Gå til innhold

Dusjer dere hver dag når dere bare er hjemme og ikke gjør en dritt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, selvsagt ikke, det får da være grenser til hysteri. Men jeg vasker ansiktet og bruker intimserviett nedentil hver dag. 

Anonymkode: d83d6...3c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dusjer hver morgen, våkner ikke skikkelig uten en dusj og 3 kopper kaffe. 

Vasker dog ikke håret hver dag

Har jeg fri så kan det gå noen timer med pysjdaffing før jeg går i dusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men ikke alltid håret. Mannen er skikkelig lat på det området. Må minne han på det titt og ofte at han må dusje. Virker som om han glemmer det med mindre han har trent..

Anonymkode: d46a4...04f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, om jeg bare dasser hjemme kan det gå mange dager, nesten en uke før jeg dusjer, om jeg bare ikke føler for å dusje.
Blir jo ikke akuratt skitten og svett av å ligge på sofaen og tusle frem og tilbake til kjøkkenet :)
Vasker ansiktet da, og skifter truser såklart.

Anonymkode: f7934...710

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan hoppe over en dag men vasker meg nedentil og under armer med klut samt bytter truse.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dusjer hver kveld og vasker håret uansett. :) Kunne ha dusjet hele dagen jeg, det er jo deilig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dusjer vanligvis annenhver dag (oftere ved behov da selvsagt)

Mann.

Anonymkode: edb53...c80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med å lage slike tråder på underforum de ikke hører hjemme...?

Anonymkode: 801d5...a3f

Hobby og FRITID 

Anonymkode: 1407f...f4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, ikke det at jeg går hjemme hver dag. Har noe med å våkne opp og føle seg fresh om morgenen, deilig også med en dusj før man legger seg. 

Synes det er utrolig rart at så mange sier de ikke dusjer, det er ikke normalt, men nå representerer jo heller ikke KG på noen måte det normale føler jeg. Har dere ikke sex eller?! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, da lar jeg hud og hår få hvile :) Huden har ikke godt av verken varmt vann eller såpe hver dag. Dropper også ofte sminke for å la huden i ansiktet og øyevipper få en pause 

Anonymkode: 00c4f...930

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Missfitness skrev:

Selvsagt, ikke det at jeg går hjemme hver dag. Har noe med å våkne opp og føle seg fresh om morgenen, deilig også med en dusj før man legger seg. 

Synes det er utrolig rart at så mange sier de ikke dusjer, det er ikke normalt, men nå representerer jo heller ikke KG på noen måte det normale føler jeg. Har dere ikke sex eller?! 

Jeg har ikke sex hver dag nei, og er sjeldent hjemme en hel dag også. Men noen ganger er det godt i helgene å bare daffe og gjøre litt arbeid hjemme. Huden har faktisk ikke godt av å dusje hver dag, og iallfall ikke to ganger om dagen. Kan faktisk fint gå på jobb/skole uten å ha dusjet også jeg, er ingen som merker forskjell. Men blir ofte dusj hver dag i ukedagene likevel pga trening. 

Anonymkode: 00c4f...930

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Missfitness skrev:

det er ikke normal

Du kødder nå, ikke sant?  Det er ingen her som sier at de ikke dusjer. Det du mener er at det er unormalt å ikke dusje hver dag. Er det unormalt å hår på tissen og da kanskje? Er du en av de? Å trangsynt du er... Du er ikke normal.

Anonymkode: 1407f...f4b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg er hjemme så gjør jeg jo noe. Støvsuger, vasker et gulv, klipper plen eller måker snø, pusler litt i hagen...og det er uansett deilig med en dusj om kvelden. Så svaret er ja, jeg dusjer hver dag (eller rettere sagt hver kveld). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er en hobby jeg har.

Anonymkode: 078a9...408

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer sjeldent hver dag. Annenhverdag dusjer jeg. 

 

Anonymkode: 458ff...3ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei. Dusjer vanligvis annenhver dag, og er jeg hjemme så kan det til og med gå 3 dager. På hytta uten innlagt vann går det lett en uke med bare klutvask uten at det plager meg.

Har forsåvidt atopisk eksem og er alltid litt rød og det klør mye over hele kroppen i timen(e) rett etter en dusj, så det gidder jeg ikke å gjøre hver dag altså 😅

Endret av heipådegsann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Missfitness skrev:

Selvsagt, ikke det at jeg går hjemme hver dag. Har noe med å våkne opp og føle seg fresh om morgenen, deilig også med en dusj før man legger seg. 

Synes det er utrolig rart at så mange sier de ikke dusjer, det er ikke normalt, men nå representerer jo heller ikke KG på noen måte det normale føler jeg. Har dere ikke sex eller?! 

Her har folk sex uten å dusje mer enn et par ganger i uka og uten å vaske seg bak med såpe.  Det merkes vel ikke hvis begge to vasker seg sjelden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer aldri hver dag, det holder med et par ganger i uken for min del.

Anonymkode: 2ffe7...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dusjer hver tredje dag omtrent. Oftere hvis det er spesielt behov. Før dusjet jeg hver dag - med hårvask. Nå vasker jeg håret maks to ganger i uken. Det er ikke nødvendig å dusje hver dag - i hvert fall ikke med såpe.
Jeg blir helt lei meg når jeg ser og hører småbarn/babyer som blir såpeskrubbet hver dag. Enn å ødelegge den deilige myke huden?!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...