AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #1 Del Skrevet 6. mai 2018 Hei. Hvordan kommer jeg meg fra oslo stasjon til kongeslottet i oslo? Går det t bane? Anonymkode: 3521b...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #2 Del Skrevet 6. mai 2018 Hilsen en ung person som reiser lite. Anonymkode: 3521b...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 6. mai 2018 #3 Del Skrevet 6. mai 2018 (endret) Det går T-bane til Nationaltheatret, som er nærmeste T-banestasjon. Nationaltheatret er også jernbanestasjon (for tog), så du kan like gjerne ta toget dit. Endret 6. mai 2018 av Ullvott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #4 Del Skrevet 6. mai 2018 Hva er du invitert til? Bare nysgjerrig! Anonymkode: 3b3fc...0f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #5 Del Skrevet 6. mai 2018 Du går gjennom karl Johan. Anonymkode: 3a66b...c78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #6 Del Skrevet 6. mai 2018 Sentralstasjonen, Oslo S? Kommer du inn med tog? Om du har tid, og været er fint, ville jeg gått. Det tar ca 20 minutter opp Karl Johan. Vil man bevege seg minst mulig kan du ta et tog videre til Nationaltheateret, eller en t-bane, alle vestgående går via Nationaltheateret. Anbefaler deg å putte inn stedene i google maps, da ser du akkurat hvor det er, og hvor langt det er. Anonymkode: 23be1...25b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #7 Del Skrevet 6. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er du invitert til? Bare nysgjerrig! Anonymkode: 3b3fc...0f3 Kanskje personen bare vil se seg omkring? Anonymkode: 39962...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #8 Del Skrevet 6. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Hvordan kommer jeg meg fra oslo stasjon til kongeslottet i oslo? Går det t bane? Anonymkode: 3521b...4ad Ut døra og rett frem. Anonymkode: 8c4c0...998 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #9 Del Skrevet 6. mai 2018 7 minutter siden, Ullvott skrev: Det går T-bane til Nationaltheatret, som er nærmeste T-banestasjon. Nationaltheatret er også jernbanestasjon (for tog), så du kan like gjerne ta toget dit. Ok, men hva skal jeg følge? De sier jo mange forskjellige steder. Skal jeg følge stortinget? Eller de andre? Anonymkode: 3521b...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #10 Del Skrevet 6. mai 2018 Koster det mye med taxi fra oslo sentralstasjon til slottet da? Anonymkode: 3521b...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #11 Del Skrevet 6. mai 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sentralstasjonen, Oslo S? Kommer du inn med tog? Om du har tid, og været er fint, ville jeg gått. Det tar ca 20 minutter opp Karl Johan. Vil man bevege seg minst mulig kan du ta et tog videre til Nationaltheateret, eller en t-bane, alle vestgående går via Nationaltheateret. Anbefaler deg å putte inn stedene i google maps, da ser du akkurat hvor det er, og hvor langt det er. Anonymkode: 23be1...25b Jeg kommer fra drammen med vanlig tog. Så havner jeg på oslo sentralstasjonen Anonymkode: 3521b...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #12 Del Skrevet 6. mai 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, men hva skal jeg følge? De sier jo mange forskjellige steder. Skal jeg følge stortinget? Eller de andre? Anonymkode: 3521b...4ad Du kan ta alle t-banene som går vest. Hopp av på Nationaltheateret stasjon å bruk evt Google maps eller noe når du kommer ut av stasjonen. Værre er det virkelig ikke Anonymkode: 39962...32d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #13 Del Skrevet 6. mai 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Koster det mye med taxi fra oslo sentralstasjon til slottet da? Anonymkode: 3521b...4ad Det er å kaste penger ut av vinduet. Går du på google maps ser du fort hvor enkelt det er. Anonymkode: d84ea...4ca 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #14 Del Skrevet 6. mai 2018 Evt kan du laste ned ruter appen og se der Anonymkode: d84ea...4ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 6. mai 2018 #15 Del Skrevet 6. mai 2018 Hvis du kommer fra Drammen kan du gå av på Nationaltheatret, som er stasjonen før Oslo S. Da er du like ved slottet. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2018 #16 Del Skrevet 6. mai 2018 1 minutt siden, asterix skrev: Hvis du kommer fra Drammen kan du gå av på Nationaltheatret, som er stasjonen før Oslo S. Da er du like ved slottet. Okey 😁😁 Anonymkode: 3521b...4ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 6. mai 2018 #17 Del Skrevet 6. mai 2018 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, men hva skal jeg følge? De sier jo mange forskjellige steder. Skal jeg følge stortinget? Eller de andre? Anonymkode: 3521b...4ad Siden du kommer fra Drammen går du av på Nationaltheatret. De roper opp navnet på hver stasjon på toget. Når du kommer ut fra den stasjonen er du like utenfor slottet. Oj - skrev samtidig med asterix. Godt vi var enige Endret 6. mai 2018 av Ullvott 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 6. mai 2018 #18 Del Skrevet 6. mai 2018 Gå hele Karl Johans gate oppover, det er paradegata i Oslo. Du går opp på 30 min, men da rusler du og får med det livet i gata. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 8. mai 2018 #19 Del Skrevet 8. mai 2018 (endret) På 6.5.2018 den 20.25, AnonymBruker skrev: Jeg kommer fra drammen med vanlig tog. Så havner jeg på oslo sentralstasjonen Anonymkode: 3521b...4ad Gå av toget på Nationaltheatret stasjon. Ta rulletrappa opp fra toget, gå gjennon hele stasjonen (altså rett frem hele veien). Når du kommer ut ser du Nationalteatret rett frem (gammelt gulaktig hus) og ei fontene litt til venstre for deg. Gå forbi fontena og opp trappetrinnene til fortau. Ta så til venstre. Kryss trafikert vei, og du vil så være på vei opp slottsbakken. Endret 8. mai 2018 av Rosalie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2018 #20 Del Skrevet 8. mai 2018 Nå har TS fått spørsmålet grundig besvart. Det er bra hen ikke kommer kjørende i bil, det hender at folk som ikke er lokalkjente kjører ned slottstrappa, og det tar seg ikke så bra ut. Anonymkode: 3b3fc...0f3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå