Gå til innhold

Når livet et perfekt, men et barn mangler..


Gjest Klokkeblomst90

Anbefalte innlegg

Gjest Klokkeblomst90

Har prøvd siden august 2017, og jeg synes det er rart at jeg enda ikke har blitt gravid... Alle mine venner blir gravide med en gang, mens jeg derimot må bruke laaang tid. Jeg er akkurat ferdig utdannet vernepleier, og samboer ferdig utdannet ingeniør. Vi har nettopp kjøpt oss enebolig med stor plass. Vi har begge fast jobb, og alt er perfekt. 

Har vært gjennom utredning hos gyn, men alt så perfekt ut. Sæden til samboer er også perfekt.. Så hvorfor i all verden skjer det ingenting da?

Har gått 31 dager over tiden nå, men testene er fortsatt negative..  Trodde jeg virkelig var gravid, men mensen er vel bare veeeldig forsinket igjen..

Synes det er litt merkelig at jeg bruker så lang tid, når jeg er i min beste alder.. Begynner å tro at det ikke er meningen at jeg skal ha noe barn. Så fra nå av orker jeg ikke å kjøpe noen tester eller noe, det om skjer det skjer!

 

Endret av Klokkeblomst90
skivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har jo bare prøvd i åtte måneder. Slapp av.

Anonymkode: 7bf97...234

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klokkeblomst90
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har jo bare prøvd i åtte måneder. Slapp av.

Anonymkode: 7bf97...234

Jeg synes det er lenge.. Spesielt lenge er det når 3 av mine venninner ble gravide innen 3 måneder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klokkeblomst90

Til dere som mener at 8 måneder ikke er lang tid.. Mener dere virkelig dette? Aner dere hvor lenge det føles når man tester hver uke, sjekker el hele tiden, leser om andre som blir gravide med en gang, og i tillegg har foreldre som maser og spør om vi kanskje skal begynne å få barn snart. 

Ja, jeg vet at noen bruker lengre tid. Men jeg må få lov å klage fordi. 8 måneder er faktisk litt lenge, da flere blir gravide langt før denne tiden. 

 

 

Lenke til kommentar