Gå til innhold

Har du løpt i dag?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg løp 5-6 km i dag. Tok en rute med mange bratte oppoverbakker og merket at formen ennå ikke er helt på plass etter julen. Nåvel, jeg løper i alle fall :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løp 11 km i skogen igår! Greit, så brukte jeg ganske lang tid på det (en og en halv time faktisk...) men alikevel, jeg er fornøyd. Ble ordentlig sliten etterpå. Idag har det vært restutisjon!  Vurderer å melde meg på halvmaraton til høsten, så målet er lengre og lengre løpeøkter. Jobber 100 % og driver med annen trening i tillegg, så får jeg til 1-2 løpeøkter i skogen ukentlig, er jeg mer enn fornøyd. Så får jeg heller trappe det opp til våren, ivertfall om det blir halvmaraton.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 korte Sone-1 økter forrige uke. 40min og 35min

Den uka her er planen en intervalløkt (sone 4) og en rolig langtur (sone 1) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp 15 km i skogen, rolig sone 2. Jeg løp halvmaraton sent på høsten, og har manglet motivasjon etter det. Og nå har jeg virkelig fått føle på hvor mye mangel på løping påvirker psyken negativt. Har følt meg nedfor og amper uten at jeg har sett sammenhengen, men med en gang jeg gjenopptok løpingen i januar så har jeg fått tilbake gleden og overskuddet som manglet i vinter.

De fysiske effektene av løping vektlegges ofte. Feks denne nye studien; https://www.dn.no/trening/loping/trening/intervalltrening/forskning-loping-ga-lavere-biologisk-alder/2-1-509152?fbclid=IwAR3fllwnys4VkkhanB9G_0KBuRH_uuhOHtis4QQXZRZHNhf00GdgMaqCcOQ

Men de psykologiske effektene er vel så viktige. Denne var så fin ❤️https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/jan/05/running-cured-anxiety-broken-heart

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, fikk fullført andre økt denne uka i treningsplanen. Blir ikke noe av den siste, men da fikk jeg iallfall inn to :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2019 den 21.56, XaoS skrev:

Løp 15 km i skogen, rolig sone 2. Jeg løp halvmaraton sent på høsten, og har manglet motivasjon etter det. Og nå har jeg virkelig fått føle på hvor mye mangel på løping påvirker psyken negativt. Har følt meg nedfor og amper uten at jeg har sett sammenhengen, men med en gang jeg gjenopptok løpingen i januar så har jeg fått tilbake gleden og overskuddet som manglet i vinter.

De fysiske effektene av løping vektlegges ofte. Feks denne nye studien; https://www.dn.no/trening/loping/trening/intervalltrening/forskning-loping-ga-lavere-biologisk-alder/2-1-509152?fbclid=IwAR3fllwnys4VkkhanB9G_0KBuRH_uuhOHtis4QQXZRZHNhf00GdgMaqCcOQ

Men de psykologiske effektene er vel så viktige. Denne var så fin ❤️https://www.theguardian.com/lifeandstyle/2019/jan/05/running-cured-anxiety-broken-heart

Herlig lesing. Takk for link :) Nå fikk jeg motivasjon for en løpetur i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har vært relativt flink så langt i år, men tirsdagene sitter det helt ekstremt langt inne å fullføre økta. Men i dag, i dag gikk det. Aner ikke hvordan jeg klarte å motivere meg, men det gikk, og nå skal jeg snart spise en velfortjent middag :nigo: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BearMama

I dag ble det pause. Løp mandag og tirsdag. Satser på 2 økter til denne uka, imorgen og på fredag 😊

Endret av BearMama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag løpte jeg intervaller på mølla. Veldig deilig 😍 har egentlig aldri vært noe glad i å løpe, men har fått sansen for intervaller.

Anonymkode: 102ae...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

I dag ble det en kort 4 km, men hadde 10km/t i gjennomsnitt så fornøyd med det, intervaller i går 👍

1x4min,2x3min,3x2mim,4x1min,5x30sek 30sek-1min pause mellom dragene, 2% stigning, 10-14km/t, skal pushe mer på tempo neste gang jeg kjører denne økta! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9,2 km på grus idag! Målet imorgen dersom det ikke blir skitur er over 10 km, og med det sier jeg meg godt fornøyd med helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løpte intervaller på mølla i dag tidlig 🏃🏻‍♀️

Anonymkode: 102ae...052

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp rett over 5 km ute i dag. Det var varmt! Sola holdt på å ta knekken på både meg og bikkja, men det var helt klart et varsel om bedre løpetider ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...