deg sammen jeg. Eller ihvertfall ikke svar på slike tråder når du ikke har noe bedre å si. Det gjør bare vondt værre. Anonymkode: e75ff...fa9 14
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #15 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette handler vel ikke om bare sex ? Syntes du skal ta deg sammen jeg. Eller ihvertfall ikke svar på slike tråder når du ikke har noe bedre å si. Det gjør bare vondt værre. Anonymkode: e75ff...fa9 Lest HI igjen, og jo, det handler om sex. Bare å gå videre Anonymkode: 26c4a...183
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #16 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, Alina82 skrev: Var han utro? Jeg klarer ikke se meg selv med noen andre enn han... idiotisk. Men han var liksom drømme mannen på alle måter bortsett fra utroskapen (og hans mor) Værste svigemora man kan få omtrent😂 Tja, du kan vel si han var det på en måte. Men han har gjort så mye vondt imot meg psykisk at jeg havnet i en dyp deprisjon etter det ble slutt, går ikke i detaljer her da jeg kan bli gjenkjent. Men det var og er et mareritt. Har kommet meg litt på beina igjen, men gjør fortsatt vondt. Men har begynt så vidt å få troa igjen og håper jeg klarer å finne meg en ny kjæreste..... svigeforeldre var mer eller mindre et problem her også.... fy faen sier bare jeg! Hvis du vil snakke med meg i pm så kan jeg sende deg en mld ? Anonymkode: e75ff...fa9
Gjest lillemy36 Skrevet 9. mai 2018 #17 Skrevet 9. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja sliter også vldig med traumer etter utroskap.. Gåttned i vekt, mistet masse hår, har puls på 130 når jeg legger meg og når jeg våner. Gruer meg til å legge meg for da vet jeg minneneog tankene kommer. Har ofte mareritt der jge enten ser han gjemme segunna for å snakke i telefonen med henne, finner melding fra henne på hans skjerm, eller at han fremprovoserer en krangel og stikker av og jeg står febrilsk og desperat igjen. Kjenner hele følelsen av fortvilelse langt gjennom hele kroppen når jeg drømmer det og våkner av at jeg hulker og hylgråter som jeg gjorde alle de gangene det skjedde Å lese andres spekulasjoner om utroskap fra sin mann her inne er ikke bra for meg, da kommer marerittene og angsten oftere på besøk så jeg har helt kuttet ut å gå i de fleste utroskaptrådene her selvom jeg fikk mye hjelp her selv da det stod på i mitt forhold. Det er en traumetrigger for meg, og også å se det på tv (f.eks gikk filmen Chloe på tv her forleden) gjør meg fysisk dårlig der jeg får høyere puls, blir kvalm og får angstanfall og går med vond følelse i meg lenge etterpå og opplever flashbacks. Skulle gjerne ha gått til psykolog jeg også, men har bare dårlig erfaring med psykologer for andre områder så har ikke turt i frykt for å bli dømt og få beskjed om å bare komme meg over det eller høre at jeg var dum som ikke gikk med en gang jeg merket det i stedet for å utsette meg for den torturen det til slutt ble, og har forblitt... Skal sies at det er littegrann bedre nå etter 2 år enn det var, men marerittene og angsten kommer fortsatt innimellom, men fra nesten hver natt til bare ukentlig eller bestefall 10 dager i mellom. Sinnet er ekstremt stort, selvfølelsen ekstrem lav, men han har tatt opp så mye av mine tanker og mitt liv at jeg prøver å ikke la han få styre følelsene mine lenger. Jeg kommer nok ikke til å være klar for ny dating på mange mange år, om i det hele tatt. Redd det vil bli veldig destruktivt for meg selv, og muligens en partner, at jeg jages av disse flashbacksene og marerittene og kan våkne opp skrikende, tror nesten jeg ville slått og slått personen om det lå en mann i sengen min da, og at jeg finner mistenkeligheter i alt og krever at partner skal begrense sitt liv for meg (ikke være med venner uten meg, ikke drikke alkohol osv måtte vært tiltak for at jeg skulle kunne klart å være rolig med han og kanskje klare å stole på han, og det blir destruktivt for oss begge) Det er helt ok å være alene resten av livet tenker jeg, mye bedre enn å være med en utro mann i allefall. Anonymkode: 13816...92f Føler med deg i alt du sier !😪 man gruer seg til og legge seg for da begynner hodet . Og man våkner opp til at man har drømt om det. får veldig dårlig start på dagen . håper de menneskene som har hvert utro får smake selv hvor jævlig vondt det er! det mildnest med tiden sier dem, og det gjlr det ... det er bedre nå enn det har hvert for min del, men det er ikke lett når man ofte blir minnet på dem, med tanke på at de begge er i familien min. Må ofte høre om dem . Men jeg sier til folk at de skal la være å nevnte dem til akkurat meg og ta hensyn til meg
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2018 #18 Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tja, du kan vel si han var det på en måte. Men han har gjort så mye vondt imot meg psykisk at jeg havnet i en dyp deprisjon etter det ble slutt, går ikke i detaljer her da jeg kan bli gjenkjent. Men det var og er et mareritt. Har kommet meg litt på beina igjen, men gjør fortsatt vondt. Men har begynt så vidt å få troa igjen og håper jeg klarer å finne meg en ny kjæreste..... svigeforeldre var mer eller mindre et problem her også.... fy faen sier bare jeg! Hvis du vil snakke med meg i pm så kan jeg sende deg en mld ? Anonymkode: e75ff...fa9 Psykisk mishandling kjenner jeg så alt for godt til, og derfor bagatelliserer jeg utroskap. Beklager tidligere svar. Anonymkode: 26c4a...183
Gjest lillemy36 Skrevet 9. mai 2018 #19 Skrevet 9. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tja, du kan vel si han var det på en måte. Men han har gjort så mye vondt imot meg psykisk at jeg havnet i en dyp deprisjon etter det ble slutt, går ikke i detaljer her da jeg kan bli gjenkjent. Men det var og er et mareritt. Har kommet meg litt på beina igjen, men gjør fortsatt vondt. Men har begynt så vidt å få troa igjen og håper jeg klarer å finne meg en ny kjæreste..... svigeforeldre var mer eller mindre et problem her også.... fy faen sier bare jeg! Hvis du vil snakke med meg i pm så kan jeg sende deg en mld ? Anonymkode: e75ff...fa9 Bare koselig det. Bare og skrive på pm 😀
Gjest lillemy36 Skrevet 9. mai 2018 #20 Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Psykisk mishandling kjenner jeg så alt for godt til, og derfor bagatelliserer jeg utroskap. Beklager tidligere svar. Anonymkode: 26c4a...183 Psykisk mishandling er heller ikke bra nei! Hele barndommen min består av det så vet alt om det 😪 .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå