Gå til innhold

Hun hjalp ikke til med oppvasken


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Også må du påpeke skrivefeil.. da er du smålig.

Du får tro hva du vil. Men jeg vet i alle fall at det som skjedde på den daten (hun hjalp ikke til med å rydde) og det er det jeg synes er helt bak mål. Jeg liker ikke late folk!

Anonymkode: 52cfc...ddf


Det er også typisk for troll at de ikke svarer ordentlig på innleggene de får, spesielt ikke de som inneholder gode argumenter. De bare kverner på sitt igjen og igjen, fordi det provoserer enda mer når de ikke svarer ordentlig. Og når tråden holder på å dø ut, så poster de en "oppdatering" som skal provosere enda mer.

Du forsøker også å gjøre det i svaret ditt til meg. Sier at du nå kaller henne lat, noe som er ekstremt latterlig og bare for å provosere - igjen.

Tro meg, etter mange år her på KG, så begynner man å kjenne lusa på gangen. 

Anonymkode: 85680...e46

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Også må du påpeke skrivefeil.. da er du smålig.

Du får tro hva du vil. Men jeg vet i alle fall at det som skjedde på den daten (hun hjalp ikke til med å rydde) og det er det jeg synes er helt bak mål. Jeg liker ikke late folk!

Anonymkode: 52cfc...ddf

Det er ikke latskap å ikke hjelpe til med oppvasken på 1.date. 

Anonymkode: 1e1df...2d1

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her! 

Ønsker dere at jeg skal slutte å oppdatere her siden dere påstår at dette er trolling?

Anonymkode: 52cfc...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her! 

Ønsker dere at jeg skal slutte å oppdatere her siden dere påstår at dette er trolling?

Anonymkode: 52cfc...ddf

Stemmer for det. Og om du ikke troller så ser jeg ikke helt hva du får ut av denne tråden selv

Anonymkode: 72e30...731

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ts her! 

Ønsker dere at jeg skal slutte å oppdatere her siden dere påstår at dette er trolling?

Anonymkode: 52cfc...ddf

Hva tenker du selv? Hva er ønsket resultat av denne tråden? 

Jeg har lest innleggene dine og de tilbakemeldingene som du har fått og har registrert at du ikke er mottakelig for kritikk. Inntrykket mitt er at du ikke er interessert i å finne en løsning på hvordan du opptrer i sosiale situasjoner med kvinner.

Andres oppfattelse av deg krasjer med hvordan du oppfatter deg selv. Du responderer med umodne tilbakemeldinger da du innbiller deg at du ifølge deg selv er en god catch. Dersom du ikke troller bør du oppsøke hjelp. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Ts her! 

Ønsker dere at jeg skal slutte å oppdatere her siden dere påstår at dette er trolling?

Anonymkode: 52cfc...ddf

Ja!

Og skulle det ikke være trolling, så vil det fortsatt være bortkastet tid for både deg og de som leser/svarer at du oppdaterer. For du tar ikke til deg noe av det som blir skrevet uansett. Du har jo rett og alle andre har feil. Dama var lat, egoistisk, lite hjelpsom og forferdelig, og innspill som sier noe annet er du ikke interessert i. Så hva er hensikten med å oppdatere uansett?

Anonymkode: 85680...e46

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 5/22/2018 at 10:03 PM, AnonymBruker said:

Ts her! 

Ønsker dere at jeg skal slutte å oppdatere her siden dere påstår at dette er trolling?

Anonymkode: 52cfc...ddf

Ja. Hva er poenget liksom?

Anonymkode: b62a2...04a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Hva tenkte du da du opprettet tråden? Hva var du ute etter? 

Anonymkode: 1e1df...2d1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2018 den 15.18, AnonymBruker skrev:

Må legge til at jeg også hadde brukt en form til å lage maten i ovnen med. Slik at det ble mer enn stekepanna. I tillegg måtte jeg tømme oppvaskmaskinen.

Når jeg har hatt gjester tidligere har dem alltid hjulpet til med å vaske opp. 

Ts 

Anonymkode: 52cfc...ddf

Uff... La Hanne gli avgårde. Du vil få store utfordringer med å ha kvinner i hus. 

Anonymkode: a5e18...de0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 sider om ei som ikke hjalp til med oppvasken (enda hun faktisk gjorde det). Bare på kg. 😀

Anonymkode: b0d59...d54

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
På 29.4.2018 den 20.55, AnonymBruker skrev:

Det er siste gangen hun er hos meg ja. Stemmer det. Synd, hun virket hyggelig og tok initiativ til å møtes. 

Grunnen til at maskinen ikke var tømt var fordi jeg ikke rakk det før hun kom.

Anonymkode: 52cfc...ddf

Hvordan ble det hennes (daten din) sin jobb å tømme oppvaskmaskina, når du ikke rakk det selv?  :riste:

Anonymkode: e88f1...11f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2018 den 23.49, AnonymBruker skrev:

Hvordan ble det hennes (daten din) sin jobb å tømme oppvaskmaskina, når du ikke rakk det selv?  :riste:

Anonymkode: e88f1...11f

Hun kom før jeg var klar. Derfor må hun hjelpe meg for at det skulle bli en hyggelig date.

På 25.5.2018 den 21.14, AnonymBruker skrev:

15 sider om ei som ikke hjalp til med oppvasken (enda hun faktisk gjorde det). Bare på kg. 😀

Anonymkode: b0d59...d54

Hun hjalp ikke til med å tømme oppvaskmaskinen. Les hele tråden før du kommenterer. 

Anonymkode: 52cfc...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Har du fått skaffet deg hushjelp ennå ts?

Anonymkode: e88f1...11f

Hva var poenget med å dra opp en trolletråd? La den ligge 

Anonymkode: 6648d...624

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2018 den 15.59, AnonymBruker skrev:
 

Dette er ikke er trolletråd for de som tror det.

Saken er at jeg har ofte venner på besøk (og er ofte hos dem også) og vi hjelper alltid hverandre med å lage mat og vaske opp. Hun er den første som går før alt er ferdig vasket. 

Men som jeg skrev i første innlegg så vasket hun det som hun selv hadde brukt (hun hadde ingen andre ting og gjøre, og gjorde det uten at jeg spurte.) Det som var igjen var tallerken, bestikk, glass, stekepanne og form. I tillegg til oppvaskmaskinen som var full.

Ts

Anonymkode: 52cfc...ddf

Men oppvaskmaskin hadde jo ingenting med henne å gjøre, hun bor jo ikke hos deg! Skulle hun ha vasket klærne dine også? Her har vi eksempel på en mann som mener at husarbeid er kjerringoppgave. Hun bør være glad for at hun er kvitt deg.

Anonymkode: 44e74...ee7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 29.4.2018 den 19.07, AnonymBruker skrev:
 

Det var frekt mot 14 åringer:bond:

Anonymkode: 6d46c...06f

Jepp, min fjortenåring rydder sitt eget skitt. 

Anonymkode: 44e74...ee7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:
 

Men oppvaskmaskin hadde jo ingenting med henne å gjøre, hun bor jo ikke hos deg! Skulle hun ha vasket klærne dine også? Her har vi eksempel på en mann som mener at husarbeid er kjerringoppgave. Hun bør være glad for at hun er kvitt deg.

Anonymkode: 44e74...ee7

Selvfølgelig skulle hun ikke vasket klærne mine. Det er dessuten helt irrelevant i denne sammenhengen. 

Greia var at hun kom før jeg var klar og oppvaskmaskinen var ikke tømt. Derfor er det ikke unaturlig å hjelpe til for at det skal bli hyggelig for begge (og vi trenger plassen på kjøkkenet). Men det gjorde hun ikke..

Anonymkode: 52cfc...ddf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:
 

Selvfølgelig skulle hun ikke vasket klærne mine. Det er dessuten helt irrelevant i denne sammenhengen. 

Greia var at hun kom før jeg var klar og oppvaskmaskinen var ikke tømt. Derfor er det ikke unaturlig å hjelpe til for at det skal bli hyggelig for begge (og vi trenger plassen på kjøkkenet). Men det gjorde hun ikke..

Anonymkode: 52cfc...ddf

Enn hvis gulvene ikke hadde vært vasket, ville du ha forventet at hun vasket gulvene dine også? Sånn at det ble hyggelig for begge?

Anonymkode: 44e74...ee7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.4.2018 den 15.59, AnonymBruker skrev:
 

Dette er ikke er trolletråd for de som tror det.

Saken er at jeg har ofte venner på besøk (og er ofte hos dem også) og vi hjelper alltid hverandre med å lage mat og vaske opp. Hun er den første som går før alt er ferdig vasket. 

Men som jeg skrev i første innlegg så vasket hun det som hun selv hadde brukt (hun hadde ingen andre ting og gjøre, og gjorde det uten at jeg spurte.) Det som var igjen var tallerken, bestikk, glass, stekepanne og form. I tillegg til oppvaskmaskinen som var full.

Ts

Anonymkode: 52cfc...ddf

Høres jo mer ut som du er på jakt etter en som skal rydde for deg. Er da virkelig ikke vanlig å vaske opp når en er på date, det kan du fint ta når hun har gått. Tilbyr hun seg å hjelpe så er det en annen sak. Men det er meget spesielt å spørre om hun ikke skal hjelpe deg når hun er på vei til å gå

Hadde det vært meg hadde det vært det siste du hadde sett av meg. Og du kan da ikke si hun er lat basert bare på dette, den blir for tynn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...