Gå til innhold

Kuleste storyline/happening i Hotel Cæsar?


Leifern

Anbefalte innlegg

Den gangen Juni var kanakkas drita og sang opera hjemme hos seg selv.. Så kom Ragnar hjem og begynte å kjefte og Juni hylte "Hold kjeft nå Ragnar, du har virkelig ikke sangstemme!" 

😂😂

Anonymkode: f715c...d30

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Den gangen Juni var kanakkas drita og sang opera hjemme hos seg selv.. Så kom Ragnar hjem og begynte å kjefte og Juni hylte "Hold kjeft nå Ragnar, du har virkelig ikke sangstemme!" 

😂😂

Anonymkode: f715c...d30

Var dette i starten av serien da de fortsatt var gift?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var aldri spesielt fan av Cæsar men jeg hadde perioder hvor jeg så en del episoder og det jeg husker mest er disse tingene:

- Arne Marcussen og hvordan han forgrep seg på hun kristne dama.
- Stilen til Charlotte.
- Tove som ikke kunne snakke.
- Husker en gang da Astrid sa til... Sue(?) at Jens August var så heldig som hadde henne og Sue bare "det er ingen som HAR meg!" *Girl power*
- Da Ragnar ble med i motorsykkelgjeng.
- Da Charlotte fikk arven sin (tror det var en million kroner) og hun sløste bort på ting som diamantøredobber og hest.
- Georgs død.
- Var en scene hvor Juni klikket på Ninni og skrek ting som at Ninni hadde boret puppene inn i ryggen til Georg, eller noe sånt.
- Jeg syntes Benedicte hadde så kule klær i starten... XD
- Ragnar og hans forhold til hu hippie-dama som etterhvert ble sammen med sønnen.

Det var det jeg kom på i farta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2018 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Den gangen Juni var kanakkas drita og sang opera hjemme hos seg selv.. Så kom Ragnar hjem og begynte å kjefte og Juni hylte "Hold kjeft nå Ragnar, du har virkelig ikke sangstemme!" 

😂😂

Anonymkode: f715c...d30

Og når Juni hadde vært på fjellbekk og Ragnar kom full hjem og sa et eller annet med at det hadde vært godt med en fjellbekk😂

Anonymkode: 39fd3...320

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.7.2018 den 14.34, AnonymBruker skrev:

Og når Juni hadde vært på fjellbekk og Ragnar kom full hjem og sa et eller annet med at det hadde vært godt med en fjellbekk😂

Anonymkode: 39fd3...320

Å gud... Det var legendarisk!! 

Anonymkode: f715c...d30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Christian Borchmann og Juni var dritings og arrangerte åpningsseremoni hjemme i stua. 😁

Anonymkode: eb868...338

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da Christian Borchmann og Juni var dritings og arrangerte åpningsseremoni hjemme i stua. 😁

Anonymkode: eb868...338

Mener du denne scenen? Fra 01:13

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Juni og Christian var dritings og bestilte masse greier til kontoret på hotell Cæsar. Bl.a. Taxier, pizzaer, ballonger osv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg nevnte i åpningsinnlegget og som så mange har nevnt i de siste innleggene i tråden: Juni/Christian sine fyllekuler i forbindelse med OL-planlegging er utvilsomt den beste sekvensen i Hotel Cæsars historie! Bør settes opp på kino

Endret av Leifern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært noe! Kinofilm med alle de kuleste scenene i Cæsar! Hadde fått trimmet lattermusklene da, ja! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden har egentlig fått meg til å endre helt syn på Hotel Cæsar. Det er et kvaitetsprogram som fungerer som en utmerket parodi over nordmenn.

Anonymkode: e1010...1f8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Den ultimate favorittscenen må være når Ninni våknet fra koma, og satte seg fort opp og sa «Goggen». Ser ikke for meg at en slik oppvåkning ikke ville gitt hodepine eller ettervirkning. 

Harry Trulsen, Viggo, Svein, tidlig Pelle, Hildring, Åge, Gjertrud og Scott er legendariske. 

Loke, når han kom tilbake som kjekkas. 

Sønnen til Benedicte som gikk fra å være hvit i huden og blond i håret, til å bli mørk i hud og hår, når den spanske faren kom. 

Charlotte og Jens August som ble gravide. 

Victoria kidnappet. 

Victoria sine mange tilbakekommelser; sammen med en som kunne vært faren hennes, alkoholiker, ødela begravelsen til Liv.

Charlotte som ble sammen med en prins, og så fikk hun ny type og konverterte til Jødedommen. 

Vanessa var «lett å huske legende», med Benedicte, Aleks, Julie, Tove og Charlotte.

syns det er trist at det er over. Voldsomt å ødelegge en serie slik de gjorde. De første sesongene var bedre enn de siste...

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Summ skrev:

Den ultimate favorittscenen må være når Ninni våknet fra koma, og satte seg fort opp og sa «Goggen». Ser ikke for meg at en slik oppvåkning ikke ville gitt hodepine eller ettervirkning. 

Harry Trulsen, Viggo, Svein, tidlig Pelle, Hildring, Åge, Gjertrud og Scott er legendariske. 

Loke, når han kom tilbake som kjekkas. 

Sønnen til Benedicte som gikk fra å være hvit i huden og blond i håret, til å bli mørk i hud og hår, når den spanske faren kom. 

Charlotte og Jens August som ble gravide. 

Victoria kidnappet. 

Victoria sine mange tilbakekommelser; sammen med en som kunne vært faren hennes, alkoholiker, ødela begravelsen til Liv.

Charlotte som ble sammen med en prins, og så fikk hun ny type og konverterte til Jødedommen. 

Vanessa var «lett å huske legende», med Benedicte, Aleks, Julie, Tove og Charlotte.

syns det er trist at det er over. Voldsomt å ødelegge en serie slik de gjorde. De første sesongene var bedre enn de siste...

 

Jens August gravid :klo: Ja alt går i såpeopera 😂

Anonymkode: 7bdf5...11f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jens August gravid :klo: Ja alt går i såpeopera 😂

Anonymkode: 7bdf5...11f

De gravid sammen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...