Gå til innhold

Meghan Markle's bitre familiemedlemmer


SøtMelon

Anbefalte innlegg

19 hours ago, Rosalie said:

Ja. Nettopp fordi dronningens tilstedeværelse gjør de fleste spake. Og det hadde garabtert blitt stilt krav om at familiemedlemmene måtte gjennom «Royal etikette 101» med hoffansatte før bryllupet. De hadde heller ikke fått sitte som en gruppe overlatt til seg selv i kirken, men hatt utplassert «barnevakter» ved seg. Og hadde de mot all formodning ikke oppført seg under lunsjen eller festen, hadde de raskt blitt geleidet diskret ut. Vanskelige gjester er nok ikke et ukjent fenomen ved større royale tilstelninger. 

Jeg har full forståelse for at M.M. ikke ønsket å invitere dem, men hadde hun valgt å gjøre det, hadde hun spart seg for mye mediestøy.

Vi snakker om m.a ei dame som har omtalt kongefamilien som the Addams Family, dei slår meg ikkje akkurat som den typen som blir spake berre fordi det er kongelege tilstade. Sjølv ikkje om det er den britiske dronninga ein gang. Dette er personar som ikkje ser ut til å vere interesserte i at M.M skal ha det bra, så kvifor skal ho måtte slite med dei i sitt eige bryllaup?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mattie16
3 timer siden, Trynefaktor skrev:

Om det er sant,er det litt smålig å kreve tilbakebetaling i alle fall fra tiden på jenteskolen..

Men det er mange løse tråder i alle disse historiene om MM..

Ja. Jeg skrev det som en opplysning til påstandene om at hennes utdannelse har ruinert han. Da er vel det ikke helt tilfelle, iom lottogevinsten. Skal finne kilden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke faren en suksessfull regissør? Eller blander jeg med en annen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, MalloryK skrev:

Var ikke faren en suksessfull regissør? Eller blander jeg med en annen

Faren er filmfotograf, har jobbet med regi for lyssetting i TV-serier, og er tildelt Primetime Emmy Award for beste lyssetting. Han har hjulpet datteren sin mye med utdanningen hennes, og introduserte henne for skuespilleryrket. Så han har i hvert fall stilt opp for henne gjennom oppveksten. Meghan Markle har selv fortalt til Vanity Fair at faren har vært hennes største støttespiller.

Det står mye om "bråkmakerne" i familien, men det ser ut til at resten av slekten glemmes. Onkelen som tidligere jobbet som diplomat, og som også har hjulpet henne med karrieren, har sagt at det virker som hun har vendt ryggen til familien sin, og at han synes det er trist. Han kunne gjerne tenkt seg å komme i bryllupet, men ble ikke invitert.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

×
×
  • Opprett ny...