Gå til innhold

Dorull Penis


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om jeg tar en tom toalettrull og stikker penis inni den så stikker hode på penis akkurat ut i enden. Er min penis for kort for dere damer? 

Anonymkode: 814e2...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du får inn penisen i en dorull er ikke lengden det største :Pproblemet ditt.

Anonymkode: dcad1...2f3

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg hater når mannen er for lang. Jeg blir rett og slett kvalm av smerte om han støter opp i livmortappen.

Anonymkode: cbf4c...19c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvis du får inn penisen i en dorull er ikke lengden det største :Pproblemet ditt.

Anonymkode: dcad1...2f3

Skjerp deg. Har man tykkelsen til en dorull er den da virkelig ikke for tynn 

Anonymkode: cbf4c...19c

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får penis igjennom en dorull har du tapt allerede. Kvinner liker best peniser som er tykkere enn en dorull. 

Anonymkode: 481bf...6ee

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du får penis igjennom en dorull har du tapt allerede. Kvinner liker best peniser som er tykkere enn en dorull. 

Anonymkode: 481bf...6ee

Nå får du gi deg. 

Anonymkode: cbf4c...19c

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå får du gi deg. 

Anonymkode: cbf4c...19c

Gi meg? Skal sannheten ties? 

Anonymkode: 481bf...6ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her, jeg er klar over at får man akkurat ikke penis inn i dorullen så er tykkelsen perfekt, min går akkurat inn i dorullen så litt mindre en damene liker på tykkelse. Men jeg snakker om lengden. En dorull er jo ikke lang, 11-12 cm? Så regner med det ikke er langt nok for damene?

Anonymkode: 814e2...81c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha et ærlig svar? Nei den er både for kort (hvis du mener bare tuppen på penishodet, og ikke at hele penishodet går utenfor)  og altfor tynn.

Anonymkode: 9d9b4...810

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, jeg er klar over at får man akkurat ikke penis inn i dorullen så er tykkelsen perfekt, min går akkurat inn i dorullen så litt mindre en damene liker på tykkelse. Men jeg snakker om lengden. En dorull er jo ikke lang, 11-12 cm? Så regner med det ikke er langt nok for damene?

Anonymkode: 814e2...81c

Trenger nok litt større om du skal imponere seksuelt, gi dama den godfølelsen i musa. Men hva så? Livet går videre. 

Anonymkode: 481bf...6ee

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres helt perfekt ut. Hater å bli bunnet, føles som å bli knivstukket. 

Anonymkode: a4055...187

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skjerp deg. Har man tykkelsen til en dorull er den da virkelig ikke for tynn 

Anonymkode: cbf4c...19c

Kan man tre en dorull på penis uten problemer , har man virkelig for tynn jo

Anonymkode: 9d9b4...810

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her, jeg er klar over at får man akkurat ikke penis inn i dorullen så er tykkelsen perfekt, min går akkurat inn i dorullen så litt mindre en damene liker på tykkelse. Men jeg snakker om lengden. En dorull er jo ikke lang, 11-12 cm? Så regner med det ikke er langt nok for damene?

Anonymkode: 814e2...81c

Snakket du om i stiv eller slapp tilstand her? Det er ganske vesentlig. 

Anonymkode: 784c3...8aa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snakket du om i stiv eller slapp tilstand her? Det er ganske vesentlig. 

Anonymkode: 784c3...8aa

Det er jo stiv såklart. Det er jo stiv penis som er eneste varianten størrelsen betyr noe. Menn har enten en shower eller grower og hvor liten eller stor den er som slapp spiller jo ingen rolle for det er stiv penis man bruker til å knulle :)
Haha fikk for meg et syn i hodet nå med en gutt som står på badet å prøver å dyppe sin slappe penis ned i et dorullhulll ! :P
Tingen med dorull målingen er om man kan tre en dorull på stiv penis eller ikke, og hvis man kan er den for tynn.

Anonymkode: 9d9b4...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du vet p bruke det du har, har ikke størrelsen noe å si. 

For lang penis kan fort gjøre vondt. Det samme kan for tykk

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En dorull er under 10 cm lang. Så din penis er i nedre normalområdet. Med andre ord en normalt stor penis. 

Anonymkode: ea4b6...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dorulltesten handlet opprinnelig om lengde. Det ble en sånn humoristisk greia at du først var for liten om du ikke stakk over en dorull. Deretter fikk noen det for seg at det skulle omhandle tykkelse også. Men der de aller fleste vil «passere» på lengde, vil de aller færreste «passere» på tykkelse, da tykkelsen på en dorull er over snittet for tykkelsen på penis. Testen tar feks heller ikke for seg bøy på penis. En med evt bøy, kan sørge for at man lettere «passerer» testen enn en rett. Så man får ta testen for det det er. En humoristisk greie. Ikke et bevis på om man er god nok. Eller ikke.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tullsnakk det over her. Har man mindre enn lengden og tykkelsen på en dorull har man liten pikk sånn er det bare, sorry to say! 

Anonymkode: 9d9b4...810

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

En dorull er under 10 cm lang. Så din penis er i nedre normalområdet. Med andre ord en normalt stor penis. 

Anonymkode: ea4b6...51e

Normalt stor??? Liten heter det når den er 10 cm som en dorull. Og normalt er 12,5-16 cm lang 

Anonymkode: 9d9b4...810

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...