Gå til innhold

Blank på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjesp... Så ufattelig treg serie.... 

 

Anonymkode: bc42a...6ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint de viser at gutter/ menn kan ha følelser også. Hvordan det kan være ekstremt ekkelt for menn at dama trodde de ville voldta dem eller hvordan menn ikke hopper på jenta selv om hun sier hun liker han. 

On 6/4/2018 at 8:07 PM, AnonymBruker said:

Følger med på serien jeg også. Men er det bare jeg som synes karakterene er litt... flate? Mangler personlighet? Hun Ella er så mutt, hun har nesten ikke følelser ser det ut som. Han Mats er bare vemmelig. Hun som spiller venninna hennes er en helt elendig skuespiller.. Liker greia mellom Ella og Simen da, håper det tar seg opp. :) 

Også er det så mye stillhet! Litt sånn unaturlige stillheter hvor jeg blir sånn «si noe!! Slutt å vær merkelig!» I siste episode skjedde det jo ingenting? Utenom de siste 5 minuttene kanskje. Det må skje litt mer, ha litt mer interessante samtaler

Anonymkode: 2cacb...3b1

Ella føler mye hele tiden, men alt skjer på innsiden. Du ser jo det i hvordan hun reagerer, hun nøler, hun er usikker, hun holder seg på avstand. Alle tegn på at det skjer mye inne i hodet hennes. 

At mennesker er stille og sier lite, betyr ikke at de ikke har følelser eller ikke er til stedet. Det er kunnskap som er viktig å ta med seg når det gjelder mennesker i livet ditt. 

Anonymkode: d2db8...8ea

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den begynner å ta seg opp nå jeg!

Anonymkode: 347f2...4a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor den musikkscenen (Emilie Nicolas med "Grown up") i episode 8 er spilt inn?

Anonymkode: 26e24...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hvor den musikkscenen (Emilie Nicolas med "Grown up") i episode 8 er spilt inn?

Anonymkode: 26e24...059

På Bankplassen.

Anonymkode: c8ad9...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Bare jeg som er utrolig lei både Mats og Simen? Hun slo opp med han ene, han andre vil ikke ha henne. Get over i og last ned Tinder eller noe. Det finnes flere gutter i verden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av hele serien.. Tror de mest hardbarka Skam-fansen prøver desperat å overbevise seg selv om at Blank er av Skam-kaliber... Uten å lykkes helt.. 

For dette er så dødt, intetsigende og søvndyssende.. Jeg er såpass enkel at det faktisk må litt drama til, hendelser som rokker litt ved hjertet og sjelen, litt mer lidenskap og litt mer følelser... 

 

Anonymkode: bc42a...6ff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2018 den 10.21, AnonymBruker skrev:

Fint de viser at gutter/ menn kan ha følelser også. Hvordan det kan være ekstremt ekkelt for menn at dama trodde de ville voldta dem eller hvordan menn ikke hopper på jenta selv om hun sier hun liker han. 

Ella føler mye hele tiden, men alt skjer på innsiden. Du ser jo det i hvordan hun reagerer, hun nøler, hun er usikker, hun holder seg på avstand. Alle tegn på at det skjer mye inne i hodet hennes. 

At mennesker er stille og sier lite, betyr ikke at de ikke har følelser eller ikke er til stedet. Det er kunnskap som er viktig å ta med seg når det gjelder mennesker i livet ditt. 

Anonymkode: d2db8...8ea

Skjønner jo det, at det er det som er meningen. Men de bare får det ikke frem på en god måte synes jeg. Det blir kjedelig. Hun nøler jo med alt; 8 episoder nå og jeg synes nesten alt hun har gjort til nå er å nøle og bruke 5 minutt på å svare på spørsmål eller fullføre en setning, med et flatt uttrykk 😐 Jeg synes liksom ikke skuespilleren formidler den indre kampen til Ella så veldig godt, ikke på den måten at jeg sympatiserer med henne. Jeg klarer ikke å sette fingeren på det helt, men hun bare mangler ett eller annet for meg.

Anonymkode: 2cacb...3b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal mye til før jeg lar meg irritere over en karakter i en serie, MEN Ella irriterer meg utrolig mye. Så utrolig tafatt, tiltaksløs, nølende og bruker en evighet på å si én setning. Takler ikke den dama, og føler ikke sympati med henne, selv ikke etter gråtescenen 😧:/ 

Anonymkode: f7c58...1e0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.6.2018 den 10.21, AnonymBruker skrev:

Fint de viser at gutter/ menn kan ha følelser også. Hvordan det kan være ekstremt ekkelt for menn at dama trodde de ville voldta dem eller hvordan menn ikke hopper på jenta selv om hun sier hun liker han. 

Ella føler mye hele tiden, men alt skjer på innsiden. Du ser jo det i hvordan hun reagerer, hun nøler, hun er usikker, hun holder seg på avstand. Alle tegn på at det skjer mye inne i hodet hennes. 

At mennesker er stille og sier lite, betyr ikke at de ikke har følelser eller ikke er til stedet. Det er kunnskap som er viktig å ta med seg når det gjelder mennesker i livet ditt. 

Anonymkode: d2db8...8ea

Det spiller ingen rolle, skuespilleren er elendig og klarer ikke å vise hvordan karakteren Ella har det. Som en her skriver, serien er søvndyssende, og det er vel ikke helt det som er meningen med en underholdningsserie? 

Anonymkode: f7c58...1e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/20/2018 at 3:34 PM, AnonymBruker said:

Det spiller ingen rolle, skuespilleren er elendig og klarer ikke å vise hvordan karakteren Ella har det. Som en her skriver, serien er søvndyssende, og det er vel ikke helt det som er meningen med en underholdningsserie? 

Anonymkode: f7c58...1e0

Kanskje du bare er dårlig på å tolke? 🤔

Anonymkode: d2db8...8ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du bare er dårlig på å tolke? 🤔

Anonymkode: d2db8...8ea

Tolke? Er jo ikke så mye å tolke... hun er usikker, frustert, lei seg, kjemper veldig med seg selv og vet ikke hva hun vil, etc, etc. Hun gråter og vet ikke helt hvor hun skal gjøre av seg siden hun har slått opp med typen, hennes nye flamme ville ikke ha henne lenger og hooket med hun blonde dama på plantasjen, venninna er sur på henne, hun har ingen studie å begynne på (forståelig nok ettersom hun ikke søkte..), ingen jobb. Hadde vært stressa og lei meg da jeg også. 

Alt dette er ganske enkelt å forstå, det trengs ikke sterke analytiske evner for å skjønne dette. Problemet er at Ella ikke får frem følelsene helt. Hun viser ingen følelser annet enn et tomt blikk etterfulgt av noe av et eller annet  «åh... ja... eg vet ikkje... joda... nei...» 

Anonymkode: 2cacb...3b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.6.2018 den 20.07, AnonymBruker skrev:

Hun som spiller venninna hennes er en helt elendig skuespiller.. 

100% enig. Kom inn i tråden for å påpeke hvor dårlig skuespiller hun er, fordi det er helt elendig.

Anonymkode: e12ad...956

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte slutten godt. Stakkars Mads som ville ha Ella tilbake. Det var første gangen jeg fikk noe sympati med han. Jeg synes Ella som karakter er veldig interessant. Det er sikkert mange rett ut fra vgs som kan kjenne seg i hennes måte å bare "være" på. Vet ikke hva hun vil, vet ikke så mye om hva hun ikke vil, tror at man ikke skal være forelsket i kjæresten sin. Prøver å gjøre alle andre fornøyd.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Blank, selv om serien til tider var ganske slow og det skjedde lite. Synes den fremsto som ekte, og karakterene er realistiske. Kjenner meg igjen i usikkerheten til Ella.

Anonymkode: 64717...280

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...