Gå til innhold

- Politiet etterforsker kun saker med meg når jeg er skurken, ikke offer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun er ikke noe offer, selv om hun synes det selv!

Anonymkode: 44ae8...c3c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan til en viss grad forstå hennes frustrasjon, men når politiet har slik ressursmangel at de ofte må henlegge grove voldssaker, sier det seg selv at en to år gammel sms blir litt for dumt å etterforske.

Den saken hvor Liv Signe oppførte seg skurkete var litt lettere å nøste opp i, og gikk på byggesak. En oppklaring av sånne saker gir penger i statskassa.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"- Politiet etterforsker kun saker med meg når jeg er skurken, ikke offer"  https://www.dn.no/nyheter/2018/05/02/1319/-politiet-etterforsker-kun-saker-med-meg-nar-jeg-er-skurken-ikke-offer

Hva skal man si?

Anonymkode: 56330...142

Selv om jeg ønsker Senterpartiet alt vondt, så synes jeg kanskje politiet var litt nidkjære som gav henne bot for å sitte på noen som kjørte for fort.

Synes begge sakene burde vært droppet. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, ja nå er visst politiet partiske også.

Denne saken var en vits fra begynnelsen av. Heldigvis er barnehagen over, saken henlagt og vi kan legge saken død.

Anonymkode: 7b621...914

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"- Politiet etterforsker kun saker med meg når jeg er skurken, ikke offer"  https://www.dn.no/nyheter/2018/05/02/1319/-politiet-etterforsker-kun-saker-med-meg-nar-jeg-er-skurken-ikke-offer

Hva skal man si?

Anonymkode: 56330...142

Man er altså et offer når en får en melding om at noen har lyst på ens fitte. I tillegg er meldingen 2 år gammel. Burde uansett være nok tid til å komme seg etter det eventuelle sjokket.

Anonymkode: d6940...e66

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes mest synd på Trygve Vedum jeg. Snakker om storm i et vannglass.

Anonymkode: 78e60...098

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt dumt at hun går rett inn i offerrollen pga tidligere saker. Ikke bra. At politiet ikke vil etterforske skjønner jeg er tungt å svelge, men å dra opp gamle saker er ikke ok. 

Senterpartiet er uansett et parti jeg bryr meg lite om. Mindre nå enn før. Ukultur og internt bråk som de ikke klarer å løse er utrolig dårlig. De som stort sett stemmer på dem, som bønder, er også noen jeg syns oppfører seg veldig sært og vanskelig "folketype". 

Syns at en slipper unna med meldingen hun fikk. Ukultur blant de med store verv. Så får en se hvordan det går med varslingen som granskes nå. Om vi hører mer i det hele tatt. Bare NEI til Sp herfra fra nå av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud nå er det vill vest i Oslo øst med skyting hver uke og store gjengslagsmål over territorier, og politikern sutrer over at politiet ikke prioriterer henne istedenfor? Her er det noen som mangler bakkekontakt. Og hvis politiet skulle gjort det da, glem skyting og voldtekter og andre ting vi må henlegge, la oss prioritere denne slemme meldingen en full mann sendte og angrer på, hvordan skal vi kunne løse dette vi vet hvem sin mobil det er, men ikke hvem som sendte meldingenen.... Det er en uløselig sak

Skjerpings politikere

Anonymkode: b10d3...1d9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en selvfølge att denne saken blir henlagt.

Jeg anmeldte min far, da han voldtok meg i mange år, saken ble henlagt da det ikke fantes bevis, og saken var gammel, så det er vanskelig å finne bevis. Og det forstår jeg. 

Anonymkode: 10530...219

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er en litt kvalm holdning å ta og hun burde ha forståelse for at politiet ikke kan bruke ressursene sine på denne saken. Selvsagt kjipt når ens egen sak blir henlagt, sånn er det nok for alle og denne saken havner ganske langt nede på lista over ting politiet burde fokusere på. Uansett hvor mye mediaoppmerksomhet det har vært. Det er en intern sak og burde bli håndtert internt og egentlig ikke noe hele Norge trenger å stikke nesa i. Men nå er hun såpass heldig at hun allerede er i en stilling hvor hun kan jobbe for at den neste personen som opplever lignende kommer igjennom med saken sin, om det er det hun mener er riktig. 

Anonymkode: 00cd2...f1f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er en litt kvalm holdning å ta og hun burde ha forståelse for at politiet ikke kan bruke ressursene sine på denne saken. Selvsagt kjipt når ens egen sak blir henlagt, sånn er det nok for alle og denne saken havner ganske langt nede på lista over ting politiet burde fokusere på.

Anonymkode: 00cd2...f1f

Enig med du. I tillegg er det en voldsom provokasjon når man tenker på voldtekter som anmeldes og saker som henlegges.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hind

Hun får seg selv til å høres ut som en yrkeskriminell :fnise:

Det forunderer meg om hun virkelig trodde at saken skulle bli etterforsket. Jeg synes likevel det var riktig å anmelde den for å vise hvor grensen går. Ingen tvil om at det er mye grenseløs oppførsel blant politikerne våre, og jeg håper denne og andre saker kan føre til at de skjerper seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama er sykmeldt og de som er relativt oppegående og har en iq på mer enn 5 tenker kanskje sitt om hennes psykiske helse nå..., MEN vi er høflige og ordentlige mennesker som holder det for oss selv. La det ligge! Ikke bli en Listhaug! 

Anonymkode: d69b9...048

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var neppe det klokeste å si, for å unngå mer oppmerksomhet rundt egen person. Var det det ikke hun ikke ville?

Føler meg etter hvert ganske sikker på at hun selv var lekkasjen, og skapte denne mediestormen. Hun ønsker vel å tre inn i rampelyset igjen, og bruke #metoo på veien dit.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes mest synd på Trygve Vedum jeg. Snakker om storm i et vannglass.

Anonymkode: 78e60...098

Syns mest synd på Politiet som plages med denne type IKKEsaker når de er underbemannet, har viktigere ting å bruke de for små ressursene sine på.

Anonymkode: d1823...da5

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

"- Politiet etterforsker kun saker med meg når jeg er skurken, ikke offer"  https://www.dn.no/nyheter/2018/05/02/1319/-politiet-etterforsker-kun-saker-med-meg-nar-jeg-er-skurken-ikke-offer

Hva skal man si?

Anonymkode: 56330...142

Utrolig at hun ikke ser selv hvor barnslig og sutrete en sånn kommentar fremstår. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

"- Politiet etterforsker kun saker med meg når jeg er skurken, ikke offer"  https://www.dn.no/nyheter/2018/05/02/1319/-politiet-etterforsker-kun-saker-med-meg-nar-jeg-er-skurken-ikke-offer

Hva skal man si?

Anonymkode: 56330...142

At det er besynderlig at en sjel skal være innblandet i så mange saker?

Anonymkode: f8a97...cd7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, "offer" liksom :fnise:

Anonymkode: a85a7...f38

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...