Gå til innhold
Helado

The Handmaid’s Tale’, sesong 2

Anbefalte innlegg

Duff
4 minutter siden, Maleficenta skrev:

Men var det ikke ennå mer rart da at serena var ung?

Det gikk noen måneder fra jeg leste boka til jeg begynte å se serien så en del detaljer var borte for meg da. Husker det nå når dere skriver det men tenkte ikke på det før nå. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skolebolle
7 minutter siden, Maleficenta said:

Men er jo flere eldre damer i serien og

Ja, men ikke i hovedrollene. Jeg kjøper ikke at en yngre Serena skaper bedre dynamikk.  Produsenten sier f.eks at en yngre Serena gjør at de kan få serien også til å handle om at Serena er sjalu på June. Den sjalusien kunne man jo hatt med en eldre Serena også.

Tror nok dette handler om at yngre vakre skuespillere selger bedre enn gamle mindre pene. 

Jeg synes Yvonne gjør en utrolig god jobb i rollen. Men det er jo litt ironisk at en feministisk serie  hindrer kvinnelige skuespillere å få jobb fordi de ikke er pene og unge nok. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Skolebolle
Skrevet (endret)

Edit: Det er forresten en av fordelene ved bøker fremfor film og serier. Filmer og serier koster såpass mye å lage at de må ta rene kommersielle valg. Forfattere  kan ta større risiko og skrive noe for et smalere publikum. 

Sier ikke at jeg ikke liker filmer og serier for det gjør jeg. Synes også denne serien har vært svært god. 

Endret av Skolebolle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Maleficenta
3 timer siden, Skolebolle skrev:

Ja, men ikke i hovedrollene. Jeg kjøper ikke at en yngre Serena skaper bedre dynamikk.  Produsenten sier f.eks at en yngre Serena gjør at de kan få serien også til å handle om at Serena er sjalu på June. Den sjalusien kunne man jo hatt med en eldre Serena også.

Tror nok dette handler om at yngre vakre skuespillere selger bedre enn gamle mindre pene. 

Jeg synes Yvonne gjør en utrolig god jobb i rollen. Men det er jo litt ironisk at en feministisk serie  hindrer kvinnelige skuespillere å få jobb fordi de ikke er pene og unge nok. 

Er syørre grunn til å være sjalu når man er ung og infertil på en dame som er fertil. En eldre dame er naturlig infertil pga alderdom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her