Gå til innhold

En mann med fire koner.


Gjest Eltele

Anbefalte innlegg

Gjest Eltele

Har dere sett sitter vives, altså en mann fire koner som det heter på norsk på tv? Litt av en type. Herregud for en fyr som gifter seg med fire stykker. Syns han virker så ekkel som er gift med fire damer og bruker Gud som overhode i den som bestemmer over alle konene hans. Stakkars koner. :sjokk: De har det liksom så fritt men det er mye man ikke får sett i programmet. Hvis de er oppriktig glad i han så må det være mye sjalusi inn i bildet siden de er fire koner med en mann. :sikle: 

Og hva med å klippe seg? Håret henger til alle kanter. 

I det siste har han tatt permanent slik at ting skal håret skal se tykkere ut også. Tror dere noen gang disse konene hans får tilbake klesstilen og hårsveisene sine? :vetikke: 

Den første kona vil han jo ikke ha noe med å gjøre lenger. For en fyr. :roll: 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde du bare giddet å bla et par sider så hadde du funnet denne:

 

Anonymkode: 2c93b...752

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke noe nytt,  mange som lever slik. Det skjer også i Norge. 

Synes programmet er fasinerende da. 

Anonymkode: ec1fe...8f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Eltele skrev:

Har dere sett sitter vives, altså en mann fire koner som det heter på norsk på tv? Litt av en type. Herregud for en fyr som gifter seg med fire stykker. Syns han virker så ekkel som er gift med fire damer og bruker Gud som overhode i den som bestemmer over alle konene hans. Stakkars koner. :sjokk: De har det liksom så fritt men det er mye man ikke får sett i programmet. Hvis de er oppriktig glad i han så må det være mye sjalusi inn i bildet siden de er fire koner med en mann. :sikle: 

Og hva med å klippe seg? Håret henger til alle kanter. 

I det siste har han tatt permanent slik at ting skal håret skal se tykkere ut også. Tror dere noen gang disse konene hans får tilbake klesstilen og hårsveisene sine? :vetikke: 

Den første kona vil han jo ikke ha noe med å gjøre lenger. For en fyr. :roll: 

Hvorfor er det stakkars koner?  De velger dette 100% selv. 

Håret hans... Hadde det hatt noe å bety om han hadde en kone?  Folk er forskjellige,  han liker det vel slik. 

Forøvrig finnes det også damer som er sammen/gift med flere menn

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett på dette. Men jeg tenker på han Huge Hefner :fnise: jeg lurer egentlig på om det var mye sjalusi der i bildet.. men de damene var vel helat bare ute etter penger

Anonymkode: 37913...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Eltele skrev:

Har dere sett sitter vives, altså en mann fire koner som det heter på norsk på tv? Litt av en type. Herregud for en fyr som gifter seg med fire stykker. Syns han virker så ekkel som er gift med fire damer og bruker Gud som overhode i den som bestemmer over alle konene hans. Stakkars koner. :sjokk: De har det liksom så fritt men det er mye man ikke får sett i programmet. Hvis de er oppriktig glad i han så må det være mye sjalusi inn i bildet siden de er fire koner med en mann. :sikle: 

Og hva med å klippe seg? Håret henger til alle kanter. 

I det siste har han tatt permanent slik at ting skal håret skal se tykkere ut også. Tror dere noen gang disse konene hans får tilbake klesstilen og hårsveisene sine? :vetikke: 

Den første kona vil han jo ikke ha noe med å gjøre lenger. For en fyr. :roll: 

De virker da ikke overdrevent religiøse, de har ingenting i mot homofili feks, de har en datter som er lesbisk. 

Anonymkode: 4ea99...ec4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kody og Meri har vel hatt problemer i noen år nå, det er ikke noe som har skjedd nå nylig. Men det var vel den catfishen som Meri ble utsatt for som gjorde det skikkelig ille. Det førte jo til at forholdet hennes til Mariah også ble veldig dårlig i en periode. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eltele
4 timer siden, Vin_fruen skrev:

Hvorfor er det stakkars koner?  De velger dette 100% selv. 

Håret hans... Hadde det hatt noe å bety om han hadde en kone?  Folk er forskjellige,  han liker det vel slik. 

Forøvrig finnes det også damer som er sammen/gift med flere menn

Det virker ikke som hun han ble sammen med først er så veldig interessert og blir vel heller presset inn i polygami. Ja, men det er ikke vanlig da. Kan ikke være lett for dem å være sammen med han, i et slikt forhold. Jeg bare dro frem håret hans siden håret til trump er et kjempe stort tema. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eltele
3 timer siden, Siv85 skrev:

Kody og Meri har vel hatt problemer i noen år nå, det er ikke noe som har skjedd nå nylig. Men det var vel den catfishen som Meri ble utsatt for som gjorde det skikkelig ille. Det førte jo til at forholdet hennes til Mariah også ble veldig dårlig i en periode. 

Jeg tror han er mest glad i Robyn og de andre konene tror jeg ikke han bryr seg så mye om. Tror dem ikke har et så godt forhold til hverandre... De sitter der og hulker og sånt da fordi en sa ditten, en annen kone mente noe annet også har de ikke riktige eller store nok hus eller noe sånn... 

I enkelte polygamiske familier har jeg sett FBI som fører slike familier fra hverandre. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De virker da ikke overdrevent religiøse, de har ingenting i mot homofili feks, de har en datter som er lesbisk. 

Anonymkode: 4ea99...ec4

Gud førte dem sammen osv osv... Jada, jada... 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sett på dette. Men jeg tenker på han Huge Hefner :fnise: jeg lurer egentlig på om det var mye sjalusi der i bildet.. men de damene var vel helat bare ute etter penger

Anonymkode: 37913...b66

Drev Huge Hefner med polygami også? Spør du meg virker det som at han gjør det for å slippe å gjøre noe selv, han slipper nesten å tenke selv også dikterer han konene sine rundt som slaver i sin egen verden, og fordi Kody er en desperat fyr som nesten ingen vil være sammen med. Ikke folk med vettet i behold i allefall. Meri og Robyn virket smarte nok til å unngå han eklingen der. Men det var dem ikke... 

Endret av Eltele
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cody har jo nok av folk rundt seg så desperat etter flere tror jeg ikke han er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eltele
2 minutter siden, Duff skrev:

Cody har jo nok av folk rundt seg så desperat etter flere tror jeg ikke han er. 

Fire koner får vel holde, men dette er heldigvis ikke i mitt liv men som sagt: FBI kan bryte opp slike psycho poly-familier. Håper det skjer i de neste episodene. Har sett det i lignende tv-programmer. Da kommer de og ber folk pakke, dra, og slutt å gifte seg med hverandre. Jeg tror at noe av de er det samme som tvangsgifting faktisk.. Kody mener han har vært ærlig om dette, men to av de konene virker ikke så dumme at de ble sammen med han. Jeg kan nesten ikke tro det.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem faen gidder å være "kone"?

Anonymkode: 2129f...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eltele
33 minutter siden, Duff skrev:

Da har du ikke sett mange episoder av serien @Eltele

Ikke mange i forhold til hvor mange episoder som finnes av slager vives nei men nok til å danne meg et inntrykk. 

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem faen gidder å være "kone"?

Anonymkode: 2129f...a34

Fire stk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele tiden hatt inntrykk av at Janelle er den mest selvstendige av konene. Hun har hatt jobb utenfor hjemmet mesteparten av tiden og det virker som om hun trives med å kunne være for seg selv å holde på med sine egne ting. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Siv85 skrev:

Jeg har hele tiden hatt inntrykk av at Janelle er den mest selvstendige av konene. Hun har hatt jobb utenfor hjemmet mesteparten av tiden og det virker som om hun trives med å kunne være for seg selv å holde på med sine egne ting. 

Mer i mistet jobben sin pga livsstilen for noen år siden. Men har inntrykk av at hun jobber nå. De to andre er vel hjemme med barn.

Lurer på hva Cody jobber med. Han må jo tjene ganske godt for å klare å ha to hjemmehørende koner med hvert sitt hus + forsørge barna. 

Anonymkode: d2d22...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Mer i mistet jobben sin pga livsstilen for noen år siden. Men har inntrykk av at hun jobber nå. De to andre er vel hjemme med barn.

Lurer på hva Cody jobber med. Han må jo tjene ganske godt for å klare å ha to hjemmehørende koner med hvert sitt hus + forsørge barna. 

Anonymkode: d2d22...121

Tok ikke han og Janelle kurs for og bli eiendomsmeglere? 

Anonymkode: fc18a...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tok ikke han og Janelle kurs for og bli eiendomsmeglere? 

Anonymkode: fc18a...47a

Var det ikke Janelle og Christine da? Men Christine ombestemte seg fordi hun syntes det var for krevende og at hun fikk for lite tid sammen med barna. 

Endret av Siv85
Stavefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Siv85 skrev:

Var det ikke Janelle og Christine da? Men Christine ombestemte seg fordi hun syntes det var for krevende og at hun fikk for lite tid sammen med barna. 

Ja det kan hende 🤔

Anonymkode: fc18a...47a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Eltele skrev:

Fire koner får vel holde, men dette er heldigvis ikke i mitt liv men som sagt: FBI kan bryte opp slike psycho poly-familier. Håper det skjer i de neste episodene. Har sett det i lignende tv-programmer. Da kommer de og ber folk pakke, dra, og slutt å gifte seg med hverandre. Jeg tror at noe av de er det samme som tvangsgifting faktisk.. Kody mener han har vært ærlig om dette, men to av de konene virker ikke så dumme at de ble sammen med han. Jeg kan nesten ikke tro det.... 

Eh hva mener du?  Sist jeg så en episode bodde alle i hvert sitt hus(i samme gate) kan ikke pakke å dra fra ditt eget hjem 

Anonymkode: ec1fe...8f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...