Gå til innhold

RuPaul's dragrace


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som ser på eller har sett på dette? 

Anonymkode: 71bc5...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken sesong likte dere best? Hvem var din favoritt vinner? :)

Anonymkode: 71bc5...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jinxx, Alaska, Bianca, Courtney og Sharon er mine favoritter. :)

Anonymkode: 278a7...043

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte best sesong 3 :) Jinkx og Bianca var mine favorittvinnere. 

Endret av Siv85
Stavefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har sett alt som ligger på Netflix.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når kommer sesong 10? 

Anonymkode: 71bc5...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett alt fra første sesong og utover, inkludert alle tre all stars-sesongene. Holder på med sesong ti nå. Tror episode sju kommer på fredag.

Anonymkode: 03cfc...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raiu

Vises torsdag kveld i USA så da er det gjerne tilgjengelig fredag morgen.

Sesong 6 var best for det var så mange gode deltagere.
Alt for mange favoritter men Alyssa og Bianca er vel de jeg er mest fan av.

Heier på Monique denne sesongen men tror ikke hun kommer til å vinne. Sikkert Eureka som jeg egentlig ikke har noe imot men som jeg bare ikke klarer å like

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raiu said:

Vises torsdag kveld i USA så da er det gjerne tilgjengelig fredag morgen.

Sesong 6 var best for det var så mange gode deltagere.
Alt for mange favoritter men Alyssa og Bianca er vel de jeg er mest fan av.

Heier på Monique denne sesongen men tror ikke hun kommer til å vinne. Sikkert Eureka som jeg egentlig ikke har noe imot men som jeg bare ikke klarer å like

Hvor ser du sesong 10? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min favorittdeltager noensinne er Latrice Royale, favorittvinner er Bianca og favoritten i denne sesongen er Miz Cracker. Jeg tror Aquaria eller Eureka vinner. Sannsynligvis Eureka siden det er på tide med en plus size vinner.

Anonymkode: 03cfc...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raiu
Just now, drikkerbrushverdag said:

Hvor ser du sesong 10? 

Netflix. Men bor I utlandet. Vet ikke om det er samme i Norge? Blir lagt ut så fort det er vist hver uke.

Når jeg fortsatt bodde i Norge var det tilgjengelig mens i USA har det aldri vært på netflix :fnise:
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser sesong ti på wowpresents.

Anonymkode: 03cfc...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Raiu said:

Netflix. Men bor I utlandet. Vet ikke om det er samme i Norge? Blir lagt ut så fort det er vist hver uke.

Når jeg fortsatt bodde i Norge var det tilgjengelig mens i USA har det aldri vært på netflix :fnise:
 

Ble du like knust som meg av forrige episode? :P

Spoiler

Var helt ødelagt etter det Blair fortalte og reaksjonene til de andre. Både på scenen og i Untucked.

 

Anonymkode: 03cfc...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, drikkerbrushverdag skrev:

Hvor ser du sesong 10? 

wow-presents.com! Streaming nettsiden til prouksjonsselskapet bak RPDR. Der ligger alle sesongene av RPDR, Untucked og All Stars i tillegg til mye annet. Første 30 dager gratis, deretter ca. 35 kr i måneden. Jeg kommer til å avslutte abonnementet mitt der så snart sesong 10 er ferdig, regner med at det ikke kommer flere sesonger før i 2019. 

 

Mine favorittdeltakere er BenDeLaCreme og Jinkx, og favorittsesongen er sesong 6 :)  Sesong 6 av RPDR hadde så mange bra personligheter :alice:!  Derfor fulgte jeg også med på Celebrity Big Brother UK nå i vinter, fordi Courtney Act var med :fnise:


Synes sesong 10 hittil har vært veldig bra. Heier litt ekstra på Kameron og kjenner meg veldig igjen i den litt stille personligheten hans. Tror Asia, Eureka eller Aquaria vinner sesongen, men det kommer veldig an på om de går for finaleformatet fra sesong 9 eller om de går tilbake til å utpeke vinneren uten en siste konkurranse i finalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Skriblerier said:

Mine favorittdeltakere er BenDeLaCreme og Jinkx, og favorittsesongen er sesong 6 :)  Sesong 6 av RPDR hadde så mange bra personligheter :alice:Derfor fulgte jeg også med på Celebrity Big Brother UK nå i vinter, fordi Courtney Act var med :fnise:

Det gjorde jeg og. Var så irritert på Ann Widdecombe og de som støttet henne at det nesten ødela hele CBB for meg :ler:

Anonymkode: 03cfc...572

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har vel også vært spørsmål om RuPaul noen gang kommer til å lage en tilsvarende konkurranse for dragkings. Jeg tror det kunne ha vært interessant :)

Men ikke sikker det kommer til å skje siden dragkings ikke er like utbredt. 

Anonymkode: 71bc5...042

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...