Gå til innhold

Liker menn egentlig undertøy?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller er det bare en "damegreie"?

Anonymkode: 7bd16...6cd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Eller er det bare en "damegreie"?

Anonymkode: 7bd16...6cd

jeg elsker det! Det er helt fantastisk, det er det som tenner meg på kvinner, når jeg ser henne i undertøy! Og det finnes mange forskjellige fantastiske undertøy på markedet.

Anonymkode: a775a...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er jo litt forskjell på slitt bestemortruse og sports-BH sammenlignet med noe litt penere med blonder på. Men utover sånne åpenbare skiller mellom typer undertøy har jeg ikke noe spesielt forhold til "sexy undertøy" som førførende antrekk.

Anonymkode: 729d4...b70

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann er ikke noen stor fan av undertøy, spesielt ikke på meg.  Eneste gang han har vist begeistring for undertøyet mitt var den gangen jeg hadde på meg en utslitt truse som han fikk rive opp. 

Det passer egentlig fint, for jeg er ikke noen stor fan av sexy undertøy selv. Blonder klør.

Anonymkode: 343aa...ce4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt såå mye fint i blonder og sånn fake silke, men han sier bare "fint", og thats it. Hadde vaskedag og alt som lå igjen var hello kitty trusa fra da jeg var 14. Mannen ble gal :P

Ble ganske glad faktisk, siden den passet 8 år senere. 

 

Anonymkode: 9f235...de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har kjøpt såå mye fint i blonder og sånn fake silke, men han sier bare "fint", og thats it. Hadde vaskedag og alt som lå igjen var hello kitty trusa fra da jeg var 14. Mannen ble gal :P

Ble ganske glad faktisk, siden den passet 8 år senere. 

 

Anonymkode: 9f235...de1

Nei Esj ?! 

Anonymkode: 87635...c01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Ja, fint å se at hun ønsker å være sexy. Helst ikke for mye blonder, men gjerne litt raffinert med fine sømmer og gjennomsiktig, og gjerne små størrelser, og farger som passer henne.

Et lite glimt av og til er nok, feks ei truse som ligger igjen på badet etter en dusj :plystre:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvsagt liker jeg når kvinner er i undertøy, menn som ikke liker det, er ikke menn.

Anonymkode: a775a...418

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok de fleste menn liker det. En kompis av meg innrømmet en gang (riktig nok i fylla) at han abonnerer på Ellos-katalogen kun for å runke til undertøys-sidene. :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Paramount
51 minutter siden, GammelSierraFan skrev:

Tror nok de fleste menn liker det. En kompis av meg innrømmet en gang (riktig nok i fylla) at han abonnerer på Ellos-katalogen kun for å runke til undertøys-sidene. :fnise:

Leste selv spesielt postordrekataloger nøye i min unge alder :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Paramount skrev:

Leste selv spesielt postordrekataloger nøye i min unge alder :P.

Det er bra, viktig å pugge! :P

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min fortrekker at jeg dropper undertøy.

Anonymkode: ff955...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Overrasket

I alle dager, "er det deilig nå solen skinner?", "liker rødvinsdrikkere rødvin?", "er sjokolade godt for en sjokoladespiser?". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

selvsagt liker jeg når kvinner er i undertøy, menn som ikke liker det, er ikke menn.

Anonymkode: a775a...418

Deg om det. Selv bryr jeg meg fint lite om undertøy. Det som er utenpå kan dog være ganske interessant til tider. 

Anonymkode: 25162...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig følelse av dette.
Ja, jeg liker å se en slank og pen jente i undertøy, MEN, det er enda bedre uten.
Så, ja OG nei? hmmm
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker det! Synd det er lite referanser og bilder på tråden hva som er pent.

Anonymkode: a775a...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...