Gå til innhold

Kristine Ullebø


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg forstår ikke poenget i å hive inn noen setninger på engelsk i tide og utide. Hennes nye kjæreste skriver også plutselig på engelsk. Det blir alt for pretensiøst og harry for min del.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er egentlig elendig på å svare på de litt mer kritiske (men konstruktive) spørsmålene hun får. Har aldri fått svar, bortsett fra en gang der hun prøvde seg med latterliggjøring i svaret sitt. 

Ikke den beste til å merke innleggene sine/merke de korrekt heller. (Men langt i fra den verste heller)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kattehviskeren

Uff, hun der er ikke noe bra forbilde og driver med ekstrem dobbeltkommunikasjon. Hun viser MYE kropp og fokuserer svært mye på det. For øvrig syns jeg det er litt pinlig denne "hun har fått tilbud om å flytte til Milano for å jobbe som modell". Det betyr jo ingenting. Massevis av unge håpefulle jenter som sliter der på casting hver dag og så vidt får det til å gå rundt, det betyr ikke at hun har fått tilbud om noen konkrete oppdrag. Hun kan sikkert få litt oppdrag i Norge nå etter hvert som hun blir mer kjent gjennom Bloggerne, men jeg har ingen tro på en modellkarriere på høyt nivå, hun har ikke det som skal til. (Og nå mener jeg ikke at hun ikke er pen nok, men på de modellbildene jeg så av henne mangler hun utstråling, variasjon i uttrykk og rett og slett kameratekke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun skrev på bloggen at modellbyrået som tok bildene i Dubai ikke kunne bruke flere av bildene. De ville ikke booke henne igjen evt før hun hadde fått "orden" på ting. De ringte tom moren med bekymringer

Endret av Miranda16
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentarer rettet mot modereringen, og kommentarer som omhandler kropp samt svar

- Pavilion,mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

To ting;

- Ingen av disse bloggerne "hadde vært noe særlig" dersom dere ikke hadde lest bloggen deres.

- Har tilgode å høre om en blogger som er helt vanlig, overvektig eller "mindre pen" som ikke blogger om trening, helse og skjønnhet. 

De meningsløse bloggerne eksisterer kun fordi jenter og kvinner leser bloggen deres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Coolaid skrev:

To ting;

- Ingen av disse bloggerne "hadde vært noe særlig" dersom dere ikke hadde lest bloggen deres.

- Har tilgode å høre om en blogger som er helt vanlig, overvektig eller "mindre pen" som ikke blogger om trening, helse og skjønnhet. 

De meningsløse bloggerne eksisterer kun fordi jenter og kvinner leser bloggen deres. 

Jeg har en slik blogg  :nori:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Coolaid skrev:

To ting;

- Ingen av disse bloggerne "hadde vært noe særlig" dersom dere ikke hadde lest bloggen deres.

- Har tilgode å høre om en blogger som er helt vanlig, overvektig eller "mindre pen" som ikke blogger om trening, helse og skjønnhet. 

De meningsløse bloggerne eksisterer kun fordi jenter og kvinner leser bloggen deres. 

Hjartesmil.com 

Men synes ikke hun er "mindre pen" da..

Men null fokus på trening, helse og skjønnhet. Det er så deilig og befriende å lese en blogg hvor de virkelig ser ut til å kose seg med mat og bakverk uten å snakke om kalorier og trening! Og hun skriver aldri om vekten sin/kroppen sin. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, Hege899 skrev:

er broren homofil? synes han virker såå herlig :)

Ja, det er han :-)

Om dette skulle bli slettet som spekulasjon, så har altså Ullebø selv skrevet dette på bloggen flere ganger.

Endret av Llise
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aldri hørt om henne før hun dukket opp i Bloggerne.

Skikkelig sjarmerende når hun og broren bruker ord som "søppelmennesker"..

"Vil ikke bo i kollektiv,finnes så mye søppelmennesker der ute."

 

Jaha?

Endret av J..
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes hun fremstår som queenbie i venninnegjengen, dominerende og negativ. Hvem omtaler folk som søplemennesker så offentlig?

Vet ikke om det er dialekt, men tonefallet er negativt. Det samme gjelder SE.

Hvem tar avføringspiller bare får å ta det?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Miranda16 skrev:

Synes hun fremstår som queenbie i venninnegjengen, dominerende og negativ. Hvem omtaler folk som søplemennesker så offentlig?

Vet ikke om det er dialekt, men tonefallet er negativt. Det samme gjelder SE.

Hvem tar avføringspiller bare får å ta det?

Det reagerte jeg også på, virker ikke noe særlig sunt, for å si det sånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...