Gå til innhold

Jeg vil ikke være som damene på KG.


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Madelein
Men kjære... det er da en selvfølge at ikke alle har like meninger. Hvor får du det fra at jeg mener målet er at vi alle skal være enige? :-?

Uffda. Ser at jeg er blitt misforstått. Jeg mente ikke å påstå at du mener at alle skal ha samme mening.

Det var bare en videre tanke utledet fra det som var blitt diskutert så langt. En form for ettertanke.

Du vil se at jeg ofte skriver slik.

Dumt at det skal bli oppfattet som et angrep. Ikke rart at mange av oss blir oppfattet som som bitchie hvis ting blir oppfattet slik. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madelein

Det var visst mange som ikke forsto deg akkurat i dag. :tunge1:

(Å nei og nei!! Nå er jeg vel en av de frekke og sære gamle damene som hun snakker om!!)

Men hun begynte å snakke om at alle må ha forskjellige meninger, skjønner? Og jeg har nevnt det 3 (?) ganger nå at det er en selvfølge.

Og hvorfor skulle du være en av de frekke og sære damene jeg snakker om? Diskuterer ikke vi bare da? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Å diskutere om det finnes bitchy damer her eller ikke blir teit. For det gjør det, absolutt. Men slik er det bare. Hvis det er et stort problem, kan en jo heller bruke andre forum hvor en kan ignorere brukere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Madeleine:

Det er ingen som tvinger deg til å være her.

Hvis du er så redd for å bli som oss, og synes det generelt sett er kjipt på Kvinneguiden, så synes jeg ikke du skal være her.

Det der kommer stadig som et vektig argument hver gang noen våger å kritisere noe som helst inne. Det er så svakt! Det betyr at man bare skal finne seg i alt mulig slags dritt! Og noen av de innleggene du kommer med i denne tråden er så fabelaktig barsnlige - føler du deg truffet?

Neida, nå skal ikke jeg ta igjen på samme måte. Men går det ikke an på noen som helst måte å se på trådstarters første innlegg og tenke at det kanskje er noe i det? Jeg synes det. Og jeg synes folk skal stige ned fra sin høye hest og tenke seg om litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kommer stadig som et vektig argument hver gang noen våger å kritisere noe som helst inne. Det er så svakt!

Nå er ikke KG mitt reir, og jeg føler ikke at jeg må forsvare KG, bare fordi noen kritiserer dette nettstedet. :roll:

Jeg bare sier det som det er, man må ikke være her, om man ikke liker seg her.

Jeg velger i hvert fall å bruke fritiden min på steder hvor jeg trives, og har det gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[Og noen av de innleggene du kommer med i denne tråden er så fabelaktig barsnlige - føler du deg truffet?

Nei, det gjør jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke KG mitt reir, og jeg føler ikke at jeg må forsvare KG, bare fordi noen kritiserer dette nettstedet. :roll:

Jeg bare sier det som det er, man må ikke være her, om man ikke liker seg her.

Jeg velger i hvert fall å bruke fritiden min på steder hvor jeg trives, og har det gøy.

Enig! Og hvis vi er uhøflige mot hverandre i en diskusjon får vi heller ta det opp DER og DA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig! Og hvis vi er uhøflige mot hverandre i en diskusjon får vi heller ta det opp DER og DA :)

Og da er generelle betraktninger ikke lov for deg? Kan du ikke heller ta ditt eget råd og holde deg ute av diskusjonen, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da er generelle betraktninger ikke lov for deg? Kan du ikke heller ta ditt eget råd og holde deg ute av diskusjonen, da?

Jo jeg er med i diskusjonen, og kom med et forslag at man kan ta opp ting der det skjer, når det skjer :wink:

Tror ikke det hjelper her, å sette grenser, for når man skriver i diskusjoner, kommer følelser frem, og tror ikke det har så mye å si om man prøver her å stoppe uhøflighet feks. Men Go Ahead, du kan jo prøve :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ganske håpløst å mene at vi må stoppe opp å tenke over hvordan folk oppfører seg på et forum som kvinneguiden. Det er nok ikke noe vi kan kontrollere slik forumet nå er utformet. Du kan ikke kontrollere hvordan folk velger å oppføre seg, verken her eller i det "virkelige" liv.

MEN Man kan jo gjøre forumet mer lukket og kontrolert, eksludere gjester og kaste ut folk som slenger med leppa. Men da vil vi få et helt annerledes type forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ro dere ned, dette er på internett og det er et diskusjonsforum, ikke en debatt på tv i beste sendetid hvor pr-kåte politikere skriker høyest og verst for å få oppmerksomheten sin. Vær greie folk heller enn hakke hakke hakke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå er ikke KG mitt reir, og jeg føler ikke at jeg må forsvare KG, bare fordi noen kritiserer dette nettstedet. :roll:

Jeg bare sier det som det er, man må ikke være her, om man ikke liker seg her.

Jeg velger i hvert fall å bruke fritiden min på steder hvor jeg trives, og har det gøy.

'

du er en av grunnen til at jeg sjeldent er her.

ofte kommer du med sure og spydige bemerkninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *Sexy*Cat*

Å jada, det er mange bitchete kvinner her, men jeg ser også mange hyggelige kvinner her.

Overse de med signaturer hvor det står "Queen Bitch" og lignende, og da vil det vel ikke være et stort problem.

selv liker jeg best å diskutere med de bitchete kvinnefolka her av en eller annen grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

Det der kommer stadig som et vektig argument hver gang noen våger å kritisere noe som helst inne. Det er så svakt! Det betyr at man bare skal finne seg i alt mulig slags dritt!

Utformingen av et forum er en dynamisk prosess, som blir til av brukerne. Du kan sutre, og faktisk tro at bitchy folk vil slutte å være det, eller du kan være flinkere til å la dine ubitchy meninger høres. Jo flere fornuftige, jo mindre vil man legge merke til bitchene. Selv legger jeg ikke merke til dem, men det har nok noe med at jeg er for opptatt til å lese mine egne innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dette forumet er det mest siviliserte diskusjonsforumet jeg har sett på nettet så langt.

Kansje er kvinnelig spydighet og drittslenging så subtil at jeg ikke legger merke til det o.o

Jeg bare koser meg jeg, også av denne tråden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous
Jeg syns det også er positive folk her, for all del.

Men jeg ser mye negativitet også.

Og jeg ser gjerne innlegg hvor folk rett og slett mobber når enkelte spør om noe...Det ser jeg ofte, ja.

Enig med deg, Madelein.

Tidligere hadde jeg et nick her men nå er jeg bare gjest og er her av og til.

Jeg er absolutt en positiv person som liker å utveksle tanker innen ulike tema - også på skrålikk. Jeg merker både mobbing, trakassering og uhøflighet fra enkelte andre brukere med nick. Jeg merker at terskelen er svært lav for hva de kan akseptere her. Det får også meg til å lure på hva slags mennesker som ferdes her jevnlig.

Jeg har tatt opp dette en gang tidligere også (dette med høflighet) men da forsvarte de fleste seg med at "vi vet aldri hvem gjest er og om den tuller".

Jeg synes ikke det er en god unnskyldning.

Jeg er selv 33 år. Jeg er helt enig med deg i at folk ikke bør svare hverandre slik de gjør her når de er voksne mennesker. Jeg synes ikke alder, erfaringer, livserfaringer, antall skilsmisser, osv. er noen god unnskyldning for å oppføre seg bøllete, lite reflektert og uhøflig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel heller enig med dem som sier at dersom man virkelig sliter med å være her pga at brukerne tilsynelatende er forferdelig bitchy hele tiden så kan man like gjerne holde seg unna. Det er helt frivillig å være her, både som gjest og bruker. Ingen tvang.

Det skal også sies at det er veldig mange gjester som er enda verre enn brukerne, men disse kan vel ikke lastes siden de bare er på besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så FARLIIIG om noen er bitchy og noen er snille og noen er rare osv???

Tar trådstarter seg så nær av det eller? Hva er problemet? Hvoror kan ikke folk være sånn de vil være & svare??? Vi er VOKSNE ja, og bør tåle litt. :ler:

Så får vi heller le eller grine over de som evt er bitchy.

GET OVER IT. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...