Gå til innhold

Ny blogger på vei opp


Gjest Ukjenten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Loffeliten
1 time siden, Ukjenten skrev:

Ser hun er på plass 29 på topplista idag, så noe gjør hun jo riktig.

Hun er på 68. plass, ser jeg (på blogglisten.no) - de siste dagene har hun hatt langt flere lesere enn de 11 og 19 unike leserne hun hadde dagene før. Det hjelper å lage en tråd på Rampelys, vil jeg tro :dry: - men hun raser nok kjapt nedover listene igjen . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjenten
6 minutter siden, Loffeliten skrev:

Hun er på 68. plass, ser jeg (på blogglisten.no) - de siste dagene har hun hatt langt flere lesere enn de 11 og 19 unike leserne hun hadde dagene før. Det hjelper å lage en tråd på Rampelys, vil jeg tro :dry: - men hun raser nok kjapt nedover listene igjen . 

Tror heller det har med å gjøre at hun ble kontaktet av VG, skal snappe for VG i morgen og får en sak ila neste uke. (Så det på snappen hennes i går.). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært inne på bloggen et par ganger, men den fenger ikke meg personlig. Det er vanskelig å være uenig i meningsinnleggene, noe som gjør dem lite engasjerende, og i lengden skaper det lite debatt. Trenger jeg lett underholdning, velger jeg en av veteranrosabloggerne i stedet. 

Hun har fine bilder og et ok språk, men hun skiller seg ikke nok ut fra mengden til å gjøre meg interessert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjenten

Hun har blitt invitert til God Morgen Norge også, så hun la det ut på bloggen for ikke så lenge siden. Synes det er bein i nesa på jenta, samtidig som jeg ikke vet om hun vil klare å holde seg på topp over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra
På 23.4.2018 den 19.40, Ukjenten skrev:

Jeg bladde litt nedover topplista på blogg.no, og kom plutselig over "emiliealexandras". Virker faktisk som ei skikkelig oppegående, smart jente utifra de få innleggene jeg leste. Hva tenker vi? Er hun en potensiell, ny toppblogger vi faktisk kan lære litt av? 

Du har jo nevnt bloggen tidligere, da 😏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.4.2018 den 19.40, Ukjenten skrev:

Jeg bladde litt nedover topplista på blogg.no, og kom plutselig over "emiliealexandras". Virker faktisk som ei skikkelig oppegående, smart jente utifra de få innleggene jeg leste. Hva tenker vi? Er hun en potensiell, ny toppblogger vi faktisk kan lære litt av? 

Tja plutselig.... Du reklamerte jo for denne bloggeren allerede 7. april. Så, så veldig plutselig kan vi vel ikke kalle det. :fnise:

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.4.2018 den 19.40, Ukjenten skrev:

Jeg bladde litt nedover topplista på blogg.no, og kom plutselig over "emiliealexandras". Virker faktisk som ei skikkelig oppegående, smart jente utifra de få innleggene jeg leste. Hva tenker vi? Er hun en potensiell, ny toppblogger vi faktisk kan lære litt av? 

Hva 'vi' tenker? Jeg vet ikke hva du tenker, men jeg tenker at jeg ikke gidder å sjekke en blogg som helt vilkårlig blir reklamert for på et av Norges største nettforum...

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/28/2018 at 8:57 PM, Veslefrikk said:

Tja plutselig.... Du reklamerte jo for denne bloggeren allerede 7. april. Så, så veldig plutselig kan vi vel ikke kalle det. :fnise:

Eid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir så gjennomskuelig. Veldig engasjement og «vennligst begrunn svaret ditt» (=bittelitenmarkedsundersøkelse).

Men jeg skjønner jo godt man ønsker å bli sett, blir bare litt kleint. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...