Gå til innhold

Meghan Markle's bitre familiemedlemmer


SøtMelon

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, Bossa Nova said:

Ja, selv om de har helt ulike farger. De har samme form på nesen.

Og samme smilet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
På 3.5.2018 den 18.24, Emmelise skrev:

Han kan ikke være riktig rett. Kom jo med et nytt brev hvor han angret litt på det forrige og håpet han ble invitert i bryllupet. 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16

Og nå er han ankommet London han og.. Det er og hans eks-kone og deres sønner. Sikkert kjøpt og betalt av britisk tabloid! Lurer på hvordan alt dette skal ende opp!😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mattie16
23 timer siden, Aubree skrev:

Han kan ikke være riktig rett. Kom jo med et nytt brev hvor han angret litt på det forrige og håpet han ble invitert i bryllupet. 😂

Nei hverken han eller hans søster virker helt i vater. Så ubehagelig det må være for Meghan å slike i familien! De har sikkert ikke blitt gale over natten, så tipper det er med god grunn hun ikke har hatt særlig kontakt med dem 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, hvit.rose skrev:

Nei hverken han eller hans søster virker helt i vater. Så ubehagelig det må være for Meghan å slike i familien! De har sikkert ikke blitt gale over natten, så tipper det er med god grunn hun ikke har hatt særlig kontakt med dem 😬

Ja helt enig, her virker det ganske åpenlyst at det er en grunn til at de ikke har kontakt 😂 

6 minutter siden, hvit.rose skrev:

Og nå er han ankommet London han og.. Det er og hans eks-kone og deres sønner. Sikkert kjøpt og betalt av britisk tabloid! Lurer på hvordan alt dette skal ende opp!😳

Særiøst, for noen tullinger!! 😯

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎22‎.‎04‎.‎2018 den 18.35, Bossa Nova skrev:

Jeg liker også Meghan Markle. Men der synes jeg du var hard. Er det slike holdninger du har til syke og fattige generelt? Jeg er enig med Pås, her.

Enig !  Dessuten har Meghan noe "falskt og kaldt" over seg som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bullehurk skrev:

Enig !  Dessuten har Meghan noe "falskt og kaldt" over seg som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på.

Syns familien bare kan la henne være i fred, når de ikke har noe nyttig/fint å tilføre..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, bullehurk skrev:

Enig !  Dessuten har Meghan noe "falskt og kaldt" over seg som jeg ikke helt klarer å sette fingeren på.

Dette er en dame som nok hele tiden har villet opp og fram, og hun har ikke kommet dit hun er i dag uten litt spisse albuer og uten å ha strampet på noen tær! Vet ikke helt hva jeg skal mene om henne, men tror ikke den dama der er noen helgen for å si d sånn!

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Horselady skrev:

Dette er en dame som nok hele tiden har villet opp og fram, og hun har ikke kommet dit hun er i dag uten litt spisse albuer og uten å ha strampet på noen tær! Vet ikke helt hva jeg skal mene om henne, men tror ikke den dama der er noen helgen for å si d sånn!

Enig med deg. Det er et eller annet ved den damen som jeg ikke helt liker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Horselady skrev:

Dette er en dame som nok hele tiden har villet opp og fram, og hun har ikke kommet dit hun er i dag uten litt spisse albuer og uten å ha strampet på noen tær! Vet ikke helt hva jeg skal mene om henne, men tror ikke den dama der er noen helgen for å si d sånn!

Hvordan i all verden vet du om dette?

Skal vi anta at alle med suksess har lykkes ved å tråkke andre ned? :klo:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Horselady skrev:

Dette er en dame som nok hele tiden har villet opp og fram, og hun har ikke kommet dit hun er i dag uten litt spisse albuer og uten å ha strampet på noen tær! Vet ikke helt hva jeg skal mene om henne, men tror ikke den dama der er noen helgen for å si d sånn!

Faren jobbet jo i tv bransjen så hun kom vel inn i det via han. Så spørs hvor hardt hun har måtte jobbe for det 😂 

Jeg syns hun virker skjønn, og hun og harry er da søte i lag. 

Må være mye artigere å jobbe som skuespiller enn å sitte innelåst på et slott i england og følge gammel etikette. Så jeg vil si man ofrer mer enn man får (om man ser bort i fra ektemannen sin) når man gifter seg inn i en kongefamilie. 

Endret av Aubree
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Purple Basil skrev:

Enig med deg. Det er et eller annet ved den damen som jeg ikke helt liker.

Jeg kjenner meg igjen i denne kvinnen..

Har både familie og "venner" fra hjemplassen min som var ute etter å gjøre livet surt for meg. 

Heldigvis flyttet jeg til et nytt sted, hvor jeg kuttet dem ut og lyktes med livet mitt. Men selvsagt skulle enkelte av dem forsøke å sette en stopper for min lykke, ved å "advare" nye venner og potensiell kjæreste(nå gift) mot meg. De påsto hardnakket at jeg var falsk, et dårlig menneske, en taper og mye annet rart. Men jeg vant til slutt:) Jeg har nå fått alt jeg har ønsket meg, og lever drømmelivet. 

Resten av disse dysfunksjonelle menneskene, tråkker fremdeles i sitt faste spor. De er bitre på livet, og lar seg misunne av andre som får det livet de kan drømme om.

Folk får bare tro at slike som oss nok har tråkket mange på tærne, for å komme dit vi er. Det er deres rett. Men det er ikke alltid at dette er tilfellet. Mange følger bare drømmen, på bakgrunn av evner og interesse. Ting kommer uansett ikke gratis, og krever et godt hode.

Megan har nok vokst opp med mye rart rundt seg, men hatt et talent og ressurs som førte henne bort fra et liv som holdt henne nede på bunnivå. 

Det livet hun nå har hatt som kjendis, har nok fått henne til å måtte opptre profesjonelt og "overfladisk"? i enkeltes øyne. Hun har jo tross alt forholdt seg til mange profesjonelle og kjente aktører, i motsetning til oss vanlige dødelige.

Jeg kan uansett forstå henne. Hun har levd mange år i media, som også gjør noe hvordan hun skal snakke og te seg.

Harry har uansett hatt et forhold tett på henne en stund nå, og har vel sett de sidene han trenger. 

Nå har de imidlertid valgt hverandre :)

 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SøtMelon skrev:

Jeg kjenner meg igjen i denne kvinnen..

Har både familie og "venner" fra hjemplassen min som var ute etter å gjøre livet surt for meg. 

Heldigvis flyttet jeg til et nytt sted, hvor jeg kuttet dem ut og lyktes med livet mitt. Men selvsagt skulle enkelte av dem forsøke å sette en stopper for min lykke, ved å "advare" nye venner og potensiell kjæreste(nå gift) mot meg. De påsto hardnakket at jeg var falsk, et dårlig menneske, en taper og mye annet rart. Men jeg vant til slutt:) Jeg har nå fått alt jeg har ønsket meg, og lever drømmelivet. 

Resten av disse dysfunksjonelle menneskene, tråkker fremdeles i sitt faste spor. De er bitre på livet, og lar seg misunne av andre som får det livet de kan drømme om.

Folk får bare tro at slike som oss nok har tråkket mange på tærne, for å komme dit vi er. Det er deres rett. Men det er ikke alltid at dette er tilfellet. Mange følger bare drømmen, på bakgrunn av evner og interesse. Ting kommer uansett ikke gratis, og krever et godt hode.

Megan har nok vokst opp med mye rart rundt seg, men hatt et talent og ressurs som førte henne bort fra et liv som holdt henne nede på bunnivå. 

Det livet hun nå har hatt som kjendis, har nok fått henne til å måtte opptre profesjonelt og "overfladisk"? i enkeltes øyne. Hun har jo tross alt forholdt seg til mange profesjonelle og kjente aktører, i motsetning til oss vanlige dødelige.

Jeg kan uansett forstå henne. Hun har levd mange år i media, som også gjør noe hvordan hun skal snakke og te seg.

Harry har uansett hatt et forhold tett på henne en stund nå, og har vel sett de sidene han trenger. 

Nå har de imidlertid valgt hverandre :)

 

 

Jeg kjøper rett og slett ikke det den damen "selger" og det står jeg for. Tviler ikke på at det er kjipt og vanskelig å ha slike slektninger, vi er mange som har slitt med vanskelige familieforhold. Som sagt, det er noe med den damen jeg ikke liker, kan ikke helt sette fingeren på hva det er. Ønsker henne uansett ingenting vondt, hun har sikkert noen bra sider ved seg selv :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Purple Basil skrev:

Jeg kjøper rett og slett ikke det den damen "selger" og det står jeg for. Tviler ikke på at det er kjipt og vanskelig å ha slike slektninger, vi er mange som har slitt med vanskelige familieforhold. Som sagt, det er noe med den damen jeg ikke liker, kan ikke helt sette fingeren på hva det er. Ønsker henne uansett ingenting vondt, hun har sikkert noen bra sider ved seg selv :)

Det får vise seg :) 

Livet kan også gjøre de beste av oss "harde", på vei opp og fram. Jeg har jo også hatt mine kamper, og doser med svik/skuffelser. Slikt gjør dessverre noe med oss på godt og vondt.

Men jeg tviler ikke på at Megan nok har grepet enhver sjanse, til det beste for seg og sin karriere. Enhver ville vel gjort det samme. 

Jeg tror hun nok har blitt hardhudet, og laget seg en fasade som får henne til å framstå som selvsikker og sterk. 

Håper uansett at de får det fint, og at familien tar feil ang.henne :) Hadde uansett ikke villet henge ut et familiemedlem, om jeg var i deres sko. Hva tjener en på det?

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes også det er noe rart med henne, det er svært spesielt å ikke ha noe med familien sin å gjøre. Konflikter finnes i alle familier, men at hun har kuttet ut hele familien? Veldig rart. Tror ikk hun er noen engel, så vi får se hvordan det blir i fremtiden ;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jentefranorge skrev:

Jeg synes også det er noe rart med henne, det er svært spesielt å ikke ha noe med familien sin å gjøre. Konflikter finnes i alle familier, men at hun har kuttet ut hele familien? Veldig rart. Tror ikk hun er noen engel, så vi får se hvordan det blir i fremtiden ;) 

Det viser seg jo at den delen av familien hun har kuttet ut er sprø som kjeks. Både bror og søster har vist at de ikke kan oppføre seg. 

Hun har jo kontakt med både mor og far. 

Skjønner ikke hva dere ser som ser all slags dårlige egenskaper hos et menneske dere kun har sett på tv og på bilder?

Det er jo en nydelig og strålende dame. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mrs O'Donell skrev:

Det viser seg jo at den delen av familien hun har kuttet ut er sprø som kjeks. Både bror og søster har vist at de ikke kan oppføre seg. 

Hun har jo kontakt med både mor og far. 

Skjønner ikke hva dere ser som ser all slags dårlige egenskaper hos et menneske dere kun har sett på tv og på bilder?

Det er jo en nydelig og strålende dame. 

Enig, de to eldre søsknene oppfører seg jo helt sinnsykt, syns det er mer rart at folk her synes det er rart at hun -ikke- har kontakt med dem. Dessuten, er dere klar over hvor mange som ikke har kontakt med familien sin. Kjenner til mange tilfeller, det er slettes ikke så uvanlig som flere her virker å tro. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2018 den 1.05, SøtMelon skrev:

Syns familien bare kan la henne være i fred, når de ikke har noe nyttig/fint å tilføre..

Enig, men enkelte familier gjør hva de kan for å komme i rampelyset. Ofte på bekostning av sine barn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...