Gå til innhold

Northug er vel kjekk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 19.4.2018 den 17.38, Silfen skrev:

Man skal ikke snakke stygt om andre, men han ser ut som han feiler noe.

Feiler noe?

Anonymkode: 995f2...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke stygg, men personligheten gjør han lite attraktiv. Har mye å si.

Anonymkode: 2b5a8...cb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 21.4.2018 den 4.07, AnonymBruker skrev:

Han er ikke stygg, men personligheten gjør han lite attraktiv. Har mye å si.

Anonymkode: 2b5a8...cb0

Jeg synes at Northugen er selve definisjonen av en kjekk og hot fyr. Også synes jeg itillegg at personligheten hans gjør han både sjarmerende og sexy.

Anonymkode: 449c3...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig lett å lage karikaturtegning av han da. 

Anonymkode: e6532...14b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes at Northugen er selve definisjonen av en kjekk og hot fyr. Også synes jeg itillegg at personligheten hans gjør han både sjarmerende og sexy.

Anonymkode: 449c3...fdb

Uting å bumpe egne tråder. 

Anonymkode: ee4c7...f1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uting å bumpe egne tråder. 

Anonymkode: ee4c7...f1b

Ja, Jeg glemte å skrive at jeg var TS?..

Anonymkode: 449c3...fdb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/19/2018 at 5:11 PM, AnonymBruker said:

Enig! Men jeg synes at han kjekk ellers også. Men jeg tror at Northug er en typisk "playboy" en mann som bytter på jentene oftere enn andre bytter truser.

Anonymkode: 449c3...fdb

Du kjenner ingen via media ....beklager, men tror du skal roe litt ned på forhåndsdømminga og heller ikke vurdere på det grunnlaget. Hvordan hadde du likt om det var deg andre veien? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Xcase33 skrev:

Du kjenner ingen via media ....beklager, men tror du skal roe litt ned på forhåndsdømminga og heller ikke vurdere på det grunnlaget. Hvordan hadde du likt om det var deg andre veien? 

Hvor har jeg påstått at jeg kjenner Northug eller noen andre for den del via media? Men jeg vet via bekjente at Petter er en typisk player og har derfor så har jeg også nok grunnlag til å vite hva jeg skriver om. Jeg tror nok at dersom man er kjendis, Så man også regne med mye sladder om seg selv.

Anonymkode: 449c3...fdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor har jeg påstått at jeg kjenner Northug eller noen andre for den del via media? Men jeg vet via bekjente at Petter er en typisk player og har derfor så har jeg også nok grunnlag til å vite hva jeg skriver om. Jeg tror nok at dersom man er kjendis, Så man også regne med mye sladder om seg selv.

Anonymkode: 449c3...fdb

Hvor er det du påstår du kjenner fra andre steder enn via media da? du kjenner ingen via verken bekjente eller media. Det er noe du bør ha lært til nå i livet. Så nei med mindre du kjenner han personlig så har du NULL grunnlag til å vite hva du skriver om. Så jeg spurte deg ...hvordan liker du at folk du aldri har snakket med eller vet hvem er påstår at de har et veldig godt grunnlag for å vite hvem du er ? svar meg på det. Jeg tipper du ikke liker det så bra selv ...men selv har du et godt grunnlag å vite hvordan disse menneskene er når det går andre veien? hmmm.....nei vet du hva dette blir for dumt, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Norhug fan. Elsker langrenn og elsker å se Northug vinne. Synes Norhug er morsom, selv om han noen ganger drar den litt langt. Så lenge Northug går et renn og det er mulig for meg å se rennet, da ser jeg det! Han er en person som skaper debatt og interesse for langrennssporten. Uten tvil en stor idrettsmann. Men jeg synes ikke har er spesielt kjekk. Har alltid tenkt at han ser litt rar ut. Litt "moromann" utseende synes jeg. Minner meg på mange måter om en klovn utseendemessig.

 

Bilderesultat for northug look alike

Anonymkode: a26e3...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...