Gå til innhold

Har du løpt i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 km løpetur ute med hundene etterfulgt av 45/15 intervaller x 20 👍 Godt å være ferdig med trening før kl 09.30 om morran 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom meg ut i sola i dag også! Er så deilig! Var litt småglatt noen steder, siden det nok har vært kaldt i natt, men ellers helt nydelig :sol: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ble det en rolig 8km på mølla. Hatt 3 veldig gode økter med både løp og styrke tidligere i uka, og med netter med lite søvn og mye amming var energien og motivasjonen laber. Derfor ble det en pauseøkt i dag👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Jeg kom meg ut til slutt, selv om jeg ventet helt til det regnet isvann :roll: 

Herlig var det uansett, iallfall etterpå :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom meg ut i sola i dag, er litt kontraster i været for tida får man si :P  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener til halvmaraton, så i dag ble det 15 km 😄 Men dørstokkmilen var lang i dag altså! Plutselig var det full snøstorm utenfor nesten, men fikk løpt likevel da det roet seg  :) Fornøyd med dagens økt!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke løpt, men prøvd vår nye elipse maskin. Flere i familien som har "dårlige" knær så vi har investert. Ser på serier mens jeg "løper" 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/18/2018 at 4:34 PM, Lenem88 said:

Ny her 🖐️

Løp 6 km igår - i sone 1

 

Prøver å forbedre farten, mot neste vårs birkebeinerløp (har løpt 4 halvmaraton, (1 birkebeinerløp)), men det er utfordrende når jeg jobber så mye som jeg gjør, har 2 barn og aldri kan trene på morgenen i uka! (ikke at jeg hadde orket om jeg hadde hatt mulighet men 😛 ) Prøver å få til 1-2 løpeøkter i uka, veit at det er lettere når våren kommer og jeg kan løpe ute i skogen igjen - elsker det, da blir det mer mengde/antall. Måle gjennom vinteren er å vedlikeholde/få bedre løpsøkonomi.

Mest jogging i sone 1-2, samt hver 4.-5.økt med intervaller (sone 4-5). Startet å trene mer strukturert denne høsten etter mange år med "lapskausløping" :P Ble overrasket over hvor rooooolig jeg må jogge for å holde meg innafor riktig pulssone, men jeg stoler på prosessen og fortsetter slik! 

 

Høres lurt ut! Hvilket program følger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, CoolSistah skrev:

Høres lurt ut! Hvilket program følger du?

Jada, og så langt - så bra! Er lettere å løpe lenge uten pauser - så vil tro noe har skjedd! :)

Følger ikke noe program annet enn at jeg prøver å ha flest økter i sone 1 eller 2, samt hver 4. eller 5. økt i sone 4 eller 5, da i form av intervaller og sånt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :) 

Intervaller på mølla, og beina føltes lette. Formen forbedrer seg stadig, og jeg løper på hastigheter jeg aldri før har klart. 

Problemet mitt er at jeg alltid må pushe meg selv, og derfor hever jeg listen for å ta øken (følger en app). Heldigvis er jeg snart ferdig med programmet :) 

sånn at jeg kan begynne på et nytt... 

Anonymkode: 8e76b...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets (!) 4.(!) løpetur! Endelig er formen litt bedre, men sannelig overraskende tungt å løpe som gravid! Puster og peser selv om jeg kun er i uke 15. Men håper jeg klarer å løpe litt oftere framover nå - vanligvis løper jeg jo året rundt! 

-Maja

Anonymkode: aa750...41c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Løp en deilig tur i sola i dag. Var nesten for varmt med langermet genser og lange tights! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa! Nettopp gjennomført ei økt på tredemølle, tempoøkt👍 holder på å jobbe opp formen etter andre svangerskap, er veldig utålmodig, men det blir. Løp 10 minutter oppvarming, så 20 minutter på 13,5 kmt også en liten nedtrapping (skal egentlig være på 10 min, men poden våknet)❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! 

Følger et program, og jobber med å få opp tempoet. 

Jeg løper der andre varmer opp🤦🏻‍♀️

Anonymkode: 8e76b...902

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg endelig over 5km! 6,5 km på 40 min er ny rekord, så jeg er fornøgd

måtte gå litt innimellom og jeg er ikke vant til asfalt, og jeg er skikkelig nybegynner med kondisjon på vei opp etter røykeslutt, men uansett jeg løp fortere og lengre enn de på sofaen

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...