Gå til innhold

Kuleste storyline/happening i Hotel Cæsar?


Leifern

Anbefalte innlegg

Gjest Winza

Jeg lagde denne mixen for en del år siden, kjenner jeg blir litt flau når jeg ser den nå 🙊

 

Denne er en av de fineste scenene i serien synes jeg :rodmer:

 

Mens denne er den tristeste :( Det vennskapet de hadde bygd opp og så sluttet det slik :(

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Winza

Dette er en av de mest geniale exitene av en karakter noensinne 😂

Dæven, jeg lastet virkelig opp mange cæsar klipp på den tiden :P 

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Svein skal koke pølser men siden familien til Kofi kommer så må han gjøre det på verandaen 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bare de første sesongene, så ble jeg lei. Men digget Svein da 😁 så synes jeg det hotell ranet var så gøy. Skjedde vel i sesong 1? Hvert fall veldig tidlig. Hadde crush på Henning 🙊

Anonymkode: 1f722...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så bare de første sesongene, så ble jeg lei. Men digget Svein da 😁 så synes jeg det hotell ranet var så gøy. Skjedde vel i sesong 1? Hvert fall veldig tidlig. Hadde crush på Henning 🙊

Anonymkode: 1f722...691

Jeg fikk mareritt etter at jeg så den rans episoden 😛 Men var bare 7 år så ikke så rart :P

Der var en skyteepisode i 2006 hvor ene katakteren gikk amok med en hagle på hotellet og skjøt 20 personer, det var brutalt O: Jeg lastet opp episoden for noen år siden, jeg kunne bare laste opp til 15 minutter maks på den tiden så måtte dele episoden i 2

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Så bare de første sesongene, så ble jeg lei. Men digget Svein da 😁 så synes jeg det hotell ranet var så gøy. Skjedde vel i sesong 1? Hvert fall veldig tidlig. Hadde crush på Henning 🙊

Anonymkode: 1f722...691

Tror ikke det er mange  som har sett alle sesongene av Hotel Cæsar.  Står på wikipedia at det er 3123 episoder og serien har en IMDB score på 2,6.

Anonymkode: 1fb58...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke det er mange  som har sett alle sesongene av Hotel Cæsar.  Står på wikipedia at det er 3123 episoder og serien har en IMDB score på 2,6.

Anonymkode: 1fb58...fbe

Er en del hundretusener som fulgte med fra start til slutt :) Imdb score betyr ikke noe spesielt da det som oftest er utenlandske folk som gir anmeldelser der

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Winza said:

Er en del hundretusener som fulgte med fra start til slutt :) Imdb score betyr ikke noe spesielt

Seertallet var på rundt 200 000 så tviler på at "en del hundretusener" har fulgt serien fra start til slutt. I så fall må jo samtlige som så serien på slutten ha fulgt serien i alle år. Altså at de fikk INGEN nye seere i løpet 20 år. Det skal litt til! 

IMDB-scoren tyder jo på at de fleste som har sett serien ikke likte den og at de derfor neppe gadd å se samtlige episoder. 

For all del. Det er greit at du liker serien. Smak og behag. 

Anonymkode: 1fb58...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Seertallet var på rundt 200 000 så tviler på at "en del hundretusener" har fulgt serien fra start til slutt. I så fall må jo samtlige som så serien på slutten ha fulgt serien i alle år. Altså at de fikk INGEN nye seere i løpet 20 år. Det skal litt til! 

IMDB-scoren tyder jo på at de fleste som har sett serien ikke likte den og at de derfor neppe gadd å se samtlige episoder. 

For all del. Det er greit at du liker serien. Smak og behag. 

Anonymkode: 1fb58...fbe

Jeg så på de siste årene bare for å se hva som skjedde, de 2 siste årene var så kjedelige. Serien skulle ha sluttet etter at Astrid og Svein forlot serien 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Jeg så på de siste årene bare for å se hva som skjedde, de 2 siste årene var så kjedelige. Serien skulle ha sluttet etter at Astrid og Svein forlot serien 

Ble ikke Tom, E.Budvik syk, og det var derfor han forlot serien?Har hørt noe om det.

Anonymkode: 88996...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seertallet var på rundt 200 000 så tviler på at "en del hundretusener" har fulgt serien fra start til slutt. I så fall må jo samtlige som så serien på slutten ha fulgt serien i alle år. Altså at de fikk INGEN nye seere i løpet 20 år. Det skal litt til! 

IMDB-scoren tyder jo på at de fleste som har sett serien ikke likte den og at de derfor neppe gadd å se samtlige episoder. 

For all del. Det er greit at du liker serien. Smak og behag. 

Anonymkode: 1fb58...fbe

Nå holder det! Hotel Cæsar er fantastisk! Bare å lese eksemplene fra denne tråden, så utrolig mange fantastiske scener og storylines!

Anonymkode: 90aa4...fe0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker said:

Nå holder det! Hotel Cæsar er fantastisk! Bare å lese eksemplene fra denne tråden, så utrolig mange fantastiske scener og storylines!

Anonymkode: 90aa4...fe0

Kanskje om du leste innleggene du svarte på så hadde dine egne innlegg fått mer relevans. 

Anonymkode: 1fb58...fbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bare de første sesongene, så ble jeg lei. Men digget Svein da 😁 så synes jeg det hotell ranet var så gøy. Skjedde vel i sesong 1? Hvert fall veldig tidlig. Hadde crush på Henning 🙊

Anonymkode: 1f722...691

Henning var slank. Hva skjedde?

Anonymkode: 90aa4...fe0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tom E. Brudvik er en heders mann! Kongen!

Anonymkode: 90aa4...fe0

Har håpet på å se han der hver gang jeg er der siden jeg leste den artikkelen 😄 Ser at han er 58 år nå, årene går jammen med fort!

Endret av Winza
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...