Gå til innhold

Hvis det kom uanmeldt besøk på døren din akkurat NÅ!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er det såpass ryddig at jeg kan slippe inn folk når som helst med god samvittighet. Men det hadde blant annet ikke farmor. Litt annen standard der.

Jeg har et mål om at kjøkken og bad "alltid" skal være rent og ryddig. Det er det viktigste for meg. Om det ligger leker, blader og puter rundt i stua bryr jeg meg ikke noe om, men bordet skal hvertfall være rent. 

Soverommet mitt er også kontor så der flyter det litt over i blant, men der skal uansett ingen inn. Ungene rydder rommene sine en gang i uken, så det kan være ganske rotete der til tider.

Men uansett om det hadde vært rot over alt hadde jeg fortsatt sluppet inn venner og familie, men det hadde sitter litt lenger inn å slippe inn de jeg vet hater rot. Selv om det er mitt hus 🙈

Anonymkode: 62687...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, Arkana skrev:

Vi har det ikke alltid 100% ryddig og rent og ikke ønsker vi det slik heller.  Ingen ligger på dødsleiet og ønsker de hadde brukt mer tid på å rydde og vaske.

Vel, må kanskje si meg enig i siste setning til nøds, men personlig så henger det å ha det rent/ryddig/organisert sammen med økt ro og bedre livskvalitet, så vi er alle forskjellige. Når det er sagt så skal det være skikkelig, skikkelig ille før jeg bryr meg om hvordan andre har det hos seg. 

Anonymkode: 6d7ad...c9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎06‎.‎05‎.‎2018 den 13.13, AnonymBruker skrev:

Om noen kom på uanmeldt besøk hos meg tror jeg de måtte ha hatt terapi i ettertid for å komme seg over traumet :hoho: Akkurat nå er kjøkkenet bombet etter at jeg laget enchiladas i går og ikke orka å rydde. Bordet mitt er dekket av hobby-greier jeg ikke orka å rydde unna, jeg sitter her i ullsokker, batman-truse og en koseskjorte som er så slitt at den er gjennomsiktig der puppa er, og har hull i armhula... Håret er fettete etter å ha eksperimentert med fletter og feilet big time, har ingen sminke, skittne briller, klesstativet har sikkert stått med tørre klær i 3 dager, har 4 knyttede plastposer på gulvet som ser ut som søppel(det er klær til fretex:P), og det ligger BH'er og robot-kuker litt her og der. Nei, jeg er ikke klar til å ta i mot besøk når som helst :fnise: Når det en sjelden gang ringer på døren så får jeg innimellom litt små-panikk fordi jeg ikke finner A: en bh. B: en bukse:P Men det er uhyre sjeldent jeg får uanmeldt besøk, men hadde bestevenninna mi stått på døra hadde jeg jo sluppet henne inn men ja... Tror jeg hadde skjemtes litt likevel om hun er venninna mi :fnise:

Anonymkode: 41e90...273

Du er min idol :fnise::fnise: 

Anonymkode: d55fb...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Haha, jeg har hatt politiet hjemme uanmeldt (no pun intended). Det var ikke akkurat ryddig, men jeg regner med at de har sett verre. Det var også for å snakke om en nabo.

Men ja, akkurat nå er det ganske rot her, og kunne ikke tenke meg besøk :P

Må legge til at vi bor i leielighet med utrolig lite lagringsplass. Kjærestens greier har tatt over boden, så jeg har kun tre nattbordskuffer og tre kommodeskuffer til alt jeg eier. Da må ting bli stående rundt omkring.

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske jeg fikk mer uanmeldt besøk av venner, det er jo så koselig! 

Det er ikke alltid strøkent hjemme hos oss, men det er da anstendig nok. Med det mener jeg at det ikke ser bomba ut. Det kan være litt støvete og noen hybelkaniner om man ser etter de. Noen ganger lar jeg rene klær ligge i kurven før jeg legger de på plass, og ungenes leker er ikke alltid på rommet.

Om jeg hadde fått uventet besøk akkurat nå så har jeg på meg slappe av-klær, er nydusja og har sminke fra tidligere i dag. Det er ryddig og noenlunde rent her, ikke noe rot sånn egentlig. Så lenge besøket ikke ser i f.eks garderobeskapet i gangen eller bodene i kjelleren så kunne jeg godt fått uventet besøk. :)

Anonymkode: 2d780...286

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...