Gå til innhold

Here comes Honey boo boo


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, Leonetta skrev:

Og roadkill på grillen 😆

Ja villsvinet Logan :laugh:

Anonymkode: 884c2...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så et par episoder da jeg var sykmeldt nylig, og reagerte på følgende: 

-Det kravlet INSEKTER på tåa til moren !

-De har jernbanelinje som går gjennom hagen sin! Uten gjerder eller noe! Og der lar de barna og hundene sine løpe rundt. Og en av de eldre barna var «sååå irritert på det jævla toget!», men hva forventer man liksom når man bosetter seg med jernbanelinja to meter (?) fra husveggen :ler: 

-Moren (og noen av de andre familiemedlemmene) var ekstremt overvektige. Likevel dro de på auksjon (?!) og kjøpte kassevis (!) med potetgull og pop tarts. 

-Moren spilte bingo når de trengte penger. For det er jo sure thing, liksom :ler: 

-Sugar Bear tok med seg en elektrisk dingseboms til pantelåneren i innbytte da han skulle kjøpe forlovelsesring til Mama June. 

 

Anonymkode: bfc16...819

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne familien er så harry og tacky at jeg virkelig ikke har ord 🤣

Noen plasser på nettet man kan få se episoder? Fikk lyst til å se i gjen ☺

Anonymkode: 1b704...50e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så et par episoder da jeg var sykmeldt nylig, og reagerte på følgende: 

-Det kravlet INSEKTER på tåa til moren !

-De har jernbanelinje som går gjennom hagen sin! Uten gjerder eller noe! Og der lar de barna og hundene sine løpe rundt. Og en av de eldre barna var «sååå irritert på det jævla toget!», men hva forventer man liksom når man bosetter seg med jernbanelinja to meter (?) fra husveggen :ler: 

-Moren (og noen av de andre familiemedlemmene) var ekstremt overvektige. Likevel dro de på auksjon (?!) og kjøpte kassevis (!) med potetgull og pop tarts. 

-Moren spilte bingo når de trengte penger. For det er jo sure thing, liksom :ler: 

-Sugar Bear tok med seg en elektrisk dingseboms til pantelåneren i innbytte da han skulle kjøpe forlovelsesring til Mama June. 

 

Anonymkode: bfc16...819

Mens serien pågikk så var det vel bare Anna som ikke var overvektig. I første sesong skulle de samarbeide om å slanke seg, men det gikk visst ikke så bra :P De spiste jo sånne ostepop kuler hele tiden.

Husker episoden da han skulle kjøpe ring, tror det var en frityrkoker han hadde med seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne familien er så harry og tacky at jeg virkelig ikke har ord 🤣

Noen plasser på nettet man kan få se episoder? Fikk lyst til å se i gjen ☺

Anonymkode: 1b704...50e

Ligger noen episoder på Dplay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bare Jessica som faktisk har prøvd å gjøre noe fornuftig i livet i den familien der

Anonymkode: 884c2...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den familien minner meg faktisk på en familie jeg kjenner. De er alle overvektige, støyende, og de spiser av skjeer/ øser som de fortsetter å røre i kjelen med. Pappan i familien går rundt og raper. 

Anonymkode: a7ee1...fd5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det ekleste etter min mening var da Mama June puttet larver oppi maisen som Pumpkin spiste :kvalm: Det skulle være en Halloweenspøk, men synes hun dro den litt vel langt.. 

Endret av Siv85
Bytte ut et ord
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrist

Den rapeleken er noe av det mest motbydelige jeg har sett på daytime-tv. Der er noe fryktelig trist over hele greia, likevel har jeg latt meg underholde mye av det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2018 den 23.55, AnonymBruker skrev:

Råtnet har den vel ikke gjort, men den hadde visst blitt ganske deformert. Hvorfor den tiltrakk seg insekter er uvisst, men det skjedde da hun tok av seg sokken i badeland. 

Anonymkode: 884c2...309

Ikke så rart.  De drev og vasket håret i kjøkkenvasken konstant, hvorfor ikke bare gjøre det i dusjen?   Konklusjon;  De dusjer ikke.  Ungene hadde også smørkrig på kjøkkengulvet, de klinte smør over absolutt hele kjøkkenet.  Sånt tiltrekker som kjent insekter i ørkenen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Siv85 skrev:

Noe av det ekleste etter min mening var da Mama June puttet larver oppi maisen som Pumpkin spiste :kvalm: Det skulle være en Halloweenspøk, men synes hun dro den litt vel langt.. 

Heter ungen gresskar??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Peonjenta skrev:

Heter ungen gresskar??

Hun heter egentlig Lauryn, men blir alltid kalt Pumpkin. Alle jentene i familien har kallenavn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, boblebrist skrev:

Den rapeleken er noe av det mest motbydelige jeg har sett på daytime-tv. Der er noe fryktelig trist over hele greia, likevel har jeg latt meg underholde mye av det. 

Var det ikke prompeleken? Da de måtte ta på et dørhåndtak? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, Peonjenta skrev:

Ikke så rart.  De drev og vasket håret i kjøkkenvasken konstant, hvorfor ikke bare gjøre det i dusjen?   Konklusjon;  De dusjer ikke.  Ungene hadde også smørkrig på kjøkkengulvet, de klinte smør over absolutt hele kjøkkenet.  Sånt tiltrekker som kjent insekter i ørkenen. 

Det husker jeg :laugh: Pluss da de skulle lage hårkur av ting de fant i kjøleskapet 

Anonymkode: 884c2...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det jeg som mor selv reagerte mest på var maten hun foret ungene med.  Bare drit!   Faen ikke rart alle var kraftig overvektige. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Siv85 skrev:

Noe av det ekleste etter min mening var da Mama June puttet larver oppi maisen som Pumpkin spiste :kvalm: Det skulle være en Halloweenspøk, men synes hun dro den litt vel langt.. 

Og da de skulle tungekysse giraffen :overrasket:

Anonymkode: 884c2...309

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Peonjenta said:

Det jeg som mor selv reagerte mest på var maten hun foret ungene med.  Bare drit!   Faen ikke rart alle var kraftig overvektige. 

Man ser godt hva manglende utdanning og praktisk lære gjør.

Og det mener jeg ikke slemt en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peonjenta skrev:

Det jeg som mor selv reagerte mest på var maten hun foret ungene med.  Bare drit!   Faen ikke rart alle var kraftig overvektige. 

Den tunfiskgryta hun lagde en gang så ut som oppkast.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...