Gå til innhold

Blank på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Tonus skrev:

Ble blank erstattet av Lovleg eller noe? Skulle vel vært på tide med sesong 2 nå?

Det er to uavhengige serier. Lovleg ble skrevet i det skam hadde sin 1. eller 2. sesong. Blank aner jeg ikke. 

Anonymkode: 4abdb...453

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sesong to skal komme i høst, trur jeg. Likte enormt godt elsa og hennes livsfortelling. Spennende om hun blir sammen med Mats igjen. Tenker genseren kan symbolisere det ettersom den er hos ham ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Uproft av NRK å skrive at sesong 2 skulle komme i løpet av høsten, og nå plutselig skal sesong 2 komme våren 2019..

Anonymkode: 4344d...ff2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Uproft av NRK å skrive at sesong 2 skulle komme i løpet av høsten, og nå plutselig skal sesong 2 komme våren 2019..

Anonymkode: 4344d...ff2

Det er jo flere måneder i mellom, og nesten et år fra forrige sesong sluttet til neste begynner. Altså da bør sesongen være dritbra, bra handling og skuespillet on point. 

Anonymkode: 2cacb...3b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Annonse

Det er svært lite gjennomtenkt å ta en slik lang pause. Jeg kommer ikke til å se mer, har mistet interessen etter så lang tid.

Anonymkode: f7c58...1e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er svært lite gjennomtenkt å ta en slik lang pause. Jeg kommer ikke til å se mer, har mistet interessen etter så lang tid.

Anonymkode: f7c58...1e0

Enig!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kommer den jo! Sjekk siden deres.

Anonymkode: 495e5...235

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man se sesong 2 uten å se sesong1? 

Anonymkode: fe50d...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan man se sesong 2 uten å se sesong1? 

Anonymkode: fe50d...7f8

Regner med det med tanke på at det nå er en ny hovedperson (som vi ikke så i det hele tatt i sesong 1).

Anonymkode: d55da...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekner med det. Nye karakterar.

Anonymkode: b239a...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om det første lille klippet idag? Jeg er positivt overrasket og gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ekstremt positivt overrasket! Likte ikke sesong 1 noe særlig, men denne tror jeg blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel ikke så mye til for å bli bedre enn sesong 1 🙈 

Anonymkode: 2cacb...3b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hata første sesong, elsker denne!!! Likte jentene ved første klipp.

Men i siste minna det litt om pitch perfect 😅

Anonymkode: 9f712...c40

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begynte på sesong 1 nå. Den er litt treig, men samtidig så syns jeg den er ganske søt. Jeg er nok ikke i målgruppen, er nok 10år for gammel, men den minner meg om hvordan ting var når jeg var på den alderen, og det er moro, man husker jo hvor tregt og kleint ting var. 

Anonymkode: fe50d...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sesong to er meget bedre syns jeg.

Anonymkode: b239a...9ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig at folk synes at denne sesongen er bedre enn den første?? Jeg synes denne både har enda dårligere skuespiller-prestasjoner enn de som var med i den forrige (og der var det mye ille- så det sier litt om hvor dårlig det er nå...), og i tillegg at selve grunnlaget for historien virker lite troverdig.

Jeg er selv oppvokst i Groruddalen, og har omtrent bare ikke-etnisk norske venner og bekjente, og er dessuten gift med en tyrkisk mann. Det er uhyre sjelden at tyrkiske jenter har så mye frihet at de kan være dj på kveldene. Det er også usannsynlig at de skal jobbe på kaffebar ved siden av studiene, og det er veldig usannsynlig at minoritetsjenter skal sitte på kaffebar og snakke om menn og sex. Det er dessuten relativt usannsynlig at en tyrkisk jente skal bli fascinert av en etnisk norsk mann (virker jo som hun ble litt små-interessert i han fyren i bandet). Det eneste jeg synes er troverdig ved historien så langt, er at jentene studerer farmasi- det er det jo faktisk mange minoritetsspråklige jenter som gjør.

Nei, det spørs om jeg kommer til å fortsette å følge med på denne sesongen, jeg synes historien virker alt for tynn.. kjipt at alt skal være så politisk korrekt hele tiden- når det ender med å gå på bekostning av troverdigheten...

Anonymkode: e381f...ed3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk om man kunne lage en slik type serie, der de IKKE bor i Oslo? ;) 

 

 

 

 

Har fått info om serien Lovleg

Endret av FlyBabe
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...