Gå til innhold

Trenger tips til spennende og nervepirrende krimbøker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ute etter en krimbok som er altoppslukende. Jo mer skummel og grotesk jo bedre 🙈

Hva er ditt beste krimtips?

Anonymkode: 292c9...46d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg likte veldig godt serien av Chris Tvedt om Mikael Brenne som er advokat. Han havner borti alt mulig forskjellig som strafferettsadvokat, og jeg sitter alltid gjemt under et pledd på slutten fordi det er alltid like spennende :laugh:. Fare for gjentagelse er bok nr 1 i serien. 

Jeg likte også godt serien fra Sandhamn av Viveca Sten. Den er ikke så grotesk, men veldig spennende.

Akkurat nå holder jeg på med Glemt av Alnardur Indridason og så langt liker jeg den godt. 

Anonymkode: e94f5...9cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stalker av Kepler

Anonymkode: 10569...72a

Ja, jeg likte Stalker veldig godt. Klarte ikke legge den fra meg!

Anonymkode: 292c9...46d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stalker av Kepler

Anonymkode: 10569...72a

 

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg likte Stalker veldig godt. Klarte ikke legge den fra meg!

Anonymkode: 292c9...46d

Leste Hypnotisøren, dårligste bok jeg har lest. Er Stalker bedre?

Anonymkode: 28f28...77c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer i for Yrsa Sigurdardottir. Likte også "Lukk Øynene" av Josh Malerman, leste den ut på en kveld. Kan vel ikke kalles krim kanskje, er mer i Stephen King - territorium. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har lest «Det som aldri skjer» av Anne Holdt? Vurderte å kjøpe den i pocket tidligere i dag 😊

Anonymkode: 292c9...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nylig lest en triologi som het "Victoria Bergmans svakhet", som er skrevet av jerker Ericsson og Håkan sundquist. 

Den er både grotesk og skummel. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Peter James sine bøker om politimannen Roy Grace, anthem sine bøker, Liza Marklund om Annika Bengtzon, Camilla Lackberg om Erica Falck, Alle Kepler-bøkene, 2 små jenter i blått av Mary Higgins Clark er også ulikelig spennende. Klarte ikke å sitte i ro de siste sidene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler veldig bøkene til John Hart, Yrsa Sigurdardottir og Tana French. De er alle veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.4.2018 den 22.52, Thildamor skrev:

Jeg liker godt bøkene til Jussi Adler-Olsen......og de som er nevnt over her!

Sykt skuffet over Adler-Olsen sine Avdeling Q-bøker. Ingen spenning, ingen vendinger, alt er så latterlig forutsigbart. Hvorfor i alle dager har de bøkene blitt populære. Leste de tre første, hvordan flaskepost-boken kunne få terningkast 6 her og der er mer enn jeg kan begripe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Leifern skrev:

Sykt skuffet over Adler-Olsen sine Avdeling Q-bøker. Ingen spenning, ingen vendinger, alt er så latterlig forutsigbart. Hvorfor i alle dager har de bøkene blitt populære. Leste de tre første, hvordan flaskepost-boken kunne få terningkast 6 her og der er mer enn jeg kan begripe.

Vi er alle ulike.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...