Hoppetaujenta Skrevet 9. november #51463 Skrevet 9. november Ikke akkurat nå, men det kommer. Har du handlet inn et lite lager av brus og har i hus nå?
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #51464 Skrevet 9. november Det har vi Har du spist speilegg i dag??
Hoppetaujenta Skrevet 9. november #51466 Skrevet 9. november En hel, stor tomat er spist! Har du akkurat bestilt noe på nett i dag? 1
Ciaran og Ciara Skrevet 9. november #51467 Skrevet 9. november Vi bestiller aldri på nettet Har du spist middag nå??
Stacy__ Skrevet 12. november #51468 Skrevet 12. november Ciaran og Ciara skrev (På 9.11.2025 den 18.47): Vi bestiller aldri på nettet Har du spist middag nå?? Jeg spiste middag for lenge siden, det ble faktisk burger 🍔 i dag
Hoppetaujenta Skrevet 13. november #51470 Skrevet 13. november Jeg er klar for kvelden og for natten. Har du trøbbel med å få sove i natt?
Ciaran og Ciara Skrevet 13. november #51471 Skrevet 13. november Det har vi ikke, for vi er våkne om natten uansett Skal du drikke vann nå?? 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. november #51472 Skrevet 13. november Jeg drikker vann akkurat nå. Hender det at du/dere er litt synske?
Ciaran og Ciara Skrevet 13. november #51473 Skrevet 13. november Det hender en sjelden gang at vi kan være litt synske. Liker du å løse kryssord??
Stacy__ Skrevet 13. november #51474 Skrevet 13. november Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Det hender en sjelden gang at vi kan være litt synske. Liker du å løse kryssord?? Jeg liker å løse kryssord, men kun de enkle som er beregnet på barn 😬😅
Ciaran og Ciara Skrevet 13. november #51476 Skrevet 13. november Vi liker godt duftlys Kjøper du ofte telys??
Stacy__ Skrevet 13. november #51477 Skrevet 13. november Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Vi liker godt duftlys Kjøper du ofte telys?? Det gjør jeg ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå