Gå til innhold

To fantastiske menn - hvem skal jeg velge? Bli med og stem ;)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har rotet meg opp i et luksusproblem av et valg; altså mellom to fantastiske menn!

R: Det trygge valget. Ønsker å etablere seg. Vil jeg skal flytte inn i "palasset"/huset hans til over 7 mill. (!). Handyman. Jobber på sjøen seks uker av gangen i minst ett år til. Vil ta meg med til USA i sommer. Også opptatt av helse og kosthold, slik som meg og som er essensielt for meg. To år eldre enn meg. Åpen for å tilpasse seg meg mtp. bosted og jobb. Minus: bare noen cm. høyere enn meg. Litt harry mtp. klesstil og biler.

A: Det spennende valget. Oppfyller mine seksuelle fantasier (fantastisk i senga m.a.o.). Bor for tiden i kjelleren hos foreldrene sine i en by to timer unna pga. jobb, men flytter hit om noen måneder og ønsker at vi da kjøper sammen. Kommer fantastisk godt overens med vennene hans. Vet hva han skal si og gjøre, og hvordan kle seg. Kunstnerisk og kompleks. Mye til felles. Like gammel som meg. Minus: Noe forvridd kvinnesyn. Kan plutselig være "kald". Usikker framtid. Kan bare ikke lage mat. Ikke handy man. Rar gange og skjev underleppe.

Felles: Skamdeilige (de ligner faktisk på hverandre 🙈). God kjemi. Ødelagte etter brudd for 2,5 år siden, men jeg er den første de ønsker å satse på. Planlegger framtiden og ser meg i den med spennende planer. Tar godt vare på meg. Minus: Ustabile økonomisk (A = spesiell utdannelse uten særlig substans, R = gjeldsslave pga. hus og to biler).

Det var kort og impulsivt skrevet, men da har dere et bilde av de to og sikkert et eller annet inntrykk av meg óg (men unngå usaklige kommentarer, vær så snill).

Statusen nå er at jeg hadde planer om å la dett være dett med A i helgen og satse på R, men så kom det overraskende fram at A hadde falt for meg og ønsket for første gang siden tøft brudd å satse. Det klusset det hele til! Faen! Nå er jeg rådvill... Begge har sagt de ønsker å satse samtidig, og jeg har utvikla følelser for begge. Det er bare ikke innafor å holde på med begge samtidig (- jeg vet - det gnager). Har ikke vært altfor "seriøst" med noen av dem før forrige uke, så jeg har da mer eller mindre ubevisst drevet dette dobbeltspillet.

Setter pris på seriøse, men også humoristiske henvendelser. Det er jo lættis dette her. Takk for at du leser og evt. kommenterer.

- Hilsen 31 år og rådvill

Anonymkode: c3b95...0ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud... 

Du har det for bra i livet ditt. 

Anonymkode: 23bca...b1e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for han med forvridd kvinnesyn. 

Anonymkode: 796b7...c1f

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev du feil? Er R gjeldsslave samtidig som han har et hus til 7 millioner?

Endret av Hulderen
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i samme situasjon, følg hjertet ditt,hvem er mest fornuftig, blir den mest harmoniske ektemann, den beste far til dine barn osv..du må nok bruke litt mer tid..hvem dukker mest opp i drømmene dine om natten osv.

Lykke til med valget 🙋

Anonymkode: ae9be...f56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så nett det m gjeld,da blir selvfølgelig valget han andre ja.!!!!!!!

Anonymkode: ae9be...f56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge høres helt patetiske ut. Løp!

Anonymkode: 5525a...88b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du med hånden på hjertet sitter der du sitter, og ikke vet hvem du skal velge, da vil jeg bare si at dette er ikke ekte kjærlighet, eller kjærlighet i det hele tatt. Det kommer ikke til å vare uansett hvem du velger. 

Anonymkode: d4302...667

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så nett det m gjeld,da blir selvfølgelig valget han andre ja.!!!!!!!

Anonymkode: ae9be...f56

Fy faen, nokk ropetegn. 

Anonymkode: 796b7...c1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man har to biler og et hus er det ikke rart man har gjeld, men jeg regner med han evner å betale ned på gjelden ettersom han er på sjøen i 6 mnd. ??? Gå for en mann med penger. Et hus på 7 mill kan alltids nedgraderes og man trenger ikke to biler. 

Anonymkode: 25752...900

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare av nysgjerrighet; hvordan har du klart å pleie to forhold samtidig på den måten at begge vil flytte sammen med deg? Man må vel ha investert både tid og følelser for å ha kommet dit? Og har disse to visst om hverandre?

Som sagt; dette er bare ren nysgjerrighet altså. :-)

Ellers tror jeg du bare må følge hjertet ditt... :-)

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville valgt han hjertet mitt roper etter, følger alltid hjertet og magefølelsen. Hvis ikke går jeg som regel på en smell, med gudene vet hva :) ! 

Du sitter jo her og uttrykker deg i den form av at du har "følelser" for dem begge, men de tankene jeg får er at dette ikke er noen menn for deg, bare at du er ute etter noe spennende og nytt, men som ikke kommer til å vare. Vet ikke hvorfor jeg tenkte det med en gang, men ihvertfall den følelsen jeg får av hele opplegget her. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Missy77 skrev:

Bare av nysgjerrighet; hvordan har du klart å pleie to forhold samtidig på den måten at begge vil flytte sammen med deg? Man må vel ha investert både tid og følelser for å ha kommet dit? Og har disse to visst om hverandre?

Som sagt; dette er bare ren nysgjerrighet altså. :-)

Ellers tror jeg du bare må følge hjertet ditt... :-)

De vet ikke om hverandre, nei - det er det jeg sliter en del med (selvfølgelig). Har faktisk investert både tid og følelser med begge av interesse og ubesluttsomhet.

- T.S.

Anonymkode: c3b95...0ac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Useriøst. 

Anonymkode: 58800...fb4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du selv ikke vet hvem du skal velge, så vil det ikke vare. 

Uansett hvem du velger vil du alltid tenke når det kommer "humper" i forholdet " åååh, hva om jeg valgte han andre?"

Ville ikke gått for noen av de.

Anonymkode: ab523...a09

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå for han med forvridd kvinnesyn. 

Anonymkode: 796b7...c1f

😂😂😂

Anonymkode: e6ea5...93b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen av de. Klarer du ikke å ta dette valget uten input av andre så er ingen av de aktuelle egentlig.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...