Hoppetaujenta Skrevet 25. november #51582 Skrevet 25. november Blir nok noe litt snart. Sitter dere foran ei bordvifte nå, slik som jeg? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 25. november #51583 Skrevet 25. november Vi sitter ikke foran noen bordvifte nå Spiser du kveldsmat nå??
Stacy__ Skrevet 26. november #51584 Skrevet 26. november Ciaran og Ciara skrev (6 timer siden): Vi sitter ikke foran noen bordvifte nå Spiser du kveldsmat nå?? Jeg spiser sjeldent kveldsmat, spiser som regel en stor middag i 17-tiden, som holder meg mett til frokost neste dag.
Stacy__ Skrevet 26. november #51587 Skrevet 26. november Ciaran og Ciara skrev (45 minutter siden): Det har vi Skal du på jobb i dag?? Det skal jeg ikke 🤧
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november #51589 Skrevet 26. november Vi gleder oss sånn passe til jul Synes du at det er godt når julen er over og hverdagen begynner igjen??
Stacy__ Skrevet 26. november #51590 Skrevet 26. november Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gleder oss sånn passe til jul Synes du at det er godt når julen er over og hverdagen begynner igjen?? Det gjør jeg! Jeg er en av de som liker å pakke vekk jula og ta ned all julepynten før nyttår 😅 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november #51591 Skrevet 26. november Vi også, vi pakker vekk julepynten og juletreet på nyttårsaften. Har du vert på jobb i dag??
Hoppetaujenta Skrevet 26. november #51592 Skrevet 26. november Sånn ca 55% og jeg er trøtt og vil ha fredagsettermiddag FORT! Høres det greit ut for deg?
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november #51593 Skrevet 26. november Det høres helt greit ut for oss Drikker du te nå??
Kryneren Skrevet 26. november #51594 Skrevet 26. november Ciaran og Ciara skrev (21 minutter siden): Det høres helt greit ut for oss Drikker du te nå?? Jeg drikker kaffe. Liker du julekake?
Ciaran og Ciara Skrevet 26. november #51595 Skrevet 26. november Vi liker godt julekake Liker du julebrød??
Hoppetaujenta Skrevet 27. november #51596 Skrevet 27. november Hvis det er som julekake, bare formet som et brød...så liker jeg det. Har du noe forhold til andre lands julekaketradisjoner? F.eks. "Engelsk julekake med tørket frukt og Royal Icing - elizabethan richcake" 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november #51597 Skrevet 27. november Vi har ikke tradisjoner for det, men det ser ut som en god kake dette. Har du noen faste juletradisjoner??
Ciaran og Ciara Skrevet 27. november #51599 Skrevet 27. november Det er skikkelig vått og regnvær her i Bergen nå, hvor vi bor Regner det kraftig der du bor nå??
Hakkespett1 Skrevet 28. november #51600 Skrevet 28. november ikke akkurat nå. Har du noen gang opprettet en trolle-tråd på Internett?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå