Gå til innhold

Da blir det oss to, lille venn

Sirinna

Anbefalte innlegg

Sirinna

Gode deg, @Cirkelin ❤️

På kontroll i dag har plutselig rampegutten snudd seg. Fra å ligge med hodet festet og det hele er han nå i tverrleie helt oppunder ribbeina mine. Jeg kjente at han styrte noe voldsomt der inne i går natt, det var regelrett smertefullt, ikke rart egentlig - det er jo så trangt der inne nå. Merkelig at han fant plass til å snu seg i grunn.

Time til vendingsforsøk om en uke. Solskinnshistorier, anyone? Jeg gruer meg. Det høres sårt og ømt og ubehagelig ut. Får vi ikke snudd ham blir det planlagt ks. Jeg som drømmer sånn om vaginal fødsel med alt det innebærer. 

Litt fortvilet i kveld altså - men ved godt mot. Ut skal han jo snart, uansett ❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Silisium

Har sniktittet 🌸 Altså, nå har jeg lest store deler av tråden og kl er altfor mange, jeg må snart stå opp for å lage i stand bursdagsfrokost for min 40-årige mann.

Vik gjerne følge med videre 💞 vi har ei tulle på 8 måneder selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sirinna
Silisium skrev (19 minutter siden):

Har sniktittet 🌸 Altså, nå har jeg lest store deler av tråden og kl er altfor mange, jeg må snart stå opp for å lage i stand bursdagsfrokost for min 40-årige mann.

Vik gjerne følge med videre 💞 vi har ei tulle på 8 måneder selv.

For et koselig innlegg å lese her jeg ligger søvnløs og urolig. 

Så koselig at du skal lage bursdagsfrokost. Håper dere får en kjempefin dag sammen❤️ 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Silisium
Sirinna skrev (18 timer siden):

For et koselig innlegg å lese her jeg ligger søvnløs og urolig. 

Så koselig at du skal lage bursdagsfrokost. Håper dere får en kjempefin dag sammen❤️ 

Takk! Det ble en koselig frokost (egentlig nærmere lunsjtider, fordi han sov litt ut idag 🙈). Ettermiddagen og kvelden ble litt kjedeligere med en stk overtrøtt liten jente, men nå har jeg funnet fram strikketøyet og klar for kvelden. 

Håper du fikk litt mer søvn til slutt ❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Tingeling89

Titter innom for å si hei! Jeg har det siste døgnet lest alt, smilt og grått med deg ❤️ Masse lykke til med vendingsforsøket! 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sirinna
Tingeling89 skrev (20 timer siden):

Titter innom for å si hei! Jeg har det siste døgnet lest alt, smilt og grått med deg ❤️ Masse lykke til med vendingsforsøket! 

Takk fine deg ❤️

Nå har jeg så maserier og murring at jeg har gått rundt og rundt i stua her i over en time, puster meg gjennom og får heldigvis pauser her og der. Ikke regelmessige, ikke hyppige, men ekstremt vonde og slitsomme når det står på. 

Har kroppen begynt å jobbe med noe, tro? 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Silisium
Sirinna skrev (1 time siden):

Takk fine deg ❤️

Nå har jeg så maserier og murring at jeg har gått rundt og rundt i stua her i over en time, puster meg gjennom og får heldigvis pauser her og der. Ikke regelmessige, ikke hyppige, men ekstremt vonde og slitsomme når det står på. 

Har kroppen begynt å jobbe med noe, tro? 

Hvor langt er du på vei nå, Sirinna? Åå, kjenner jeg har lyst å få et lite frø i magen igjen når jeg leser. Savner ventetid, forventning og å kjenne at man bærer på en stor kjærlighet, helt ubeskrivelig det der.. klem

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sirinna
Silisium skrev (8 timer siden):

Hvor langt er du på vei nå, Sirinna? Åå, kjenner jeg har lyst å få et lite frø i magen igjen når jeg leser. Savner ventetid, forventning og å kjenne at man bærer på en stor kjærlighet, helt ubeskrivelig det der.. klem

Uke 38 nå☺️ Og ja, tiden med baby i magen er virkelig helt fantastisk. Man er så i kontakt med seg selv liksom. ❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sirinna

Da er vi i gang. 3 cm og rier ca hvert 4. min. Effektive er de også, ettersom lillebror lydig har latt seg både snu og dytte ned i bekkenet med hodet først 🥰

Lenke til innlegg
Del på andre sider
elvital
11 hours ago, Sirinna said:

Da er vi i gang. 3 cm og rier ca hvert 4. min. Effektive er de også, ettersom lillebror lydig har latt seg både snu og dytte ned i bekkenet med hodet først 🥰

Så spennende! Håper han har kommet seg trygt ut og at alt er bra med dere, alle fire ❤️ 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sirinna

Det stoppet helt opp i 5-tiden i natt, jeg sluknet momentant av ren utmattelse og våknet nå. Har konferert med føden, og siden han er aktiv som alltid er det ikke annet å gjøre enn å vente. Har murringer jevnt og trutt. Skal stå opp og ta meg en varm dusj nå, nyte en deilig frokost og slappe av. 

Litt nedtur at det dabbet av, men kan vel fort ta seg opp igjen? Jeg er bare så lettet over at han har snudd seg selv slik jeg slipper vending, og at «noe» er på gang. 

☺️

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Sirinna
Navani skrev (1 time siden):

Lykke til med fødsel! ❤️ 

Takk 🥰

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sirinna
Silisium skrev (13 timer siden):

Hvordan går det med deg, Sirinna? 🌸💖

Det går smått gitt. Var på sjekk på føden i går. Åpningen er den samme, ikke noe utvikling siden søndag. Maserier ut av en annen verden - fikk endelig sove litt i natt etter 2 døgn uten søvn. Skal visst bare vente på at det skal ta seg opp.. har time mandag, og om ikke noe har skjedd vil de vurdere et lite dytt i retning fødsel. 

Etter veldig mislykket igangsettelse forrige gang er jeg usikker på hva jeg tenker om det. Samtidig kan jeg ikke gå som dette i evigheter, det tapper meg fullstendig for krefter. 

Litt nedtur at det har dabbet av kjenner jeg. Men den lille har det visst kjempefint der inne, og det er vel det som er viktig. ☺️

Takk for omtanke gode deg❤️

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Cirkelin

Den ventingen er slitsom! Når du trenger å sove, men verken finner ro eller en behagelig stilling. Og akkurat når du får lukket øynene så er det tissetid. 

Husker godt hvordan det var, selv om det begynner å bli lenge siden jeg var der. Som førstegangsfødende var jeg i tillegg redd for å forsove meg til fødselen. Den bekymringen kunne jeg ha droppet 😂

Får håpe du slipper å vente til timen på mandag! Ønsker deg en god natts søvn og en så grei fødsel som mulig veldig snart. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Sirinna

Er inne til CTG i skrivende stund. Lillegutt har ikke gitt meg en eneste bevegelse i hele dag. Får se hva de sier her. 

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Haugenjenta
Sirinna skrev (52 minutter siden):

Er inne til CTG i skrivende stund. Lillegutt har ikke gitt meg en eneste bevegelse i hele dag. Får se hva de sier her. 

Lykke til 💖

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...