Gå til innhold

Hvorfor forlovelsesring skal jeg kjøpe?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke søkkrik så vi snakker budsjett her. Hvorfor ring er vanlig å kjøpe?

Anonymkode: 815a4...f36

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem poster du dobbelt?

Anonymkode: 94cc0...e2c

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken poster du dobbelt?

Anonymkode: 96c17...fd3

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVEM ring, heter det!!

Har for øvrig hørt rykte om at en tidligere kjendis skulle fri til kjæresten, sprang inn til en gullsmed og sa "gi meg den billigste diamantringen du har, kjapt!" :fnise:

Anonymkode: 305e0...d27

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

HVEM ring, heter det!!

Har for øvrig hørt rykte om at en tidligere kjendis skulle fri til kjæresten, sprang inn til en gullsmed og sa "gi meg den billigste diamantringen du har, kjapt!" :fnise:

Anonymkode: 305e0...d27

Hvilken heter det ... 

Anonymkode: 42b79...b1f

  • Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor du skal kjøpe forlovelsesring må du da vite selv.   Har du lyst til å fri til noen?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken! Hvilken! HVILKEN ring! Får hjerteproblemer her.

Anonymkode: 248ab...c4f

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

regel er minst tre månedslønner . (av den inntekten man har)

Anonymkode: 26c3c...58c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

regel er minst tre månedslønner . (av den inntekten man har)

Anonymkode: 26c3c...58c

Tullete regel. 

Anonymkode: 2032a...0b0

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

regel er minst tre månedslønner . (av den inntekten man har)

Anonymkode: 26c3c...58c

Hadde min kjære kjøpt en ring tilsvarende tre månedslønner, så hadde jeg aldri turt å bruke den. 
Idiotisk "regel".

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvilken heter det ... 

Anonymkode: 42b79...b1f

Evt hva slags

Anonymkode: f2fb5...cc7

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tullete regel. 

Anonymkode: 2032a...0b0


Kanskje for en gjerrig og lat mann.

Greia med forlovelsesring og pris er jo at det skal vise hvor dedikert han er til å ville gifte seg med deg. Innsats. Nedprioritere andre ting og prioritere forholdet. Hard arbeidsinnsats og pris på ringen beviser den innsatsen han har nedlagt.
Jeg ville aldri tatt i mot en ring som kosta 3999 , og ville seriøst begynt å lure på hvorfor han latterliggjorde forholdet på den måten og tenkt at han ikke var særlig dedikert eller målretta hvertfall.

Anonymkode: 26c3c...58c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

regel er minst tre månedslønner . (av den inntekten man har)

Anonymkode: 26c3c...58c

Nei, det er det ikke.  Man kan kjøpe den sølvring til 400 kr hvis man vil.  Jeg ville ikke hatt ring til 100 000 kroner!   

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:


Kanskje for en gjerrig og lat mann.

Greia med forlovelsesring og pris er jo at det skal vise hvor dedikert han er til å ville gifte seg med deg. Innsats. Nedprioritere andre ting og prioritere forholdet. Hard arbeidsinnsats og pris på ringen beviser den innsatsen han har nedlagt.
Jeg ville aldri tatt i mot en ring som kosta 3999 , og ville seriøst begynt å lure på hvorfor han latterliggjorde forholdet på den måten og tenkt at han ikke var særlig dedikert eller målretta hvertfall.

Anonymkode: 26c3c...58c

Kjøp deg en ring selv til 100 000 kroner da hvis det er så viktig for deg, kvinner kan ikke forvente at mannen skal gjøre det.  Kvinner tjener da penger selv.  Herregud. :rolleyes:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:


Kanskje for en gjerrig og lat mann.

Greia med forlovelsesring og pris er jo at det skal vise hvor dedikert han er til å ville gifte seg med deg. Innsats. Nedprioritere andre ting og prioritere forholdet. Hard arbeidsinnsats og pris på ringen beviser den innsatsen han har nedlagt.
Jeg ville aldri tatt i mot en ring som kosta 3999 , og ville seriøst begynt å lure på hvorfor han latterliggjorde forholdet på den måten og tenkt at han ikke var særlig dedikert eller målretta hvertfall.

Anonymkode: 26c3c...58c

Våre forlovelsesringer er i sølv og kosta 1300kr....for begge.... med gravering :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 minutter siden, jessicbj skrev:

Våre forlovelsesringer er i sølv og kosta 1300kr....for begge.... med gravering :P

Forholdet deres er herved latterliggjort og han er verken dedikert eller målrettet!:laugh:

Våre kosta 13 500 kr.  De er i hvitt gull med 5 diamanter på min.  Frierringen kosta 9000 kr.  Syns det var nok i massevis. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

HVEM ring, heter det!!

Har for øvrig hørt rykte om at en tidligere kjendis skulle fri til kjæresten, sprang inn til en gullsmed og sa "gi meg den billigste diamantringen du har, kjapt!" :fnise:

Anonymkode: 305e0...d27

Hva slags ring, tenker jeg vi sier...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Forholdet deres er herved latterliggjort og han er verken dedikert eller målrettet!:laugh:

Våre kosta 13 500 kr.  De er i hvitt gull med 5 diamanter på min.  Frierringen kosta 9000 kr.  Syns det var nok i massevis. 

Ja det er visst det :( (skal fortelle han det) men jeg er faktisk fornøyd med den sjøl om den ikke koster en formue :) vi har ikke så forbanna god råd uansett :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:


Kanskje for en gjerrig og lat mann.

Greia med forlovelsesring og pris er jo at det skal vise hvor dedikert han er til å ville gifte seg med deg. Innsats. Nedprioritere andre ting og prioritere forholdet. Hard arbeidsinnsats og pris på ringen beviser den innsatsen han har nedlagt.
Jeg ville aldri tatt i mot en ring som kosta 3999 , og ville seriøst begynt å lure på hvorfor han latterliggjorde forholdet på den måten og tenkt at han ikke var særlig dedikert eller målretta hvertfall.

Anonymkode: 26c3c...58c

Dedikert faktisk.. håper du mener dedisert, greit å vite forskjellen når du først skal gjøre deg så unødvendig kostbar. 

Anonymkode: 08128...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...