Gå til innhold

Herskapelig bryllupp rundt Oslo maks 1 time unna


Profectus95

Anbefalte innlegg

Hei, vi leter etter et elegang lokale. Har sett på Losby gods men vil gjerne sjekke andre muligheter. Vi blir omtrent 80 gjester. Noen tips? Hva er ditt drømmelokale? 

 

Veldig bonus med mulighet for overnatting + vielse ute på en eller annen måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke vært der selv, men jeg tenker at Refsnes gods bør sjekkes ut. 

Anonymkode: 8e0af...59b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryllup

Anonymkode: 60835...2a6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Refnes, Losby og kanskje Oscarsborg er det som popper opp. Ellers er det vel også en del steder som kan gjøres litt herskapelig i byen, med og uten overnatting. Vet mine  venner så på ulike steder på kollen og på Nordre skøyen gård (Eller bommet jeg  på navnet der). Det er en fin villa på Bygdøy jeg ikke husker hva heter og flere staselige selskapslokaler i byen. Bl.a ett på Frogner.  

Anonymkode: 67436...e4a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg har vært på Kleivstua i bryllup, og det var helt fantastisk. De hadde hele stedet fra fredag til søndag med ca. 90 gjester:)

Det ligger ovenfor Sundvollen på vei mot Hønefoss.

Anonymkode: 7cbc8...ffd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

Ser at Kleivstua Hotell ved Sundvollen er nevnt - er så enig. Jeg har selv vært gjest i bryllup der, og dagen var helt magisk.

venninna mi, (bruden) kunne fortelle at de var så godt ivaretatt under hele prosessen fra start til slutt. Sjekk det ut:)

Anonymkode: 45332...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært i bryllup på Drengsrud gård i Asker, helt nydelig! Fine muligheter for utekvelden. Vet i tillegg at Sem hovedgård i Asker er kjempefin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtvig hotell, der kan du vies på stranden og alle kan overnatte. Sykt bra kjøkken. Herskapelig!

Anonymkode: 92d2b...12d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...