Gå til innhold

Gaver vi IKKE ønsker oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Båtmatte, når vi ikke har båt :) 

25-0395_s_1.jpg

Anonymkode: 526f6...1ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strikketøy (ja, jeg har fått det i gave en gang :P ). Jeg har ikke tatt i en strikkepinne siden skoledagene, og har ikke tenkt å begynne nå. :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pynteting som ikke har noen praktisk funksjon. Altså mini-statuer o.l.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès

Sy-saker og strikketøy, og ellers annet håndarbeid.

Pyntegjenstander,

Dyr.

Veldedighet.

Kunst/bilder.

Klær.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulvtepper og matter = støvsamler og snublefelle 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Perelandra skrev:

Gulvtepper og matter = støvsamler og snublefelle 

Signerer. Har snublet selv og bøyd meg i støvet - bokstavelig talt - pga tepper. Aldri mer! :P 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting til leiligheten som ikke har en praktisk funksjon eller som jeg har. Er minimalist mht leiligheten. 

Anonymkode: 1601c...f22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøker jeg aldri har ønsket meg. 

Anonymkode: 69837...686

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Servise, glass og andre kjøkkenting i serie som vi ikke samler på. Vi samler på et par merker (i helt normal prisklasse). Når jeg har 8 små frokostboller fra et merke trenger jeg ikke en niende fra «sett inn et annet merke».

Anonymkode: 850c0...2d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håndklær og sengetøy, da skapene er fulle.
Bodylotion, fordi jeg nesten aldri bruker det. 
Liksom-smarte ting til kjøkkenet. Dvs omtrent alt som er laget av Joseph Joseph. Neitakk, jeg ønsker meg IKKE grelt fargeglade plastikkting som skal stables inni hverandre eller oppå hverandre i en gitt rekkefølge for at det skal funke. 

Anonymkode: ef5ed...f18

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting med bilder av hunder på. Ja, jeg har hund, men nei, jeg vil ikke ha dørmatte, kopper, klær, bilder osv med hunder på.

Skilt og bilder med visdomsord og sitater. Slikt får jeg nok av på Facebook.

Kakefat! Den dagen jeg skal servere mer enn 7 kaker samtidig kan jeg låne fat hos naboen (som også skal få bake et par av kakene).

»Morsomme» oppvaskkoster, svamper, kjøkkenhåndklær og andre kjøkkendingser. Tro meg, jeg liker faktisk de kjedelige, helt vanlige som jeg allerede har.

Alkohol. 

Såper. Jeg fikk åpne sår av håndsåpen som i følge giveren skulle være såååå mild (noen som kan gjette hvilket homeparty h•n hadde vært på?).

Duftlys. 9 av 10 har kvalmende lukt, og det 10. (som faktisk lukter godt) er aaaaltfor dyrt (les: selges ikke på Nille).

Krimbøker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konfekt. Jeg har aldri likt konfekt, synes det er kvalmende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TeamWP skrev:

Svære flasker med parfymert bodylotion

Helt enig.. 

Og sånne sett med body lotion og shower gel. Skjønner ikke hvorfor folk gir meg sånt? Jeg bruker ganske sjeldent body lotion, og da liker jeg ikke de med sterk parfymelukt 

Annet jeg ikke liker er servise i tilfeldige deler. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lysestaker 

Lykter

Pynteting ellers 

Håndklær 

Såper

Blomster i potte

Blomsterpotter

Smykker, med mindre jeg har pekt dem ut. 

Sjal

Føler jeg begynte å bli sær, men huset er fullt! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

To vinglass og en flaske vin. Flasken er ok, men dropp de to glassene. Jeg har en type vinglass som jeg er veldig fornøyd med!

Hva med å kjøpe to flasker vin hvis du synes en vinflaske er litt for lite? Skjønt jeg er veldig fornøyd med en flaske god vin. 

Anonymkode: 7ee6b...919

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Håndklær og sengetøy, da skapene er fulle.
Bodylotion, fordi jeg nesten aldri bruker det. 
Liksom-smarte ting til kjøkkenet. Dvs omtrent alt som er laget av Joseph Joseph. Neitakk, jeg ønsker meg IKKE grelt fargeglade plastikkting som skal stables inni hverandre eller oppå hverandre i en gitt rekkefølge for at det skal funke. 

Anonymkode: ef5ed...f18

:fnise: De er håpløse, ikke sant? Alt ser så gjennomtenkt og praktisk ut i butikken og på demovideoer, men mye er helt ubrukelig i det virkelige liv. En brettbar skjærefjel er jo egentlig genialt, men det krever jo at den 1) er villig til å brette seg ut og ligge flatt, og 2) er villig til å ligge i ro på benken. Jeg mistenker at jeg har gitt noen sånne "supre" gaver selv, før jeg hadde prøvd et par ting på hjemmebane og fant ut hvor ubrukelig det egentlig var. 

Andre ting jeg ikke ønsker meg: 

  • Plasskrevende kjøkkenting med bare en funksjon (popcornmaskin og isvaffel-jern - WTF?) 
  • Pyntegjenstander og bilder. Det siste vi fikk av sånt var et digert fat og matchende vase fra svigermor, så nå trenger vi ikke flere pyntefat på noen år. Ikke har vi noe skap som er stort nok til å sette det bort i heller. Heldigvis traff hun blink! :fnise: 
  • Middelmådige filmer i genre vi ikke liker på DVD. (Kjenner dere oss i det hele tatt?) Sannsynligheten for å få noe slikt har heldigvis blitt mye mindre de siste årene.
  • Klær, fordi "jeg synes du burde bruke litt mer farger" ... AKA skapfyll. 

Anonymkode: 60efc...747

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker gaveesker jeg fikk fra ex - svigermor med parfyme og bodyspray som luktet oldemor. Brukte det som toalettspray. Så helt utnytting var det ikke da. Ellers utover det så fikk jeg engang en sånn «forelsket-par-staue». Har fått mye unyttig opp igjennom, men den tok kaken. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaveesker med "jalla" bodylotion og deodorant

Deler til serviser e.l. vi ikke sparer på

Duftpinner, duftlys etc (mannen min er allergisk og blir skikkelig dårlig av sånt)

Sengetøy - vi har kun dobbeltdyner i huset, både på soverommet vårt og gjesterommet og det har folk vondt for å forstå...

"Smart" kjøkkenutstyr som popcornmaskin, cakepop- eller muffinsjern etc. 

Anonymkode: 53065...f2b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...