Gjest Bitteliten Skrevet 23. februar 2005 #1 Skrevet 23. februar 2005 Min kjære og jeg skal vies stille og rolig i en sjømannskirke, blir trolig bare oss to. Jeg har jo lyst til å være fin, men føler kanskje at det er litt voldsomt å stille i en brudekjole, særlig med tanke på hva en slik koster (både ved kjøp og leie). I tillegg skal vi reise litt rundt etterpå, og jeg er litt redd for at noe kan skje med kjolen på turen (i verste fall bli stjålet el.lign., kjipt hvis kjolen ikke er min...). Har tenkt på å se etter en fin, lys sommerkjole, siden det er varmt der vi skal vies. Men ser jo at dette kan bli vanskelig å finne... Hva synes dere?
Annie78 Skrevet 23. februar 2005 #3 Skrevet 23. februar 2005 Jeg synes en lys, fin festkjole høres bra ut, jeg! Tror du finner det i litt mer eksklusive damebutikker litt lenger utpå våren...tror de dreiver og får inn varer på denne tiden.
Gjest Bitteliten Skrevet 23. februar 2005 #4 Skrevet 23. februar 2005 Takk for god ide - får se om jeg ikke kan finne noe sånt ja.
Gjest MrsL Skrevet 23. februar 2005 #5 Skrevet 23. februar 2005 Linea rafaelli har mange kjempeflotte kjoler
TeddyToria Skrevet 23. februar 2005 #6 Skrevet 23. februar 2005 Eller hva med en av Maggie Sotteros nyeste kjoler, modeller som Connie: http://www1.bridesave.com/search/index.cfm...roduct_id=15130 (klikk for å forstørre bildet, så ser du også kjolen bak) Den er jo veldig enkel og elegant! Og ikke like dyr som mange andre kjoler... MS har fått flere litt enklere modeller nå, så du kan jo ta en titt. Ellers er desidert en helt enkel, lys selskapskjole et godt valg!
Gjest MrsL Skrevet 23. februar 2005 #7 Skrevet 23. februar 2005 Denne var jo også enkel og stilig Denne også Denne da?
Gjest Bitteliten Skrevet 26. februar 2005 #8 Skrevet 26. februar 2005 Tusen takk for gode tips - fant mange fine og enkle på Bridesave.com som jeg vurderer. Lykke til til alle dere andre som leter etter kjole, det er nok å velge i! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå