Gå til innhold

Rare fetisher?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tannbørstefetish?

Jeg vet forsåvidt ikke om dette er tilfelle men jeg har hatt besøk av en fremmed i dag, som skulle gjøre en tjeneste for meg, og vedkommende lånte mitt bad. Det er nå umulig for meg å finne tannbørsten min, den er søkk borte og den er alltid på samme sted. Kan han ha stjålet den?

Jeg bor alene så ingen andre kan ha tatt den. Har lett igjennom alle skuffer og skap på hele badet, søkk borte. Han var to ganger på badet. Googlet og fant ut at noen har tannbørstefetish. Grunnen til at tanken slo meg er at i tenårene hadde jeg en bestevenn (vi er venner fortsatt) som stjal sokkene mine.

Grunnet en fetish.

Han tente på å bruke mine (og andres) sokker og dro sine egne over så de "lånte" ikke skulle synes. Han stjal for det meste store championsokker med striper av meg og det var jo lett å se gjennom hans vanlige hvite tennissokker. Både logo, stripene og størrelsen gjorde dem godt synlige. Han inrømte det og fikk siden låne sokker av meg å bruke under sine bare han leverte de tilbake når han trengte nye par. Han låner fortsatt sokker av meg regelmessig.

Men nå er altså tannbørsten min søkk borte, helt uten spor og har kun hatt en person i huset. Mystisk. Hadde heldigvis en ny i reserve. 

(I motsetning til sokkene vil jeg ikke ha tannbørsten tilbake etter bruk...)

Anonymkode: c6707...b9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du anmeldt kidnappelsen av tannbørsten din?

Anonymkode: 1b12c...d5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo helt absurd ut. Aldri hørt om før. Tenker du har rotet den bort selv. Hvem var så den ukjente som kom på besøk? En helt tilfeldig som banket på liksom. Eller en som gjorde en jobb hos deg??

Hørt om tyver som har lagt igjen 'visittortet' sitt. Satt tannbørstene langt inn i rumpa og tatt bilde av det og lagt igjen litt sånn skjult. Ikke gøy å finne, etter å ha brukt tannbørsten noen ganger... Haha 

Anonymkode: 804bd...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Høres jo helt absurd ut. Aldri hørt om før. Tenker du har rotet den bort selv. Hvem var så den ukjente som kom på besøk? En helt tilfeldig som banket på liksom. Eller en som gjorde en jobb hos deg??

Hørt om tyver som har lagt igjen 'visittortet' sitt. Satt tannbørstene langt inn i rumpa og tatt bilde av det og lagt igjen litt sånn skjult. Ikke gøy å finne, etter å ha brukt tannbørsten noen ganger... Haha

Hva er forresten champion sokker? Aldri hørt om før og hvordan kunne du både se størrelse og type sokker og at det med sikkerhet var dine, gjennom hans sokker?? Vet at sokke fetish Finnes, men allikevel mye som lugger ved storryen din as🤣🤣

 

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 804bd...b67

 

Anonymkode: 804bd...b67

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min store drøm/fetish er å få tak i den nydelige silkeglatte brudekjolen min søster brukte i bryllupet.. Ikke fordi det er min søster's kjole, men fordi den er så utrolig silkemyk. Lyst til å bruke den som en runkefille!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tviler på at det finnes noen grense for hva folk kan ha fetish for. Når en person kan bli kåt av blomster og trær er alt mulig. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke no som heter "har man lyst, har man lov"? :-) Bilde er fra nettet, men samme kjole som min søster har.. Den perfekte runkefille?? :-D

20180501_113144.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, silje123 skrev:

Er det ikke no som heter "har man lyst, har man lov"? :-) Bilde er fra nettet, men samme kjole som min søster har.. Den perfekte runkefille?? :-D

20180501_113144.png

Så utrolig patetisk :( bare en mann kan komme med slike utsagn 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som mener det er innafor å la kuken skli over den silkeglatte brudekjolen da? :) Aller helst grise den skikkelig til også.. :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har menn mer dragning mot fetisher enn damer? Virker litt sånn på meg. Jeg er mann selv, men jeg har bestandig inntrykk av at uansett hva slags fetisj det er snakk om så er menn i overveldende flertall.

 

Anonymkode: 85a88...4ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har menn mer dragning mot fetisher enn damer? Virker litt sånn på meg. Jeg er mann selv, men jeg har bestandig inntrykk av at uansett hva slags fetisj det er snakk om så er menn i overveldende flertall.

 

Anonymkode: 85a88...4ca

Jeg vil ikke påstå at du tar feil, men her kan grad av åpenhet spille en stor rolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.5.2018 den 11.04, silje123 skrev:

Min store drøm/fetish er å få tak i den nydelige silkeglatte brudekjolen min søster brukte i bryllupet.. Ikke fordi det er min søster's kjole, men fordi den er så utrolig silkemyk. Lyst til å bruke den som en runkefille!

Høres litt incestuøst ut

Anonymkode: da34e...715

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres litt incestuøst ut

Anonymkode: da34e...715

Har ingenting med eieren av kjolen, bare det at kjolen er så utrolig silkemyk, og jeg har silkefetish.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, silje123 said:

Har ingenting med eieren av kjolen, bare det at kjolen er så utrolig silkemyk, og jeg har silkefetish.. :)

Det har jeg også(blant annet) men da skal det være mine egne klær.

Anonymkode: b3b3a...2d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg også(blant annet) men da skal det være mine egne klær.

Anonymkode: b3b3a...2d2

Hva er det med silke som du liker da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Paramount
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har menn mer dragning mot fetisher enn damer? Virker litt sånn på meg. Jeg er mann selv, men jeg har bestandig inntrykk av at uansett hva slags fetisj det er snakk om så er menn i overveldende flertall.

 

Anonymkode: 85a88...4ca

Tror du har helt rett, menn har en seksualdrift som fører dem på ville veier dersom den ikke holdes i sjakk, aller helst av en kvinne men også en dose selvinnsikt er nødvendig. 

Kvinner skjønner lite av menns fetisher og merkelige lyster, og ler aller helst av hvor lite smarte menn kan være. Tror mange menn gjør lurt i å holde noen hemmeligheter for seg selv. Noen kvinner er til og med så frekke at de ser et potensial i disse merkverdighetene, tenker da feks på salg av brukte truser.

Verden går sin skjeve gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 timer siden, Paramount skrev:

Tror du har helt rett, menn har en seksualdrift som fører dem på ville veier dersom den ikke holdes i sjakk, aller helst av en kvinne men også en dose selvinnsikt er nødvendig. 

Kvinner skjønner lite av menns fetisher og merkelige lyster, og ler aller helst av hvor lite smarte menn kan være. Tror mange menn gjør lurt i å holde noen hemmeligheter for seg selv. Noen kvinner er til og med så frekke at de ser et potensial i disse merkverdighetene, tenker da feks på salg av brukte truser.

Verden går sin skjeve gang.

Ganske bredt generaliserende påstander her....😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Paramount skrev:

Tror du har helt rett, menn har en seksualdrift som fører dem på ville veier dersom den ikke holdes i sjakk, aller helst av en kvinne men også en dose selvinnsikt er nødvendig. 

Kvinner skjønner lite av menns fetisher og merkelige lyster, og ler aller helst av hvor lite smarte menn kan være. Tror mange menn gjør lurt i å holde noen hemmeligheter for seg selv. Noen kvinner er til og med så frekke at de ser et potensial i disse merkverdighetene, tenker da feks på salg av brukte truser.

Verden går sin skjeve gang.

Dette var et rimelig tendesniøst og fordomsfullt innlegg. Ikke imponert!

 

Anonymkode: 85a88...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske glad i å vaske, og fikk faktisk spørsmål fra ei venninne her om dagen om jeg hadde en vaskefetisj. Det var, i følge henne, en sånn merkelig fetisj som det snakkes om her.

Så jeg har ikke undersøkt det så veldig mye, men jeg det er helt sikkert noe. Og bare for å unngå noen spørsmål: nei, jeg har ikke en vaskefetisj, og det tilfredsstiller meg ikke å vaske "på den måten". Jeg har derimot en mild form for støv på hjernen, noe som har intet med min seksualitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...