Gå til innhold

Leter etter en spansktalende venn (20-30 år/ Oslo)❀


Heisann_hoppsann

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lært spansk i snart 2 år nå, men har utelukkende kun skrevet. Prøvde for en liten stund tilbake å snakke med en spansk person på  byen, men det gikk fryktelig dårlig og jeg innser at jeg er nødt til å øve meg på å snakke spansk.
Derfor ser jeg nå etter en venn som enten har spansk som morsmål eller kan flytende spansk fra før. Og om du er i samme situasjon som meg, er jeg mer enn glad for å ha noen å øve med :)

Jeg er 21 år og bor i Oslo. 
Interessene mine er for det meste språk, men jeg er ganske nysgjerrig av meg og syntes det meste er interessant å snakke om. Ellers liker jeg å se serier (for det meste krim, akkurat nå følger jeg med på Timeless og Riverdale bl.a.), lese bøker og høre på musikk (fav. bandene mine er Avenged Sevenfold, Pink Floyd og Blue Öyster Cult). Jeg liker også å gå ut f. eks. for å danse eller bare gå en tur i fint vær.

Så om du også leter etter en venn for å praksisere spansken din eller for å snakke morsmålet ditt så send meg gjerne en melding! Det er fint om du også bor i Oslo og er rundt min alder :)

Gleder meg til å høre fra deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Fortsetter under...

Ser at tråden er fra 2018, men om det fortsatt er aktuelt så er jeg interresert! :)

Endret av solapia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...