Gå til innhold

Hårpynt Fanabunad


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg ville gjøre noe fint med håret på 17 mai, jeg har pixie frisyre som har begynt å vokse ut så tenkte kanskje et bånd eller noe for å gjøre det litt penere? Jeg har Fanabunad så tenkte kanskje å gå for et rødt bånd eller en hårbøyle (sort). Vet at roggeband er tilbehør, men det koster vanvittig mye så akkurat det tar jeg meg ikke råd til. Hvordan pynter du håret på 17 mai hvis du har kort hår? :) 

Anonymkode: 1416b...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husfliden har fine hårbånd! Eller så kan du bruke hosebånd (sokkebånd), men for all del - IKKE si at du skal ha det til deg selv om du går dit, bare si at du skal ha til fanabunaden! Den ene butikken i sidegatene til Torgallmenningen har fine ting til håret, mener den heter Norske bunader eller noe sånt! De har fine hårbøylen også! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.5.2018 den 15.29, Live88 skrev:

Husfliden har fine hårbånd! Eller så kan du bruke hosebånd (sokkebånd), men for all del - IKKE si at du skal ha det til deg selv om du går dit, bare si at du skal ha til fanabunaden! Den ene butikken i sidegatene til Torgallmenningen har fine ting til håret, mener den heter Norske bunader eller noe sånt! De har fine hårbøylen også! :) 

tusen takk! :blomst:

Anonymkode: 1416b...e79

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...