Gå til innhold

Champagne-glas til velkomstdrink og brudeskål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikkje Champagne-glas i festlokalet vi skal leige, bær vi kjøpe skikkelege glas, eller går det an å bruke plast-glas?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan jo kjøpe billige champagneglass på Ikea eller andre billige steder. jeg ville ikke brukt plastglass i bryllupet mitt, men det er meg :)

Gjest Betty Boop
Skrevet

Jeg ville nok også kjøpt fra IKEA - du kan jo kanskje selge de etter bryllupet til noen i nærmiljøet som skal gifte seg! Eller kan du leie de noe sted?

Skrevet

jeg hadde tenkt å bare bruke plastikk glass. Så kan gjestene bare kaste de rett etter velkomst drinken, men det går kanskje ikke med plastikk???

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Tanken om å kjøpe billige glass har ikke streifet meg... Har kjøpt plastikk glass slik at gjestene bare kaster glassene etter bruk. Ork ikke å sett etter bryllupet med 100 billig glass for så å prøve å bli kvitt det. Men det er bare meg :-)

Skrevet

Vi kjøpte billige champagne glass på IKEA til forlovelsesfesten. Tok vare på eskene og har pakket de vekk, de tar ikke stor plass og vil bli brukt igjen ganske så snart på en annen fest og så gir vi de videre til søstern til min kjære så de kan bruke de i sitt bryllup.

Jeg personlig er ikke særlig glad i plastglass og særlig ikke til fine anledninger som bryllup.

Skrevet

Vi var og tittet på plastglass før vårt bryllup, fordi jeg ville ha egne glass som jeg kunne dekorere først. Men de billige plastglassene er så dårlige, du må ut med ti til femten kroner før du får noe som har grei kvalitet.

Vi endte opp med å kjøpe glass-glass på Ikea, betalte fire kroner pr glass tror jeg, og de fungerte kjempeflott. Så pyntet jeg dem med gullring-klistremerker, og sløyfebånd med våre navn og bryllupsdato.

Dritlekkert!!

Men jævlig jobb på forhånd... som jeg satt med to tre uker før bryllupet - mens jeg gledet meg :wink:

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
hvor kjøpte du plastikk glassene da?

Kjøpte plastikkglass på bindersen... kjempe greit syntes jeg.

Skrevet

Kor billig går det an å få tak i glass-glass då? Eg har ikkje særleg lyst til å bruke plastikk eigentleg, men akk så dyrt dette blir... Hehe..

Skrevet

Hva med å låne av venner og naboer da? Gjør ingenting om de ikke er like.

Ellers kan det hende du finner noen greie på Nille, eller sikkert på IKEA. :)

Skrevet
400 kr for 60 glass på IKEA!

:P

Vi endar nok opp med dei, ja! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er ett og et halvt år til du skal gifte deg veslo, og du er allerede super opptatt av all verdens detaljer. Må si jeg blir bekymret på dine vegne. Har ei venninne som var sånn, hun planla bryllupet sitt ned til minste detalj i to år, dagen kom og alle var lykkelig. Men så gikk hun inn i et vakuum, fordi hun ikke lenger hadde denne "hobbyen" sin. Endte med skilsmisse der i gården

Gjest Soon Mrs S
Skrevet
Det er ett og et halvt år til du skal gifte deg veslo, og du er allerede super opptatt av all verdens detaljer. Må si jeg blir bekymret på dine vegne. Har ei venninne som var sånn, hun planla bryllupet sitt ned til minste detalj i to år, dagen kom og alle var lykkelig. Men så gikk hun inn i et vakuum, fordi hun ikke lenger hadde denne "hobbyen" sin. Endte med skilsmisse der i gården

Heldigvis er alle forskjellige :tunge1:

Skrevet
Det er ett og et halvt år til du skal gifte deg veslo' date=' og du er allerede super opptatt av all verdens detaljer. Må si jeg blir bekymret på dine vegne. Har ei venninne som var sånn, hun planla bryllupet sitt ned til minste detalj i to år, dagen kom og alle var lykkelig. Men så gikk hun inn i et vakuum, fordi hun ikke lenger hadde denne "hobbyen" sin. Endte med skilsmisse der i gården[/quote']

Heldigvis har eg nok av hobbyar! :tunge1:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...