Gå til innhold

Mitt skip er lastet med💓 (annen versjon)


Nemo<33

Anbefalte innlegg

Dette er en litt annen versjon av mitt skip er lastet med. Om jeg sier feks mitt skip er lastet med en bok så må den neste skrive: mitt skip er lastet med en bok og en hatt. Og da må neste etter der skrive de to tingene + en ting til også går det slik helt til man ikke har plass til og skrive flere ting.

Mitt skip er lastet med en stol

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 Mitt skip er lastet med en stol, og en elefant. 

Anonymkode: bbe46...6c5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, og en elefant og en sjokolade.

Anonymkode: f16e8...ac2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, og en poker-spiller. :nisse:

Anonymkode: bbe46...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en pokerspiller og en badehette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, og en nudist. 

Anonymkode: bbe46...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker spiller, en badehette, en nudist og en mobil

Anonymkode: f1a0f...9ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, og en parkeringsvakt. 

Anonymkode: bbe46...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en pokerspiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt og ei syl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en pokerspiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, ei syl og en koffert. 

Endret av Missy77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en pokerspiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, ei syl, en koffert og en gyngehest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt. 

Anonymkode: bbe46...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt og en dropseske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt en dropseske og en gaffel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt, en dropseske, en gaffel, og en lampe-skjerm. 

Anonymkode: bbe46...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt, en dropseske, en gaffel, en lampe-skjerm og en kaktus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt, en dropseske, en gaffel, en lampe-skjerm, en kaktus, og en potet-åker. :nisse: 

Anonymkode: bbe46...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt, en dropseske, en gaffel, en lampe-skjerm, en kaktus, en potet-åker og en flosshatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt, en dropseske, en gaffel, en lampe-skjerm, en kaktus, en potet-åker, en flosshatt og en enhjørning.

 
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt skip er lastet med en stol, en elefant, en sjokolade, en poker-spiller, en badehette, en nudist, en mobil, en parkeringsvakt, en syl, en koffert, en gyngehest, en seilbåt, en dropseske, en gaffel, en lampe-skjerm, en kaktus, en potet-åker, en flosshatt, en enhjørning, og en bilopphugger. 

Anonymkode: bbe46...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...